نگاه تاج به استقلال پدرانه است/ قول می‌دهم استقلال دیگر حذف نشود

نگاه تاج به استقلال پدرانه است/ قول می‌دهم استقلال دیگر حذف نشود

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر پس از جلسه ظهر امروز با رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه به این دلیل برگزار شد که مسائل و مشکلات باشگاهداری را حل کنیم. ما هر روز با فدراسیون در ارتباط هستیم، بالغ بر ۲۰ نامه برای فدراسیون ارسال کردیم؛ مسئله‌ای که باعث شد امروز به دیدار ریاست فدراسیون فوتبال برسم بخشی از آن مربوط به مسائل حرفه‌ای سازی است تا استقلال با یک برنامه مدون بحث حرفه‌ای سازی خود را در سال بعد با یک کارگروه ویژه ای که در استقلال تشکیل می‌شود و ما تلاش می‌کنیم تا مسئله مجوز حرفه‌ای را حل کرده و این اتفاقاتی که امسال برای باشگاه استقلال روی داد و منجر به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان شد را در سالهای بعد شاهد نباشیم تا باعث آزردگی و ناراحتی هواداران نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئله مجوز حرفه‌ای برای همیشه تلخ خواهد شد گفت: من اینجا به هواداران قول می‌دهم تا زمانی که من هستم اجازه نخواهم داد این اتفاق دیگر برای استقلال رخ دهد.

علی خطیر ادامه داد: مسئله دیگری که در دیدار با تاج مطرح کردم بحث بدهی‌هایی بود که از قبل برای استقلال به جا مانده بابت تبلیغات دور زمین و اختلافاتی که بین باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وجود داشت منجر به این شد که به طور موقت پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شود و حالا آقای تاج قول دادند که این پرونده در استیناف در حال بررسی است و ایشان هم که در جایگاه پدر فوتبال در کشور ما هستند و همیشه نگاه حمایتی را نسبت به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند قول دادند که حمایت‌های لازم را از باشگاه استقلال داشته باشند.

وی در خصوص دستیاران آقای نکونام هم گفت: دستیاران نکونام در استانبول هستند و بلیت‌هایشان آماده شده و به احتمال زیاد فردا به تهران خواهند رسید و خیلی زود به جمع کادر فنی و تیم اضافه خواهند شد. یک پزشک هم به جمع کادر اضافه خواهد شد. ایشان هم اسپانیایی هستند و همراه آقای «سسما» به تهران خواهند آمد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد: زمانی که ما استقلال را تحویل گرفتیم این باشگاه از نظر فضای اقتصادی و مشکلاتی که همه از آن خبر داریم شرایط خوبی نداشته که ما آرام آرام با کمک جواد نکونام که باید از او تشکر کنم که شرایط باشگاه را کاملاً در نظر دارد و کمک می‌کند تا بتوانیم در کنار هم از مشکلاتی که گریبان استقلال را گرفته بیرون بیاییم تا بتوانیم یک فصل خوب را برای هواداران و باشگاه استقلال رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بوده است جواد نکونام هم در این جلسه شرکت کند، گفت: من با نکونام دو هفته قبل جلسه‌ای را با تاج برگزار کردیم و در خصوص مسائل و مشکلات استقلال و برنامه‌هایی که ما برای این تیم داریم و فدراسیون فوتبال می‌تواند به ما کمک کند صحبت کردیم. جلسه بسیار خوبی بود اما امروز قرار نبود نکونام در جلسه حضور داشته باشند. البته به خود جواد گفتم که اگر وقت دارید حضور پیدا کن ولی چون ایشان درگیر مسائل تیم بودند نتوانستند حضور پیدا کنند اما اگر لازم باشد در یک فرصت مناسب به همراه نکونام خدمت رئیس فدراسیون فوتبال خواهیم رسید. من باید شهادت بدهم که آقای تاج از زمانی که بنده وارد باشگاه استقلال شدم در هر زمان ما از ایشان کمک خواستیم ایشان همچنان آن نگاه پدرانه را نسبت به ما داشته و چون من در فدراسیون با ایشان کار کرده بودم می دانم که نگاه تاج یک نگاه حمایتی است نسبت به باشگاههای بزرگ و الان هم می‌توانم شهادت بدهم که ایشان همچنان این نگاه حمایتی را به باشگاه استقلال و پرسپولیس دارد.

وی در خصوص شرایط استقلال در نقل و انتقالات و نگرانی هواداران گفت: این موضوع نقل و انتقالاتی حل خواهد شد، مذاکرات با بازیکنان خارجی ادامه دارد و به محض اینکه به نتیجه برسیم رسماً اعلام کرده و آنها به تیم اضافه خواهند شد.