پایان جنجال دربی ۱۰۲ در رختکن پرسپولیس

پایان جنجال دربی ۱۰۲ در رختکن پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک – یک مقابل استقلال تهران در دربی صد و دوم پایتخت ادامه دارد تا سرخپوشان پایتخت هرچه زودتر آماده سه بازی فشرده پیش رو شوند.

تساوی دو تیم در دربی پایتخت با حاشیه‌های فراوان همراه بود. این دیدار که برای جلوگیری از هر اتفاق احتمالی با سیستم داور ویدئویی همراه بود بحث و جدل اعضای دو تیم در خصوص شیوه قضاوت موعود بنیادی فر را به همراه داشت.

پرسپولیسی‌ها که همچنان اعتقاد دارند اعلام خطای پنالتی با بازبینی صحنه خطای علی نعمتی روی آرش رضاوند اشتباه بود با ادعای بازیکنان و کادر فنی استقلال مبنی بر حمایت داوران از سرخپوشان در فصول گذشته روبرو شدند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در نشست خبری پس از پایان بازی نیز عنوان کرد انتظار بیشتری از تیمش دارد برای حفظ تمرکز بازیکنان از آنها خواست تا دیدار با استقلال را فراموش کنند و تنها به بازی بعدی فکر کنند.

کادر فنی سرخپوشان توجه به اتفاقات بازی با استقلال را دلیل عقب افتادن از برنامه‌های خود دانسته و از بازیکنان خواسته اند صحبت‌های خود در این خصوص را پس از هر برد تا پایان نیم فصل در میکسدزون ورزشگاه‌ها عنوان کنند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت می‌خواهد تیمش هر چهار بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذارد تا با کسب حداکثر امتیاز از تیم‌های نساجی مازندران، استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین و مس رفسنجان بتوانند همچنان مدعی قهرمانی باقی بمانند.

برنامه چهار بازی ایده پرسپولیس به شرح زیر است:

* استقلال خوزستان – پرسپولیس؛ ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲
* پرسپولیس – شمس آذر قزوین؛ سوم دی ماه ۱۴۰۲
‌* پرسپولیس – نساجی مازندران؛ هفتم دی ماه ۱۴۰۲
* مس رفسنجان – پرسپولیس؛ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲