پومسه روهای اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند

پومسه روهای اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند

به خبرنگار مهر، در پایان مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی پومسه و تشکیل کمیته فنی، در نهایت تصمیم بر اعزام تیم ملی با ترکیب کیفی به رقابتهای قهرمانی جهان گرفته شد. بر همین اساس و با توجه به حضور استاد «شین چال کانگ» در ایران و نظارت ایشان بر اردوهای تیم ملی روند انتخابی‌ها، ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به این شرح معرفی شد:

امیر علیزاده (گیلان)، اسین زندی (مازندران)، علی سلمانی، علی نادعلی، حسین بهشتی و محمد تقی حاتمی (اصفهان) نادر خدامرادی (تهران)، هادی ترکاشوند (همدان)، علی نادعلی و حسین بهشتی در ترکیب تیم مردان، فاطمه سلمانی زاده، شیما نساجی و مرجان سلحشور (اصفهان)، آتوسا فرهمند (البرز) ساناز تقی پور و شیما نساجی در ترکیب تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت.

هدایت تیم ملی مردان برعهده احمد اخلاقی به عنوان سرمربی و نیما مهربانی به عنوان می‌باشد و بدری اسدی به عنوان سرمربی و فهیمه سلمان زاده به عنوان مربی نیز هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارند.

یازدهمین دوره رقابتهای پومسه قهرمانی جهان طی روزهای اول تا چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزبانی کره جنوبی در شهر «گویانگ» برگزار خواهد شد.

منبع : مهر