پیشنهاد چلسی به اینتر برای معاوضه لوکاکو و بارلا/ «نه» قاطع وستهام به مشتری اسکاماکا

پیشنهاد چلسی به اینتر برای معاوضه لوکاکو و بارلا/ «نه» قاطع وستهام به مشتری اسکاماکا

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت؛ باشگاه چلسی به اینتر پیشنهاد کرده که هافبک ایتالیایی‌اش نیکولو بارلا را به لندن بفرستد و در ازای آن روملو لوکاکو را به صورت قطعی از آبی‌پوشان لندن بگیرد.

اینتری‌ها امیدوار بودند که بتوانند قرارداد قرضی لوکاکو را تمدید کنند اما چلسی تنها با فروش قطعی موافق است. این باشگاه اما حالا به معاضه بازیکن هم چراغ سبز نشان داده و گفته که حاضر است لوکاکو را در ازای بارلا به اینتری‌ها بدهد. اولین جلسه مذاکره میان نمایندگان دو باشگاه اینتر و چلسی هفته گذشته در لندن برگزار شد اما در آن توافقی حاصل نشد. طبق ادعای نشریه کوریره دلواسپورت، اینتر نمی‌خواهد هافبک ایتالیایی‌اش را از دست بدهد و به همین دلیل پیشنهاد معاوضه بازیکن را نپذیرفته است. با این وجود مذاکرات میان دو طرف ادامه دارد و در این میان هم از نیوکاسل به عنوان دیگر مشتری بارلا نام برده می‌شود.

اینتر علاوه بر چانه‌زنی با چلسی برای حفظ لوکاکو، نیم نگاهی هم به جان لوکا اسکاماکا، مهاجم ایتالیایی باشگاه وستهام دارد اما این باشگاه انگلیسی هم مانند چلسی، تمایلی به انتقال قرضی بازیکنش ندارد. اینتر اما به جز تلاش برای راضی کردن وستهام باید با میلان و رم به عنوان دو مشتری پروپا قرص دیگر اسکاماکا رقابت کند.

طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، وستهام به اولین پیشنهاد باشگاه رم برای جذب قرضی اسکاماکا پاسخ منفی داده است. وستهام، تابستان سال گذشته در رقابت با پاری‌سن‌ژرمن پیروز شد و اسکاماکا را با پرداخت 36 میلیون یورو به علاوه 6 میلیون یورو به عنوان پاداش و اعطای 10 درصد از مبلغ فروش بازیکن، از ساسولو خرید. او در این فصل 27 بازی رسمی برای وستهام انجام داد و در آنها 8 گل به ثمر رساند، هر چند مصدومیت و عدم تطبیق با تاکتیک‌های تیم؛ باعث افت او در مقاطع پایانی فصل شد.

انتهای پیام/