چطوری به کسب و کارمون رونق بدیم؟

چطوری به کسب و کارمون رونق بدیم؟

مطمئنا در این روزها اسم اینستاگرام و مشاغل اینستاگرامی زیاد به گوشتان خورده است حتی اگر خودتان گوشی هوشمند نداشته باشید اسم این اپلیکیشن  پرطرفدار به گوشتان خورده است .
اینستاگرام یک اپلیکیشن پرطرفدار اطلاع رسانی و دوست یابی در سراسر جهان است که شما میتوانید در ان عکس های خود را به اشتراک بگذارید و با دوستان خود چت کنید و از اخبار روز دنیا مطلع شوید .

اگر میخوای در فضای مجازی دیده بشی ادامه مطلب رو بخون

  که این روزها در بین تمامی افراد جهان اعم از کوچک و بزرگ بسیار پرطرفدار شده است به طوری که خیلی ها از این اپلیکیشن به راحتی پول درمیاورند و مشهور میشوند و به قول معروف سلبریتی میشوند.این روزها همه افراد حتی با سنین پایین یا حتی افرادی از دورترین مناطق هم ازین اپلیکیشن استفاده میکنند و عکس های روزمره خود را با دوستانشان به اشتراک میگذارند و با انها صحبت میکنند اما در این بین افرادی هستند که به این اپلیکیشن طور دیگری نگاه میکنند و از ان پول در میاورند و محصولات خود را به صورت انلاین میفروشند و برای دیده شدن تیلیغات فراوانی برای محصولات خود میکنند که همین امر باعث  فروش بیشتر و چندین برابری ان ها میشود .

 شما با تبلیغات میتوانید محصولات خود را معرفی کنید و فروش بیشتری داشته باشید  که این امر باعث افزایش فالوور و بازدید کننده های شما میشود .

سایت فالووان
با سرویس های متفاوت و بسیار متنوعی که دارد همراه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه  به شما در معروف شدن و برند شدن محصولاتتان ، کمک شایانی میکند.
سرویس های فالووان از جمله : لایک واقعی ، فالوور ارزان، ارسال دایرکت به صورت تکی و انبوه ،ربات اینستاگرام و ارسال انبوه واتساپ ، ارسال انبوه پی وی تلگرام و همچنین ایمیل بصورت انبوه دارد.
مطمئنا شما با فالوور،لایک ،ویو اشنا هستید پس من برای اینکه شما را خسته نکنم سرویس های جدید و متنوع فالووان را به شما معرفی میکنم.

دایرکت انبوه اینستاگرام:

دایرکت انبوه اینستاگرام چیست و چه مزیت هایی دارد؟
دایرکت انبوه یکی از سرویس های بسیار جدید و خوب فالووان است که بازدهی بالایی دارد  و یکی از روش های تبلیغاتی بسیار موثر و متفاوت در اینستاگرام است.اگر شما بخواهید خودتان دایرکت به پی وی افراد به صورت انبوه بفرستید هم بسیار زمان بر است هم اینکه بعد از یک تعداد محدود اینستاگرام به شما مشکوک میشود و شما را بلاک میکند اما در فالووان بصورت رباتیک این کار انجام میشود و ما هیچ دستی در ان نداریم که همین باعث سرعت بیشتر کار میشود و در زمان بسیار کوتاه دایرکت به پی وی افراد فرستاده میشود.دایرکت ها به صورت تکی و به پیوی افراد ارسال میشود که شما میتوانید یوزرهای هدف خود را همراه با متن دلخواهتان به ما بدهید و ربات به یوزرهای شما دایرکت ارسال میکند همچنین اگر یوزر هدف نداشتید میتوانید پیج هدف را  به ما بدهید و ما یوزرهای انها را در می اوریم همچنین اگر متن ارسالی را نداشتید  کارشناسان فالووان به شما کمک میکنند تا متن دلخواهتان را بنویسید .

پیام رسانی انبوه با دایرکت انبوه

با خرید پکیج های ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام شما می توانید به طور گسترده به دایرکت اشخاص پیام ارسال کنید، هر حساب اینستاگرام را مشخص کنید، به عنوان مثال حساب رقیب و همه مشترکان (فالورها و یا فالویینگ ها و حتی لایک کنندگان و کامنت گذاران یک پست مخصوص) آن را و سپس به طور خودکار پیامی برای دایرکت ارسال می شود، که متن دلخواه پیام را شما تعیین می کنید.           

برای انجام اینکار اول باید یکی از بسته های ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام را از سایت فالووان خریداری کنید، در قدم بعدی بیایید متن پیام را آماده کنیم و سپس مشترکانی (جامعه هدف شما) که می خواهیم در این سرویس باشند علامت گذاری کنیم و اطلاعات مورد نظر را در تیکت و یا پشتیبانی تلگرام ارسال نمایید .‌

چگونه می توانم بررسی کنم که ارسال انبوه پیام رخ داده است؟

از آنجا که اینستاگرام به شما امکان ارسال پیام های زیادی از یک حساب را نمی دهد، این ارسال از طریق بسیاری از حساب های خاص انجام می‌شود که ما از آن‌ها برای IP و سرورهای پروکسی مختلف استفاده می‌کنیم، دیدن همه پیام های ارسال شده غیرممکن است.
این پیام ها فرصتی برای شماست که با فالوورهایی که از قبل درگیر صفحه شما هستند ارتباط برقرار کنید .

مزایای استفاده از پکیج های ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام شما میتوانید با افزایش نرخ پاسخگویی باعث تعامل و وفاداری پیروان موارد مورد نظر شده که هدف از آن را میتوان به افزایش آگاهی مخاطبان خود در مورد محصول و خدماتی که ارائه می دهید بیان نمود

امنیت بالای دایرکت انبوه

دایرکت انبوه از طریق ربات های فالووان برای فالوورهای مورد نظر ارسال می شود، به این خاطر نیازی به اشتراک گذاشتن پسورد خود با ما نمی باشد! همچنین خطری برای بلاک شدن نخواهید داشت! می توانید پیج هدفی انتخاب کنید که فالوورهای آن به موضوع فعالیت شما علاقه داشته باشند یا مثلا بیشتر فالوورهای خانم داشته باشند.

 ارسال انبوه واتساپ:


 ارسال انبوه واتساپ چیست و چه مزیت هایی دارد؟
ارسال پیام های انبوه واتساپ با استفاده از نسخه رایگان واتساپ که همه ما می توانیم دانلود کنید امکان پذیر است. اما ما می توانیم این کار را با استفاده از لیست ها و ربات‌هایی که داریم انجام دهیم چرا که محدودیت های واتساپ بسیار سخت گیرانه می باشد و در صورت ارسال پیام تبلیغاتی انبوه واتساپ اکانت شما را Ban میکند ولی با استفاده از پکیج های فالو وان میتوانید بدون محدودیت ارسال کنید
لیست های توزیع به شما امکان می دهد بدون ایجاد گروه یا کپی کردن و چسباندن متن مشابه به طور همزمان با چندین گیرنده تماس بگیرید. درست مثل لیست ارسال انبوه ایمیل است
ارسال پیام های انبوه واتساپ بسیار مفید است، اما واتساپ نحوه ارسال پیام های گسترده توسط مشاغل را محدود می کند و در مورد افراد و شرکت هایی که هرزنامه ارسال می کنند بسیار سختگیرانه عمل کرده است
اگر شرکتی این روش را درست و رسمی انجام ندهد، خطر مسدود شدن شماره آن‌ها و البته از دست دادن مشتری توسط واتساپ وجود دارد .

سرویس ارسال انبوه یکی دیگر از سرویس های به روز و جدید فالووان است که بسیار کارامد در جذب مشتری است و ویژگی های بسار متنوع و خوبی دارد بدین صورت که شما به ما شماره های منتخب خود را میدهید همراه با متن دلخواهتان و ما به انها بصورت رباتیک پیام ارسال میکنیم که سرعت بسیار بالایی دارد همچنین شما میتوانید به ما بگویید به چه کسانی میخواهید پیام ارسال کنید و کارشناسان فالووان به شما کمک میکنند که بر چه اساسی میخواهید ارسال کنید شما میتوانید براساس شهر،شغل افراد، اعضای یک گروه،انلاین بودن انها یا افراد که یک هفته از انلاینی انها گذشته دسته بندی کنید به طور خلاصه همه چی رو یکجا داره
کلاس کارت ویزیت ، محتوای کاتالوگ ، برندسازی بیلبورد تبلیغاتی ، تبلیغ انبوه تلوزیون ، نمایش روی گوشی مثل SMS  چت دوطرفه تلگرام ، عکس و فیلم اینستاگرام ، مقاله مثل سایت ، برقراری دیالوگ مثل بازاریاب حضوری

نحوه ثبت سفارش

بعد از ثبت و پرداخت هریک از پکیج های ارسال انبوه چنانچه لیست ارسال هدف دارید برای بخش پشتیبانی ارسال نمایید و اگر بانک ارسال هدف ندارید میتوانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته از بانک ۵ میلیون نفری مشاغل ما استفاده کنید (مشاوره رایگان می باشد اما بعداز پرداخت حداقل ۱ پکیج)
سپس متن ارسال خود را مشابه متن پایین ارسال نمایید توجه داشته باشید که سیستم ارسال انبوه ما هیچگونه محدودیت کارکتر نخواهد داشت و حتی میتوانید در چند بخش ارسال شود. (سعی کنید متن ها دارای صمیمیت باشد چراکه بازدهی بیشتری خواهد داشت)

چرا تبلیغ در واتساپ مقرون به صرفه است؟

یه تبلیغ *مدرن و لوکس*
کلاس *کارت ویزیت* رو داره
محتوای *کاتالوگ* رو داره
مثل *SMS* رو گوشی مشتری میره
مثل *تلگرام* قابلیت چت دو طرفه داره
مثل *اینستاگرام* میشه عکس و فیلم دید

مثل *بیلبورد* تبلیغاتی میتونه برندسازی کنه
مثل *تلوزیون* میتونه انبوه تبلیغ کنه
مثل *بازاریاب حضوری* میتونه دیالوگ برقرار کنه
مثل *سایت* میشه مقاله فرستاد
همه چی رو یک جا داره

ربات اینستاگرام:

ربات اینستاگرام چیست و چه مزیت هایی دارد؟
فالو وان تنها ربات فعال اینستاگرام را دارد که مانند یک انسان معمولی تمام فعالیت هایی که در اینستاگرام را میشود انجام میدهد اما بصورت رباتیک که با این کار سرعت فعالیت پیج بالا میرود همچنین برای افرادی که وقت نمیکنند دائم در اینستاگرام باشند بهترین گزینه برای انها خرید ربات اینستاگرام است .

بدون نیاز به نصب
تنها ربات اینستاگرام در ایران با رعایت حفظ حریم شخصی، بدون نیاز به نصب هیچ گونه اپلیکشن یا افزونه بر روی دستگاه شما

هوش مصنوعی

تنها ربات اینستاگرام در ایران، فعال بر پایه هوش مصنوعی، کاملا واکنش گرا بوده و تمامی اکشن های اینستاگرام کاربران را شناسایی و مدیریت می کند.

تضمین بلاک اکشن نشدن

ربات فالو وان تنها ربات در ایران است که پیج شما را در برابر بلاک اکشن و دیسایبل شدن ضمانت میکند. این ربات با ارائه سرویس فن ییج پیج شما را در برابر اتفاقات احتمالی بیمه میکند.

در واقع ربات اینستاگرام؛ادمین شماست تا به جای شما همه ی فعالیت های لازم در صفحه ی شما را انجام دهد . اصلی ترین حسن اینستاگرام این است که در دسترس همه قرار دارد ؛ پس با استفاده از ابزار های مناسب بهترین بهره را میتوان برد . در واقع ربات اینستاگرام مانند کارمندی هست که شما او را استخدام کرده اید تا پیج اینستاگرام شما را اداره کند

با استفاده از ربات؛  شما با دیگر کاربران ارتباط میسازید بدون آنکه طرف بفهمد که با ربات حرف میزند و این یعنی اینکه شما فردی در اختیار دارید که ۲۴ ساعته و بدون خستگی برای پیشرفت شما تلاش میکند.

جذب فالوور کاملا واقعی

ربات فالووان، با استفاده از آخرین متد های روز اینستاگرام فالوور های هدف شما را از هشتگ ها و پیج های رقیب به سمت شما جذب می نماید.

کامنت هوشمند

ربات فالووان، با استفاده از هوش مصنوعی ، کامنت مرتبط به محتوا ارسال می کند. ؛برای مثال :(پست تبریک= کامنت تبریکی پست انگیزشی= کامنت حمایتی)

ارسال دایرکت انبوه

ربات فالو وان، با شناسایی مخاطبان هدف شما، شما و کسب و کار و محصولاتتان را از طریق ارسال دایرکت به آنها معرفی میکند.

هشتگ یابی

ربات فالو وان، به کمک هوش مصنوعی محتوا های شمارا شناسایی کرده و هشتگ های مرتبط و پرطرفدار محتوای شما را کشف کرده و به مخاطبین این هشتگ ها شما را معرفی میکند.

فیلتر های مکانی و سنی

ربات فالووان، مخاطبین شما را با محدودیت های سنی مورد نظر شما شناسایی کرده و آنها را به عنوان فالوور برای شما جذب میکند. همچنین ربات میتواند شما را به فالوور هایتان با یک لوکیشن خاص معرفی کند.

بازدید استوری ان۱۸بوه

طبق مطالعات، کاربران اینستاگرام نسبت به بازدیدکنندگان استوری خود حساس بوده و آنها را دنبال میکنند. ربات فالووان با بازدید ۳۵ تا ۱۰۰ هزار بازدید استوری، توجه کاربران را به شما جلب میکند.

ربات فالو وان چگونه کار می کند؟

شما می توانید بعد از ثبت نام در پنل کاربری سایت فالو وان، بعد از ثبت نام در سایت وارد پنل خود شده و به بخش مدیریت ربات اینستاگرام بروید. سپس تنظمات ربات خود را از قبیل سرعت ، فعالیت های ربات مثل فالو آنفالو، لایک و کامنت، دایرکت و استوری و سرویس اکسپلور را دستکاری کنید. همچنین میتوانید در این بخش هشتگ های هدف و پیج رقبای خود را درج نموده و توضیحات دیگر را برای پشتیبانان ارسال کنید.