کسب ۱۱ عنوان برتر توسط روابط عمومی بانک ملی ایران

کسب ۱۱ عنوان برتر توسط روابط عمومی بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره که شرکت‌ها و مؤسسات مختلفی از شهرها و استان‌های مختلف کشور حضور داشتند، روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد تا در رشته‌های کاریکاتور و کارتون (رتبه اول)، صفحه آرایی (رتبه اول)، کتاب (رتبه اول)، مالتی مدیا و چند رسانه‌ای (رتبه اول)، اپلیکیشن (رتبه اول)، وب سایت (رتبه اول)، ادبیات و داستانسرایی (رتبه اول)، نحوه ارائه آثار (رتبه اول)، رسانه‌های اجتماعی (رتبه دوم)، مصاحبه (رتبه سوم) و اینفوگرافیک (رتبه سوم) را کسب کند.

این آثار برابر مقررات هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال ۱۴۰۰ تا کنون انتخاب شده و توسط هیأت داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر این اساس فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی بانک ملی ایران در حوزه نشر چاپی و الکترونیک در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد ارزیابی هیأت داوران قرار گرفت.

لازم به ذکر است جشنواره در سه بخش ملی، تهران و استانی برگزار شد و همه روابط عمومی‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.

برابر مقررات این جشنواره همه آثار تولیدی انتشاراتی روابط‌عمومی‌ها در قالب‌های چاپی و الکترونیکی در بخش‌های یازده‌گانه جشنواره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

منبع : مهر