گزارشی از وضعیت حریف نساجی/ تیمی که در آستانه قهرمانی دوباره است

گزارشی از وضعیت حریف نساجی/ تیمی که در آستانه قهرمانی دوباره است

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و «نوبهار نامانگان» ازبکستان دوشنبه هفته جاری در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا حالی برگزار می‌شود که دو تیم رقابت سختی برای صعود به مرحله بعد دارند و مسابقه رودرروی این دو تیم می‌تواند حکم بازی سرنوشت ساز را داشته باشد.

نوبهار مدعی قهرمانی در لیگ ازبکستان

تیم فوتبال نوبهار در لیگ ۱۴ تیمی ازبکستان پس از تیم پاختاکور در رده دوم جدول قرار دارد و از مدعیان صدرنشینی است. لیگ ازبکستان در هفته بیست و دوم قرار دارد اما به دلیل حضور تعدادی از تیم‌ها در جام قهرمانان آسیا، بعضی تیم‌ها از جمله نوبهار بازی یا بازی‌های عقب افتاده دارند.

در جدول رده بندی تیم فوتبال «پاختاکور» با ۲۲ بازی و ۴۶ امتیاز صدرنشین است. نوبهار با ۲۱ بازی و ۴۰ امتیاز، «نسف قرشی» با ۲۱ بازی و ۳۹ امتیاز و «نفتچی فرغانه» با ۲۰ بازی و ۳۷ امتیاز در تعقیب پاختاکور هستند و کوچک‌ترین لغزشی در هفته‌های پایانی می‌تواند سرنوشت قهرمانی در لیگ این کشور را تغییر دهد.

نوبهار که حریف بعدی نساجی است در این فصل لیگ ازبکستان ۱۱ برد، ۶ مساوی و ۴ شکست در کارنامه دارد. این تیم با ۳۷ گل دومین خط حمله قدرتمند لیگ کشورش است و با ۱۴ گل خورده دومین عملکرد خوب دفاعی را دارد ضمن اینکه با ثبت ۱۲ کلین شیت بهترین عملکرد را در این خصوص به جای گذاشته است.

این تیم ازبکستانی ۳ بازی اخیر خود در لیگ ازبکستان را با پیروزی پشت سر گذاشته است و یازده گل به ثمر رسانده است. اما در آخرین بازی خود که پیش از بازی با نساجی انجام داده است. در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم فوتبال «آلمالیق» رفت و در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد تا شاید با روحیه‌ای ضعیف‌تر به مصاف نساجی برود.

گزارشی از وضعیت حریف نساجی/ تیمی که در آستانه قهرمانی دوباره است

دوشادوش الهلال برای صدرنشینی

تیم نوبهار در گروه D لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی اخیر عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و دور از انتظار ظاهر شده است. آنها در بازی نخست موفق شدند تیم پرستاره الهلال را در عربستان با نتیجه یک به یک متوقف کنند و دست به کار بزرگی بزنند. در بازی دوم هم در یک بازی خانگی میزبان «مومبای سیتی» هند بودند و با ۳ گل حریف خود را بدرقه کردند.

نساجی امیدوار به کسب امتیاز

تیم فوتبال نساجی اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و با توجه به کسب سه امتیاز برابر مومبای سیتی امید زیادی دارد که بتواند در این مسابقه خارج از خانه از نوبهار هم امتیاز بگیرد و خود را در کورس صعود به مرحله حذفی نگه دارد.

الهلال و نوبهار در جدول رده بندی این گروه ۴ امتیازی هستند. نساجی با سه امتیاز در تعقیب آنان است و مومبای سیتی هم بدون امتیاز در انتهای جدول است.

گزارشی از وضعیت حریف نساجی/ تیمی که در آستانه قهرمانی دوباره است

تیم‌های فوتبال نساجی و نوبهار ازبکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه اول آبان ماه از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه مرکزی شهر نامانگان به مصاف هم می‌روند.