یک میلیارد تومان کالای سرقتی در گرمسار کشف شد

یک میلیارد تومان کالای سرقتی در گرمسار کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سیدعلی میر احمدی روز سه‌شنبه اعلام کرد: باند سارقان حرفه‌ای محموله با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در شهرستان گرمسار منهدم شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله و بار کنی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی گرمسار و شهرستان‌های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از هماهنگی با مراجع قضائی در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی تمامی اعضای باند حرفه‌ای و سابقه‌دار در مخفیگاه‌شان که یک منزل استیجاری واقع در شهرستان گرمسار دستگیر شدند.

میر احمدی با اشاره به اینکه اعضای این باند را چهار مرد و یک زن تشکیل می‌دادند، اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۸ فقره سرقت محموله و بار کنی از وسایل نقلیه عبوری با دو دستگاه خودرو سواری اعتراف کردند و بیش از ۱۰ قلم اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد در اجاره منزل و یا سوئیت به افراد غیر بومی و ناشناس دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع : مهر