۴۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا دراصفهان شناسایی شدند / فوت ۸ نفر

۴۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا دراصفهان شناسایی شدند / فوت ۸ نفر

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه تا امروز ۲۷ بهمن ماه تعداد ۹۹۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۱۹۱ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز یک هزار و ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۱۶۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۵۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۳ نفر بوده که همه هشت نفر مبتلای قطعی بوده‌اند.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۸۶۴ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۶۵ هزار و ۵۸۸ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۷ هزار و ۵۹۲ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۱۵۰ نفر فوتی قطعی و ۶ هزار و ۴۴۲ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۳۱ هزار و ۲۷۸ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

منبع : مهر