افت عجیب و مصدومیت‌های مشکوک/ از ترانسفر و جراحی بینی تا سکونشینی

افت عجیب و مصدومیت‌های مشکوک/ از ترانسفر و جراحی بینی تا سکونشینی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه نهمین بازی فصل خود را مقابل مس رفسنجان برگزار می‌کند که گلزن ترین بازیکن فصل گذشته این تیم همچنان در زدن گل ناکام مانده است.

مهدی عبدی که در ابتدای فصل زمزمه‌های ترانسفر او به اروپا مطرح شده بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی ماند تا بتواند مشکل گلزنی این تیم را حل کند. او در دو دیدار نخست نیز فرصت بازی پیدا کرد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند تا با ورود یورگن لوکادیا جایی در جمع مردان یحیی پیدا نکند.

عبدی که فصل را به دلیل جراحی زیبایی بینی با تأخیر در جمع بازیکنان این تیم آغاز کرد پس از شروع رقابت‌های لیگ برتر نیز دچار مصدومیت جزیی شد. آسیب دیدگی عبدی در تمرینات پرسپولیس در حالی رقم خورد که او کمترین دقایق حضور در خط حمله پرسپولیس را پشت سر گذاشت.

عبدی پس از بهبود مصدومیت خود نیز تنها به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب این تیم به میدان رفت. او در دیدار با تراکتور به عنوان مهاجم دوم وارد ترکیب پرسپولیس شد و توانست با تصمیم سختگیرانه موعود بنیادی فر برای تیمش پنالتی بگیرد اما همان توپ نیز تبدیل به گل نشد تا میزان تلاش او برای امتیاز گیری پرسپولیس روی عدد «صفر» باقی بماند.

این بازیکن در طول هشت هفته گذشته ۱۷۱ دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفته اما نتوانسته یک گل هم به ثمر برساند.

حالا مهاجم جوان پرسپولیس در آستانه بازی با مس بار دیگر دچار مصدومیت در تمرینات شد تا نتواند شانس حضور روی نیمکت این تیم را هم داشته باشد. بازیکنی که قرار بود عصای دست پرسپولیس باشد حالا مشخص نیست تمرکز خود را روی چه مسائلی خارج از مستطیل سبز می‌گذارد که نمی‌تواند برای تیمش مثمر ثمر باشد.

منبع : مهر