زمانی موفق شدم که ترس هایم را کنار گذاشتم

زمانی موفق شدم که ترس هایم را کنار گذاشتم

در اینترنت تکنیهای زیادی برای ثروتمند شدن وجود دارد من به کمک بزرگان عرصه تجارت توانستم با فروش محصول سیب میلیاردر شوم و دوستان خود را در این عرصه مشغول به کار کنم.

سیب خشک لبویی

مصرف مواد غذایی طبیعی برای سلامتی بدن و سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است و یکی از ترکیبات مفید برای روده ها استفاده از سیب خشک لبویی هست، میوه سیب حاوی ویتامین ها و املاح زیادی برای بدن بوده و ترکیت آن با عسل معجونی اثربخش برای رفع کم خونی و تقویت رگ ها و قلب است.

از این دسر برای رفع اضطراب و تقویت سیستم ایمنی بدن بدن استفاده می شود همچنین استفاده از آن قبل خواب خاصیت آرامبخش دارد. انواع گوناگونی از سیب درختی در کشورما وجود دارد که دارای خواص مشابهی هستند و سیب زرد یکی از پرطرفدارترین آن ها است.

عسل نیز یک محصول مقوی و پر  خاصیت است که علاوه بر ارزش غذایی به عنوان یک محصول درمانبخش در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب  عسل و سیب می تواند ضمن ایجاد طعمی مطلوب موجب بهره مندی فرد از خواص هر دوی آن ها شود.

سیب گلاب قرمز

از مهم ترین مناطقی که درایران سیبگلاب قرمز به صورت عالی و حرفه ای رشد می کند ارومیه، اشنویه، سمیرم، اصفهان و یزد نام دارند. از سیب می توان یک ماده بسیار عالی به نام سرکه ی سیب تهیه کرد.

شاید  تعجب کنید که سرکه سیب  نقش یک محلول لکه پاکن را نیز به همراه دارد به علاوه خواص لکه پاک کنی بر روی پوست مو هم نیز تاثیرات مثبتی را دارد و خطرات برخی از بیماریهارا از شما دور می کند، این ماده عالی ضد باکتری و ضد میکروب و ضد قارچ است که در ترشی و غذاها هم نیز استفاده می شود.

این سیب در تابستان به بازار می آید. طبیعت گرم و تری دارد و خوش طعم و آبدار است. ازآن ها در تهیه خورشت، مربا یا کمپوت استفاده می شوند. سیب گلاب عضو خانواده سیب است و میوه ای تابستانی است. این سیب بسیار خوشمزه و خوش و رنگ لعاب است و برای سلامتی فواید زیادی دارد. سیب گلاب در اصفهان و شیراز، کهنز، تربت حیدریه، شهریار، پرورش  یافته و طعم فوق العاده خوبی دارد. این سیب دارای ترکیبات ارزشمندی مانند آنتی اکسیدان ها، ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، پتاسیم، فسفر، آهن و کلسیم است.

سیب گلاب به طور کلی خام استفاده می شود. با این حال، می توان از آن به عنوان کمپوت سیب گلاب، مربای سیب گلاب،خورشت سیب گلاب، فالوده استفاده کرد.

استفاده بیش از حد از سیب گلاب می تواند باعث مسمومیت شود به دلیل این که این سیب دارای مقدار ناچیزی آمیگدالین است. مصرف زیاد سیب گلاب به دلیل این که فیبر زیادی ، به ویژه در پوست خود دارد ،می تواند باعث ناراحتی معده و همچنین گاز روده شود.

سیب فوجی

سیب‌فوجی به مانند تمامی هم خانواده‌های خود سرشار از انواع ویتامین‌ها، فیبر، کلسیم، آنتی اکسیدان و آهن است. آنتی اکسیدان‌های موجود در این نوع سیب می‌تواند سطح ایمنی بدن را بالا ببرد و از بروز بیماری‌هایی چون سرطان جلوگیری کند. فیبر بالای موجود در سیب‌فوجی به کنترل سطح کلسترول خون کمک می‌کند و باعث از بین رفتن کلسترول‌های مضر بدن می‌شود. اگر مشکل آلزایمر دارید خوردن آب سیب‌فوجی بهترین انتخاب برای شماست زیرا با کوچک شدن مغز و زوال عقل مبارزه می‌کند. مشکلات تنفسی از جمله مشکلاتی است که امروزه در بسیاری شهرهای بزرگ افراد با آن درگیر هستند با خوردن این نوع سیب می توانید به راحتی از ابتلا به حملات آسمی، مشکلات تنفسی و خس خس جلوگیری کنید.