مناف‌هاشمی: کاروان ایران «کیفی» به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود

مناف‌هاشمی: کاروان ایران «کیفی» به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات فدراسیون هندبال صبح امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه با انتخاب علیرضا پاکدل به عنوان رئیس این فدراسیون برگزار شد.

در پایان این مجمع، مناف هاشمی دبیرکل کمیته المپیک گفت: ما جلسات بازی‌های آسیایی را در دو مرحله برگزار کرده ایم و فرصت زیادی هم برای بررسی وضعیت تیم‌های اعزامی نداریم.

وی افزود: محدودیت‌هایی در حوزه ارزی داریم و به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا کاروان را به سمت کیفی ببریم و برای همین کار سختی پیش رو داریم.

هاشمی ادامه داد: در انتخاب و اعزام برخی تیم‌ها و رشته‌ها در آخرین ارزیابی‌ها تغییراتی را ایجاد می‌کنیم. هندبال در حوزه مردان قطعاً در بازی‌های آسیایی حضور دارد. با توجه به اینکه پاکدل عضو هیئت اجرایی کمیته است قول داده ما روی سکو هستیم. اما در حوزه بانوان، افتخارات و اهداف هندبال زیاد است و وزارت ورزش و کمیته ارزیابی ما در حال بررسی هستند و تلاش می‌کنیم حتی اگر به سکو نرسند سهم حضور بانوان در این بازی‌ها افزایش یابد.

وی بیان کرد: من امیدوارم اعضا به پاکدل کمک کنند تا هندبال نتایجی در حد قابل قبول در مسابقات آینده بگیرد.

هاشمی در بحث حضور در بازی‌های ساحلی اندونزی هم گفت: ما حضور سه رشته را در این بازی‌ها قطعی کرده ایم اما هندبال رشته چهارم ما در این رویداد خواهد بود.