اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش چقدر هزینه دارد؟

اجاره خودرو در کیش با ماشین های لوکس وگشت و گذار در این جزیره مرجانی تجربه ای توصیف‌ناپذیر و فوق‌العاده از رانندگی را به یاد خواهد گذاشت.

اجاره ماشین در کیش یک فرصت عالی برای تجربه‌ رانندگی با بهترین‌ ماشین‌ های لوکس دنیا است که در شرایط معمول امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از مردم وجود ندارد.

اجاره خودرو چیست؟

اجاره‌ی خودرو به معنی ‌واگذار کردن خودرو به شخصی غیر از مالک آن برای انجام امور شخصی و کاری است.

در دهه‌های اخیر افراد برای تردد در داخل و برون شهرها از خودرو بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند و اخیراً نیز استفاده از خدمات اجاره خودرو به بخش مهمی از سفرها تبدیل شده است.

 اغلب خودروها چند روزه یا چند هفته یا ماهانه اجاره داده می‌شوند.

جهت اجاره خودرو معمولاً از فرد اجاره گیرنده مدارک هویتی و ضمانت درخواست می‌شود.

چرا خودرو اجاره کنیم؟

بیشترین میزان اجاره خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی دیده می‌شود و حتی برخی افراد ساکن در این کشورها اجاره ماشین را به خرید آن ترجیح می‌دهند.

قیمت خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مناسب است و تنها با مقداری پس‌انداز کردن امکان خرید خودرو برای هر شخصی وجود دارد اما در بسیاری از مواقع افراد به جای خرید خودرو آن را اجاره می‌کنند. 

هزینه تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای، هزینه عوارض و مالیات، نگهداری، پارکینگ، کارواش، بیمه و هزار هزینه محاسبه نشده دیگر موجب می‌شود خرید خودروی شخصی بسیار پرهزینه باشد.

زمانی که خودرو اجاره می‌کنید دیگر درگیر این هزینه‌های اضافه نخواهید بود و همه این هزینه‌ها توسط شرکت اجاره خودرو پرداخت می‌شود.

اجاره خودرو به شما کمک می‌کند تا در سفرهای کاری، قرارهای ملاقات‌ مهم، مجالس و مراسم‌های مهم خانوادگی ماشین مناسب خود را داشته باشید.

زمانی که به کشور و یا شهر دیگری سفر می‌کنید و نیاز دارید برای مدت کوتاهی خودرو داشته باشید می‌توانید خودرو اجاره کنید.

در سفرهای جاده‌ای معمولاً به خودروهای قدرتمندتر و ایمن‌تری نیاز دارید بنابراین می‌توانید خودرو مناسب خود را به‌راحتی اجاره کرده و با آسودگی بیشتری به سفر بروید.

اجاره اتومبیل در مقایسه با وسایل حمل‌ونقل عمومی این امکان را به شما می‌دهد که برنامه‌ریزی بهتری برای سفر داشته باشید و در هرکجا که تمایل داشتید توقف کنید.

به چه دلیل اجاره خودرو در کیش انتخابی درست است!

سفر به جزیره کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد معمولاً با هواپیما و یا راه ‌های آبی امکان‌پذیر است، بنابراین افراد ترجیح می‌دهند به‌جای آوردن خودروی شخصی به این جزیره که بسیار پردردسر و پرهزینه است با اجاره خودرو در کیش سفری راحت تر و لذت بخش تری داشته باشند . 

علاوه بر این به دلیل این‌که جزیره کیش یک منطقه آزاد است می‌توان به‌راحتی در آن انواع خودروهای لوکس را با هزینه کم اجاره کرد و از رانندگی با آن لذت برد.

درواقع اجاره خودرو در کیش یکی از  تفریحات جذاب برای گردشگران محسوب می‌شود.

با اجاره ماشین در کیش شما می‌توانید هتل و یا اقامتگاه خود را در هر نقطه از جزیره که تمایل داشته باشید انتخاب کنید و به‌راحتی با خودروی اجاره‌ای خود به هر قسمت از جزیره که نیاز داشتید دسترسی داشته باشید.

به دلیل آن‌که هتل‌های دورتر از مرکز شهر معمولاً ارزان‌تر هستند با اجاره خودرو می‌توانید در هزینه‌های اقامتتان در کیش هم صرفه‌جویی کنید.

برای اجاره خودرو در کیش به چه مدارکی نیاز دارید؟

خدمات اجاره خودرو در کیش از سوییچ در قالب اجاره خودرو بدون راننده و موتورهای برقی ارائه می‌شود.

درصورتی‌که تمایل داشته باشید خودروی بدون راننده را اجاره کنید باید مدارک موردنیاز که شامل گواهی‎نامه معتبر، کارت ملی و یک فقره چک یا وجه نقد که به‌منظور تضمین است را در اختیار شرکت سوئیچ  قرار دهید و بعد از عقد قرارداد خودروی خود را تحویل بگیرید.

هزینه‌های اجاره خودرو در کیش

هزینه اجاره خودرو در کیش بستگی به نوع خودرویی دارد که قصد اجاره آن را دارید.

سوئیچ ایران خودروهای متنوعی از اقتصادی تا لوکس در اختیار شما قرار داده است و شما می‌توانید بسته به نیاز و بودجه خود از بین خودروهای ارائه‌شده خودروی موردنظر خود را انتخاب و اجاره کنید.

اجاره خودرو در کیش می‌تواند بسیار ارزان‌تر و اقتصادی‌تر از اجاره خودرو در سایر شهرهای ایران باشد.

ماشین‌های اجاره‌ای در کیش به دلیل اینکه این جزیره یک منطقه آزاد است و جزو مناطق مهم گردشگری است در دسته خودروهای لوکس و خارجی هستند.

 قیمت اجاره خودرو کیش با توجه به لوکس بودن با قیمت کمتری از اجاره ماشین‌های ایرانی در تهران و دیگر شهرها ارائه می‌شوند.

خودروهای اقتصادی سوییچ در جزیره کیش

خودرو نیسان سانی با روزانه با قیمت ۷۵۰ هزار تومان برای ۱ الی ۲ روز اجاره، ۷۰۰ هزار تومان برای ۳ تا ۶ روز،۶۰۰ هزار تومان برای ۷ تا ۱۳ روز، ۵۰۰ هزار تومان برای ۱۴ تا ۲۰ روز، ۴۵۰ هزار تومان برای ۲۱ تا ۲۹ روز ارائه می‌شود.

نیسان سنترا روزانه با قیمت ۸۰۰ هزار تومان برای۱ الی۲ روز اجاره، ۷۵۰ هزار تومان برای ۳ تا ۶ روز، ۶۵۰ هزار تومان برای ۷ تا ۱۳ روز، ۶۰۰ هزار تومان برای ۱۴ تا ۲۰ روز، ۵۰۰ هزار تومان برای ۲۱ تا ۲۹ روز ارائه می‌شود.

کیا سراتو روزانه با قیمت ۹۰۰ هزار تومان برای ۱ الی۲ روز اجاره، ۸۰۰ هزار تومان برای ۳ تا ۶ روز، ۷۵۰ هزار تومان برای ۷ تا ۱۳ روز، ۶۵۰ هزار تومان برای ۱۴ تا ۲۰ روز، ۶۰۰ هزار تومان برای ۲۱ تا ۲۹ روز ارائه می‌شود.

هیوندای النترا نیز با قیمت روزانه با قیمت ۹۰۰ هزار تومان برای ۱ الی ۲ روز اجاره، ۸۰۰ هزار تومان برای ۳ تا ۶ روز ،۷۵۰ هزار تومان برای ۷ تا ۱۳ روز، ۶۵۰ هزار تومان برای ۱۴ تا ۲۰ روز، ۶۰۰ هزار تومان برای ۲۱ تا ۲۹ روز ارائه می‌شود.

خودروهای استاندارد سوئیچ در جزیره کیش

نیسان کیکس روزانه با قیمت ۹۰۰ هزار تومان برای ۱ الی ۲ روز، ۸۰۰ هزار تومان برای ۳ تا ۶ روز ۷۵۰ هزار تومان برای ۷ تا ۱۳ روز، ۶۵۰ هزار تومان برای ۱۴ تا ۲۰ روز، ۶۰۰ هزار تومان برای ۲۱ تا ۲۹ روز ارائه می‌شود.

کیا اسپورتیج روزانه با قیمت  1.200.000 هزار تومان برای ۱ الی ۲ روز ، ۱.۱۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای ۳ تا ۶ روز، ۱.۰۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای ۷ تا ۱۳ روز، ۹۰۰ هزار تومان برای ۱۴ تا ۲۰ روز، ۸۰۰ هزار تومان برای ۲۱ تا ۲۹ روز ارائه می‌شود.

شورلت مالیبو روزانه با قیمت ۱.۲۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای ۱ الی ۲ روز ، ۱.۱۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای ۳ تا ۶ روز، ۱.۰۰۰.۰۰۰  هزار تومان برای ۷ تا ۱۳ روز، ۹۰۰ هزار تومان برای ۱۴ تا ۲۰ روز، ۸۰۰ هزار تومان برای ۲۱ تا ۲۹ روز ارائه می‌شود.

خودرو  لوکس سوییچ در جزیره کیش

کیا سورنتو روزانه با قیمت ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای ۱ الی ۲ روز ، ۱.۴۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای ۳ تا ۶ روز، ۱.۲۰۰.۰۰۰  هزار تومان برای ۷ تا ۱۳ روز، ۱.۱۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای ۱۴ تا ۲۰ روز، ۱.۰۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای ۲۱ تا ۲۹ روز ارائه می‌شود.

مزایای اجاره خودرو در کیش از سوییچ

پشتیبانی ۲۴ ساعته تعمیر و نگهداری

امکان رزرو خودرو در هر ساعتی از شبانه‌روز

 عدم نیاز به مدارک خاص 

   انجام  سریع فرایند رزرو ( کمتر از ۳۰ دقیقه ) 

امکان انتخاب خودروهای لوکس با قیمت مناسب

عدم دریافت افت قیمت خودرو در صورت بروز تصادف

ارائه خودرو جایگزین در صورت بروز خرابی

ارائه خودروها به‌صورت کارواش شده و با باک بنزین پر

با سوئیچ کیش تماس بگیرید

آدرس : فرودگاه بین المللی کیش سالن پروازهای ورودی

تلفن همراه: ۰۹۱۲۰۸۰۵۸۵۵
تلفن دفنر مرکزی : ۰۲۱۸۸۳۶۶۶۱۵ 

خدمات به صورت ۲۴ ساعته در کلیه روزهای هفته ارائه می گردد.