دیاس در آستانه آزادی پدرش به تمرینات لیورپول بازگشت

دیاس در آستانه آزادی پدرش به تمرینات لیورپول بازگشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس دیاس که پس از ربودن شدن پدر و مادرش توسط گروهی از تبهکاران در اوایل هفته جاری در زادگاهش یعنی شهر بارانکاس کلمبیا، با هماهنگی یورگن کلوپ و البته مدیران باشگاه لیورپول در تمرینات این تیم شرکت نکرده بود، امروز (جمعه) به تمرینات سرخپوشان مرسی‌ساید بازگشت.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در این خصوص گفت: لوئیس دیاس به تمرینات بازگشته است. باید ببینیم حال او چطور است و سپس براساس آن تصمیم‌گیری کنیم. هر چیزی که کمی به ما امید بدهد خوب است، ما منتظر خبرهای خوب هستیم. همه چیز به لوئیس مربوط می‌شود که آیا خودش را برای بازی با لوتون تاون در دسترس قرار می‌دهد یا خیر!

مادر بازیکن کلمبیایی لیورپول ساعاتی پس از ربوده شدنش آزاد شد، اما تلاش‌ها همچنان برای آزادی پدر او ادامه دارد. به گفته یک نماینده ارتش آزادیبخش ملی کلمبیا، پدر لوئیس دیاس در آستانه آزاد شدن است. پلیس ملی کلمبیا پیش از این اعلام کرده بود به هر شخصی که بتواند اطلاعات و سرنخی از محل نگهداری پدر دیاس ارائه کند که منجر به آزادسازی او شود، پاداشی 48 هزار و 500 دلاری خواهد داد.

اوتی پاتینو، رهبر تیم مذاکره‌کننده صلح دولت کلمبیا روز پنجشنبه فاش کرد که گروهی مرتبط با یک گروه شورشی موسوم به ELN پشت این آدم ربایی بوده و از آنها خواسته است که پدر دیاس را آزاد کنند.

در بیانیه تیم مذاکره‌کننده صلح دولت کلمبیا آمده است: «ما خواستار آزادی فوری آقای لوئیس مانوئل دیاس هستیم و به ELN یادآوری می‌کنیم که تضمین زندگی و سلامت او بر عهده آنهاست».

خوان کارلوس کوئلار، نماینده ELN هم در یک پیام تصویری که این گروه شورشی در اختیار خبرگزاری «رویترز» قرار داده، در پاسخ اعلام کرد که در اسرع وقت پدر بازیکن کلمبیایی لیورپول را آزاد خواهند کرد.

پیشترمنابع خبری منطقه لاگواخیرای کلمبیا مدعی شده بودند که هدف گروگانگیرها از ربودن پدر و مادر دیاس، باج گرفتن از ستاره لیورپول بوده است.

دیاس ۲۶ ساله این فصل در ۱۱ بازی برای سرخپوشان مرسی‌ساید به میدان رفته و سه گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/