فال روز جمعه 23 آبان 1399

فال روز جمعه 23 آبان 1399

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز جمعه بیست و سوم آبان ماه ۹۹ فال روزانه تازه ترین ها را بخوانید.

دوست عزیزی که ۲۳ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال و پرانرژی، منطقی، پر شور و هیجان، مدیر و مدبر و با وقار هستید و می توانید همیشه و در هر شرایطی در زمینه ی حرفه ای عملکردی فوق العاده از خود به نمایش بگذارید. شاید به نظر کمی عجیب بیاید، اما امسال هر چقدر بیشتر کار کنید از لحاظ روحی و در نتیجه از لحاظ جسمی سالم تر خواهید بود. البته این بدان معنا نیست که باید تمام چیزهای دیگر را از زندگیتان حذف کرده و فقط روی کارتان متمرکز شوید، اما بد نیست کمی بیشتر از سابق برای کارتان وقت بگذارید. ممکن است به منظور فعالیت های تجاری و گسترش کسب و کار خود به خارج از کشور سفر کنید. در هر زمینه ی جدیدی که امسال آغاز به کار و فعالیت کنید موفق خواهید بود و خواهید توانست وضعیت مالی خود را به ثبات برسانید. هوش و ذکاوت بالایتان شما را قادر خواهد ساخت تا در زمینه ی حرفه ای بسیار موفق باشید، اما باید دست از عجول بودن، لجبازی و رفتارهای ناگهانی و حساب نشده بردارید. اگر فرصت‌هایی که سر راهتان قرار می گیرند را به خوبی مورد استفاده قرار دهید خوش شانسی، ثروت و موفقیت بدون شک از آن شما خواهد بود. خبر خوبی که برایتان داریم این است که امسال بیشتر مجردهای متولد امروز با عشقشان ازدواج خواهند کرد! بهمن، اردیبهشت و مردادبهترین ماه های سال برای شما خواهند بود.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین فروردین

امروز کنار گذاشتن گارد دفاعیتان بدون در نظر گرفتن عواقب احتمالی آن ممکن است برای شما مشکلاتی را به همراه داشته باشد. بسته به میزان تمایل شما به واکنش نشان دادن نسبت به تغییرات، شرایط کیهانی موجود می تواند ناگهان راه فراری قابل اعتماد پیش رویتان قرار داده و یا به یک باره دنیایتان را زیر و رو کند. همه چیز به این بستگی دارد که بدانید چه زمانی و در مقابل چه کسی ضعف و آسیب پذیری خود را نشان دهید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید مرحله دشوار و پیچیده ای که در رابطه عاطفیتان به وجود آمده است را با موفقیت پشت سر بگذارید. یادتان باشد بزرگ ترین مدرک عشق داشتن اعتماد است.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین اردیبهشت

امروز اصلا حال و حوصله بحث کردن با دیگران را ندارید، زیرا دقیقا می دانید برای این که خوشحال باشید به چه چیزی نیاز دارید. با این حال ممکن است آنقدر پیش خودتان از درست بودن نظراتتان مطمئن هستید که برای ثابت کردن حق به جانب بودنتان حاضرید حتی به خودتان هم ضرر بزنید. متاسفانه اگر حاضر نشوید نگرش خودتان را گسترش داده و فراتر از تصورات قبلی خود بروید، لجاجت شما می تواند برایتان گران تمام شود. این که از نظرات خود دفاع کنید خیلی هم خوب و قابل ستایش است، اما سعی کنید پافشاری و لجبازی بیش از حد از خودتان نشان ندهید. به باز خوردی که از دیگران دریافت می کنید توجه کنید تا ببینید کجای کار اشتباه کرده‌اید.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین خرداد

شما آماده‌اید تا حقیقت را هر چند بر خلاف میلتان باشد پذیرفته و هر کاری که لازم است را انجام دهید تا چالشی که در محل کارتان به وجود آمده است حل شود، اما رفتارتان می تواند واکنش های غیر منتظره ای را از جانب اطرافیانتان به همراه داشته باشد. درست است که بعضی موقعیت ها اجتناب ناپذیر هستند، ولی به یاد داشته باشید که امروز قدرت تشخیص و قضاوت شما خیلی زیاد نیست، پس بهتر است که جلوی ضرر را گرفته و اگر فکر می کنید ممکن است نظرتان بعدا عوض شود فعلا دست نگه دارید. اجازه ندهید نگرانی و سردرگمی کنترل اوضاع را از دستتان خارج کند، شاید پیشرفت را فعلا به چشم خود نبینید، اما تحول بزرگی آغاز شده است.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین تیر

امروز حساسیت شما در برابر پستی و بلندی های زندگی بیشتر از روزهای دیگر است و شاید حتی با خودتان فکر کنید که اطرافیانتان دیگر شما را به اندازه قبل دوست ندارند. این فکر شما به احتمال قریب به یقین بی اساس و بیهوده است، اما ممکن است یک چیزی در جریان باشد که باعث شده این تفکر در شما ایجاد شود. آیا این که دیگران شما را چقدر دوست دارند باید تا این حد برایتان مهم باشد؟ شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید اولین کسی که باید شما را دوست داشته باشد خودتان هستید. امروز شما در برابر تغییرات مقاومت زیادی از خودتان نشان می دهید و حاضرید حتی اگر برایتان دشوار باشد همان روش های قدیمیتان را ادامه دهید، اشکالی ندارد، موفق باشید!

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین مرداد

امروز ولخرجی بیش از حد می تواند برای شما دردسرهایی ایجاد کند که انتظارش را هم ندارید. بهتر است کمی احتیاط کنید؛ سخاوتمند بودن با حاتم بخشی کردن بیهوده و خریدن هدایای گران قیمت برای به دست آوردن دل دیگران کاملا فرق دارد. این کار نه تنها برای شما هیچ فایده ای به همراه نخواهد داشت، بلکه می تواند سوء تفاهم‌هایی هم به وجود بیاورد. اگر می خواهید مورد تحسین و تایید دیگران بگیرید چیزی به آنها بدهید که با پول نمی‌توان خرید. با وجود این که ذهنتان سرشار از ایده های هوشمندانه است، کافیست یک کلمه از روی بی احتیاطی به زبان بیاورید تا واکنش‌هایی غیر منطقی ایجاد کنید که تنها تنش موجود را بیشتر خواهد کرد.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین شهریور

امروز شما این توانایی را دارید که ایده های خود را بدون مواجه شدن با مخالفت ها و موانع مختلف عملی کنید، به ویژه اگر دوستانتان شما را مورد حمایت و تشویق خود قرار داده و با سخاوتمندی در کنارتان باشند. البته این وضع تا پایان روز ادامه نخواهد یافت و ممکن است در نیمه های روز شرایط تغییر کنند. شما باید آماده باشید تا خودتان را به سرعت با تغییر شرایط هماهنگ کنید. این اوضاع ممکن است باعث درگیری درونی شما با خودتان شود و به این فکر کنید که شاید هدفتان را اشتباه انتخاب کرده باشید. الان وقت این فکرهای بیهوده نیست، امروز را که پشت سر بگذارید اوضاع تا حدودی آرام خواهد شد و می توانید با ذهنی باز به این چیزها فکر کنید.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین مهر

احساس مسئولیت شما امروز بیش از هر چیز دیگری به شما انگیزه می دهد، اما وقتی آنچه اتفاق می افتد فراتر از کنترل شماست و قدرت کافی برای مقابله با آن را ندارید چه باید کرد؟ باید این حقیقت را بپذیرید که گاهی شما نمی‌توانید کنترل اوضاع و افراد، به ویژه خانواده و دوستانتان، را به دست بگیرید. اگر یاد بگیرید گاهی همه چیز را به حال خود رها کنید زندگیتان خیلی راحت تر خواهد بود. سعی کنید در انجام کارهایتان نهایت دقت و توجه را داشته باشید و تا جای ممکن هیچ احتمالی برای خطا نگذارید. اگر می خواهید موفق شوید باید تمام انرژی خود را به کار بگیرید تا میزان کارایی خود در خانه و محل کارتان را به حداکثر میزان ممکن برسانید.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین آبان

امروز ممکن است تمام فعالیت های خود را برای مدت کوتاهی متوقف کرده و نگاهی عمیق و جدی به اوضاع بیندازید و به یک نتیجه برسید: این که حس اعتماد دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر برای بروز خلاقیت و اثرگذاری خود به آن نیاز دارید. وقت آن رسیده است که نظم و ترتیبی به روابط خود بدهید و به دیگران هم، از جمله به همسر و فرزندانتان، یادآوری کنید که در مقابل شما چه مسئولیت‌هایی دارند. شاید مشکلاتی که این اواخر در روابط عاطفی خود داشته‌اید هنوز به طور کامل حل نشده باشند، اما بهتر است عقلتان را به خوبی به کار گرفته و رفتارهای ریسک آمیز از خودتان نشان ندهید و به خودتان و دیگران فرصت دهید.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین آذر

شما امروز اعتماد به نفس کافی برای غلبه کردن به هر گونه مشکلی را دارید، اما نکته اصلی این است که باید برای نظم بخشیدن به کارها و برنامه‌هایتان و استفاده بهینه از وقت و توانایی‌هایتان باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید و با دیسیپلین پیش بروید. امروز اصلا روز خوبی برای استراحت کردن نیست و اگر وقت خودتان را به بطالت بگذرانید خیلی زود پشیمان خواهید شد. شما دلتان می خواهد کارهایتان را به همان روشی که خودتان درست می دانید انجام دهید و به همین دلیل هم حاضر نیستید با دیگران کنار بیایید. اما در نظر داشته باشید که قلب های شکسته می توانند واکنش‌هایی همراه با خشم و ویرانگری از خود نشان دهند، پس تا جای ممکن از ایجاد تنش خودداری کنید.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین دی

امروز توانایی این را دارید تا هر نوع سو برداشت و سو تفاهمی را از میان بردارید. اگر کسی از شما ناراحت است، با او حرف بزنید و رابطه خود را شفاف سازی کنید. این را بدانید که هر کسی توانایی شما را ندارد تا بتواند از ته قلب حرف بزند و احساسات خود را بیان کند. اگر در کار با مشکلاتی مواجه شده‌اید، این را بدانید که در روزهای آینده می توانید ریشه برخی از مشکلات را بیابید و آنها را برطرف کنید. امروز نگاه شما به زندگی بسیار دقیق است و می توانید خیلی از مسایل را حل و فصل کنید. بیرون بروید و دنیای جدید را کشف کنید. عینک خوش بینی بزنید و در جمع ها حاضر شوید. می توانید با عشقتان برای تغییر محل زندگی همفکری کنید. محله های مورد علاقه را بررسی کنید و در صورت توان، نقل مکان کنید. این جا به جایی در شرایط زندگی نیز تاثیر بسیاری دارد.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین بهمن

خودتان را بالا بکشید. امروز توانایی های شما زیاد هستند و می توانید از همه فرصت ها به نفع خود بهره بگیرید. وقتی برای رویاپردازی نیست. باید واقع گرا باشید. برای کارهای خود زمان تعیین کنید و بر اساس اولویت به سوی موفقیت‌هایی که کائنات برایتان رقم زده‌اند پیش بروید. غذاهای سالم میل کنید و ورزش را در دستور کار خود قرار دهید. هر چه از محدودیت و ناراحت دورتر باشید، زندگی موفقی تری خواهید داشت. برای سفر کوتاه با عشقتان برنامه بریزید. اگر فرصت سفر نیست، یک برنامه هیجان‌انگیز تنظیم کنید و با هم به کشف سرگرمی های جدید بروید. اگر مجرد هستید، بهتر است به دنبال فردی با فکر و فرهنگ متفاوت باشید تا بتواند تغییرات لازم در زندگی شما را رقم بزند.

فال روز جمعه ۲۳ آبان برای متولدین اسفند

امروز اختلاف عقیده‌هایی جزئی می توانند تبدیل به دعواهایی بزرگ شده و باعث شوند حتی در دوستانه ترین شرایط نیز نتوانید به راحتی با دیگران همکاری کنید. اما ادامه دادن روش های قبلی‌تان می تواند نتیجه بخش باشد؛ تغییر دادن نظرات و کارهایتان در میانه راه هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت و حتی می تواند باعث شود جهت اشتباهی را در پیش بگیرید. اگر مشکلاتتان را به صورت حساب شده و یکی یکی حل کنید احتمال موفقیتتان خیلی بیشتر از این است که یک بحران کوچک را به یک جر و بحث بی پایان بدل کنید. قبل از داشتن اطلاعات کافی نظریه پردازی نکنید، این کار باعث خواهد شد حقیقت را تغییر دهید تا به آن چیزی که نظر خودتان است نزدیک شود.