پر فروش ترین محصولات لوازم خانگی در سال 1402 کدام است؟

پر فروش ترین محصولات لوازم خانگی در سال 1402 کدام است؟

حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه همواره بازار گرمی دارد و به صورت روزانه افراد زیادی مشغول خرید و یا تعویض لوازم خانگی و آشپزخانه خود هستند. البته اخیرا با توجه به تورم بالا و گران شدن لوازم خانگی، بازار از رونق افتاده است اما با این وجود، روزانه خریداران زیادی به فروشگاه‌های آنلاین و حضوری مراجعه می‌کنند. در ادامه قرار است تا به پر فروش ترین محصولات لوازم خانگی در ۷ ماه نخست سال بپردازیم.

پرطرفدارترین محصولات لوازم خانگی و آشپزخانه در بازار ایران در سال ۱۴۰۲

فروشگاه لوازم خانگی ردکارت به آدرس اینترنتی redcart.ir با تحقیقات میدانی و برررسی آمارهای فروش در سطح بازار لوازم خانه و آشپزخانه به اطلاعات جالبی در خصوص پرفروش‌ترین لوازم آشپزخانه دست پیدا کرده است که در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

چای ساز برقی

 چای ساز

یکی از لوازمی که در هر آشپزخانه یافت می‌شود چای ساز برقی است که به شما این امکان را می‌دهد در کوتاه‌ترین زمان چای را تهیه و نوش جان کنید. چای ساز برقی در دو مدل روهمی و صفحه‌ای تولید می‌شود که هر دو مدل در بازار موجود است. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به چای ساز باریتون، بوش و سیج اشاره نمود.

خردکن برقی

خردکن برقی یکی از لوازم پرکاربرد آشپزخانه است که شما در تهیه انواع غذاها یاری خواهد کرد. خردکن برقی به شما این امکان را می‌دهد را که انواع مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ،ماهی، سبزیجات و میوه‌جات را به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان خرد کنید. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به خردکن باریتون، نینجا و فیلیپس اشاره نمود.

آون توستر

آون توستر یکی دیگر از لوازم ضروری آشپزخانه است که امروزه جای مایکروویو را گرفته و از آمار فروش بیشتری برخوردار است. آون توستر دستگاهی است که حرارت خود را توسط المنت تامین می‌کند و از این رو برای سلامتی بدن ضرری ندارد. به کمک آون توستر قادر هستید تا انواع غذا، کیکی، شیرینی، نان و … را تهیه و نوش جان کنید. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به آون توستر باریتون، نینجا و بوش اشاره کرد.

اسپرسوساز

اسپرسوساز یکی از لوازم آشپزخانه است که در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. اسپرسوساز دستگاهی است که به شما این امکان را می‌دهد تا نوشیدنی‌هایی از جمله اسپرسو، لاته، موکا، آمریکانو و … را تهیه و نوش جان کنید. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به اسپرسوساز دلونگی، باریتون و نوا اشاره نمود.

سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن نسل جدیدی از سرخ کن است که جای سرخ کن‌های سنتی را گرفته است. این محصول غذای شما را با ۷۵% روغن کمتر آماده می‌کند و برای سلامتی شما ضرری نخواهد داشت. البته لازم به ذکر است که تکنولوژی ساخت سرخ کن بدون روغن دچار تحولاتی زیادی شده و معمولا سرخ کن‌های موجود در بازار علاوه بر سرخ کردن، دارای برنامه‌هایی برای خشک کردن میوه و سبزیجات، چخت انواع کیک و شیرینی، کبابی کردن و گریل کردن هستند. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به سرخ کن نینجا، فیلیپس و بوش اشاره نمود.

مخلوط کن

مخلوط کن‌ یکی دیگر از لوازم آشپزخانه است که شما در تهیه انواع اسموتی، سس، بستنی، دسر و … یاری می‌کند. مخلوط کن از موتور، پارچ و تیغه تشکیل شده که به راحتی قادر است هر نوع میوه، سبزی، آجیل و … را با هم مخلوط و ترکیب کند. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به مخلوط کن باریتون، نینجا و بوش اشاره نمود.

همزن برقی

همزن برقی یکی دیگر از لوازم آشپزخانه است که در دو نوع همزن برقی کاسه دار و بدون کاسه در بازار وجود دارد. همزن کاسه دار برای آن دسته از کسانی که به شیرینی پزی و آشپزی حرفه‌ای علاقمند هستند گزینه حائز اهمیتی است. همزن کاسه دار متشکل از موتور ، کاسه و تیغه است که شما را در تهیه انواع خمیر نان، شیرینی، کوکی و … یاری می‌کند.با این محصول قادر هستید تا به راحتی تخم مرغ را فوم کنید و یا انواع مواد غذایی خشک را مخلوط کنید. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به همزن کاسه دار باریتون، کیچن اید و اسمگ اشاره نمود.

 همزن های برقی

گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی یکی از لوازم کاربردی و مورد نیاز در هر آشپزخانه است. گوشت کوب برقی متشکل از یک کاه، تیغه و موتور است که به کمک آن قادر خواهید تا هر ماده سبک غذایی را با هم میکس کنید. به عنوان مثال می‌توانید گوجه فرنگی، سیب زمینی، میوه جات و سبزیجات را با هم میکس کرده و در غذای خود استفاده کنید. حتی قادر خواهید بود تا گوشت کوبیده شده برای آبگوشت را به کمک این محصول کاملا یکدست و یکنواخت آماده سرو کنید. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به گوشت کوب برقی نینجا، اسمگ و براون اشاره نمود.

آبمیوه گیری

آبمیوه گیری یکی دیگر از لوازم آشپزخانه است که در دو نوع تک کاره و ۴ کاره تولید و روانه بازار شده است. آبمیوه گیری تک کاره تنها قادر است تا آبگیری از میوه جات و سبزیجات را انجام دهد. اما آبمیوه گیری چند کاره علاوه بر آبگیری از میوه و سبزیجات، مجهز به آسیاب، خردکن و مخلوط کن نیز می‌باشد. از پرفروش‌ترین برندهای این محصول می‌توان به آبمیوه گیری باریتون، کنوود و بوش اشاره نمود.

جمع بندی

اگر شما هم قصد خرید لوازم آشپزخانه را دارید به یاد داشته باشید که در خرید لوازم آشپزخانه به برند سازنده، میزان محبوبیت، گارانتی و عملکرد دستگاه دقت فرمایید.