پیروزی در بازی فردا تنها هدف ما است

پیروزی در بازی فردا تنها هدف ما است

به گزارش خبرنگار مهر، خوان ایگناسیو مارتینز عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما پس از انجام یک بازی خیلی بد در برابر تیم مس رفسنجان برمی‌گردیم. در طول هفته تمریناتمان را انجام دادیم و بازیکنان را که می‌بینم، آنها نسبت به کاری که می‌خواهند انجام دهند، متعهد بوده و به وضعیت آگاه هستند.

وی ادامه داد: شرایط هواداران را درک می‌کنیم که ناراحت و عصبانی هستند، ولی تلاش می‌کنیم تا نسبت به تعهدی که داریم، خوشحالی را به آنها برگردانیم. همه ما به این موضوع آگاهیم، اگر تغییراتی در مجموعه انجام شود، به صبور بودن نیاز است ولی در مورد فوتبال اینگونه نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هواداران مطمئن باشند که شخص خوان ایگناسیو مارتینز و کادر فنی اسپانیایی او، در طول روز زمان زیادی را صرف فولاد کرده‌اند تا از این شرایط خارج شده و به سمت موفقیت حرکت کند.

مارتینز در پاسخ به این سوال که چرا فولاد پس از دو پیروزی متوالی، در دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرد، بیان کرد: قبلاً هم گفته بودم، برابر شمس‌آذر حق ما بود تا نتیجه خوبی کسب کنیم. به هر حال فوتبال نیز اینگونه است و ما نتوانستیم امتیازی کسب کنیم. اما درباره بازی با مس رفسنجان، نمی‌توانیم بهانه‌ای داشته باشیم. از همان ابتدای بازی، آنگونه که من می‌خواستم، بازی نکردیم. همین کار را در طول هفته انجام دادیم تا بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده کنیم و فردا بهترین نسخه خودمان را نشان خواهیم داد.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود چون شخص مارتینز تیم را نبسته است، فولاد اینگونه نتیجه می‌گیرد، گفت: نه این یک بهانه خیلی ساده است. من به این موضوع آگاهم که فولاد یک باشگاه خیلی بزرگ است و بازیکنان خیلی خوبی داریم. در طول ماه آتی امیدوارم بتوانیم توازن را برقرار کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم ولی همه چیز از بازی فردا برابر آلومینیوم آغاز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه آیا بهتر نیست که به مانند ژوزه مورایس از بازیکنان آکادمی استفاده کند، گفت: مطمئناً بازیکنان خیلی خوبی (در آکادمی) هستند و اگر بهترین ورژن خودشان را نشان دهند، حتماً آنها را انتخاب کرده و از آنها استفاده می‌کنم. فرقی نمی‌کند که بازیکن جوان باشد یا نه، تنها هدف ما این است که چون بازی قبلی را شکست خورده‌ایم، در بازی فردا به پیروزی برسیم و شرایط رو به رشدی را پی بگیریم.