موکت آرتا را از کجا بخریم؟

موکت آرتا را از کجا بخریم؟

شرکت آرتا موکت همواره جهت رضایت مشتریان، با ارایه تولیدات و خدمات مطلوب و رقابت با بازار صنایع مرتبط کوشیده است و با ایده های نو و تنوع محصولات در سطح بین المللی فعال و با استانداردهای جهانی همگام گردیده تا از این طریق رضایت مندی مشتریان و بازار صنایع مربوطه را توسعه بخشد.

این شرکت با بیش از ربع قرن تجربه  در زمینه تولید انواع کفپوش از قبیل : موکتهای نمدی آرتا ، ولور چاپی، موکتهای تافتینگ پرزبلند آرتا ، موکت تایل آرتا و تافتینگ پرزبلند چاپی همراه با نوآوری در تکنولوژی تافتینگ و بهره مندی از سیستم لمینیشن و ارائه محصولی دارای لایه های مستحکم و غیر قابل جدا شدن از نوع پ.پ و پلی آمید چاپی و ایپک در خور سلیقه مردم عزیز کشورمان ایران با قابلیت۱۰۰% قابل شستشو بودن و همچنین عایق بودن در برابرآب ، رطوبت، بو و خاک که مناسب برای مصرف در منازل و اماکن اداری و تجاری، هتلها و سالنهای کنفرانس می باشد.

بسیاری از مشتریان و مردم ایران این برند معتبر را می شناسند و در بازار دنبال می کنند.
کیفیت و شناخته شدن در بازار ایران بسیاری از مشتریان خارجی را نیز برای خرید ترغیب نموده تا از شرکت  آرتا محصولات آن را طلب کنند.

در اوضاع اقتصادی بد این دوران که خیلی از تولیدکنندگان رو به ورشکستگی و تعطیلی رفته اند، کفپوش آرتا از جمله هایی بود که با قدرت تمام به فعالیت خود ادامه داد.
این برند از دید مردم یکی از برندهای معتبر و خوشنام است که در بازار موکت آن را می شناسند.

با توجه به اینکه قیمت محصولات آرتا نیز نسبت به کیفیت آن به صرفه است بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ویژگی های موکت ایرانی آرتا

این کف پوش ها از بهترین تکنولوژی ها بهره گرفته اند و محصولاتی مستحکم و ماندگار تولید شده اند. تمامی محصولات کفپوش ایرانی آرتا قابل شستشو بوده و در برابر آب، خاک و رطوبت عایق هستند.

در شرکت آرتا شما شاهد انواع مختلفی از موکت ها و کفپوش ها هستید که با هر سلیقه ای بافت میشود. محصولات این موکت ایرانی به دلیل سابقه بلند مدت بهترین انتخاب برای مشتریان عزیز خواهد بود که به دنبال پیشرفت و بهترین ها هستند. قبل از خرید گذری به محصولات این موکت ایرانی کنیم تا با انواع آنها آشنا شوید:

از تنوع محصولات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

موکت کبریتی

موکت سوزنی

موکت حرارتی یا داغی

موکت نمدی

موکت ساده

موکت تافتینگ (پرز بلند)

پارکت

و …

که هر کدام زیبایی خاص خود را با قیمت های متفاوت دارند.

قیمت موکت آرتا + نمایندگی

شرکت گامان تزیین جاوید به عنوان نماینده اصلی موکت های تافتینگ این شرکت در خدمت تمامی مشتریان و همکاران عزیز خواهد بود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر برای دریافت لیست قیمت همکاری و دریافت نمایندگی با پرسنل ما در شرکت در ارتباط باشید.

شرکت ما با هدف ارائه بهترین خدمات و قیمت برای خرید در خدمت تمامی مشتریان عزیز خواهد بود.

دفتر مرکزی آرتا موکت کجاست؟

تنها نمایندگی رسمی پخش آرتا موکت برای ارسال به شهرستان های مختلف از جمله شیراز، مشهد، اصفهان، بیرجند، یزد، سبزوار و… شرکت گامان تزئین جاوید می باشد. برای اطلاعات بیشتر حتما با ما در تماس باشید

۰۲۱۸۸۱۷۶۲۵۵ و ۰۲۱۸۸۱۷۶۲۵۹

منبع : گامان تزئین جاوید