طراحی و اجرا پارتیشن شیشه ای با رویال جام

طراحی و اجرا پارتیشن شیشه ای با رویال جام

امروزه پارتیشن شیشه ای به عنوان تقسیم کننده اتاق در سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌های خصوصی، ارگان‌ها و… بسیار مورد توجه می‌باشد. دیوارهایی که با پارتیشن شیشه‌ای ایجاد می‌شوند، نقش مهمی در ایجاد یک فضای کاری راحت و ایده‌ال ایفا می‌کنند. این روش به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌های بروز رسانی یک محیط تجاری، اداری و… شناخته است.

به عنوان نمونه پارتیشن شیشه ای سکوریت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. زیرا این محصول از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد. شیشه سکوریت از نظر رنگ و شفافیت شباهت زیادی به شیشه معمولی دارد. چنان‌چه قصد دارید نسبت به پارتیشن بندی محیط کاری و… خود اقدام کنید، بهترین گزینه مراجعه به وب‌سایت رویال جام می‌باشد.

پارتیشن شیشه رنگی

·        شیشه رنگی به عنوان نوعی دیگر از پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·        ضخامت کم، شیک بودن، دادن جلوه خاص و زیبا به محیط، عایق صدا و… از جمله ویژگی‌های این شیشه می‌باشند.

·        تنوع در رنگ بندی این شیشه بی‌نظیر است. به طوری‌که شما می‌توانید از شیشه‌های رنگی در رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

·        این نوع شیشه به صورت دو جداره و تک جداره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

·        این محصول در دو نوع فریم لس و فریم دار تولید و به بازار ارائه می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه ای رنگی

با توجه به درخواست و نیاز شما امکان ساخت پارتیشن شیشه ای در انواع مختلف وجود دارد.

شیشه لاکوبل رنگی

این نوع شیشه به عنوان شیشه رنگی براق بسیار مورد توجه می‌باشد. شیشه لاکوبل از ایمنی بالایی برخوردار است. این محصول ضد ضربه و ضد خش می‌باشد.

شیشه لاکوبل نه تنها جهت پارتیشن شیشه ای بلکه جهت تولید و ساخت قفسه، انواع میز شیشه‌ای و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیشه لمینت رنگی

جهت ساخت پارتیشن شیشه ای این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه از مقاومت، دوام و استحکام بیشتری برخوردار است. چنان‌چه علاقمند هستید جهت پارتیشن بندی از شیشه شفاف استفاده کنید، لمینت رنگی مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شود.

برای تولید لمینترنگی دو یا چند لایه شیشه رنگی تخت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتصال این شیشه‌ها با لایه میانیPVBصورت می‌گیرد. همین امر سبب استحکام و کیفیت بالای این محصول می‌گردد.

پارتیشن شیشه رنگی

نرده شیشه ای

علاوه بر پارتیشن شیشه ای ادارات، شرکت‌های خصوصی و… بجای استفاده از نرده‌های چوبی، فلزی، سنگی و… استفاده از نرده‌های شیشه‌ای را در برنامه خود قرار داده‌اند.

نرده‌های شیشه‌ای نسبت به سایر نرده‌ها از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند. تولید حفاظ‌هایی که با صفحات شیشه‌ای انجام می‌شوند، به وسیله چارچوب‌های آلومینیومی، استیل و… در جای خود ثابت و محکم می‌گردند.

نرده شیشه ای

« رویال جام »پیشرو در طراحی و اجرا پارتیشن شیشه ای

چنان‌چه می‌خواهید جهت محیط کار خود از پارتیشن شیشه ای با کیفیت، مرغوب، زیبا، جذاب و… برخوردار شوید، دیزاین محیط کار خود را به رویال جام بسپارید.

بهترین مشاوران در رویال جام با به شما کمک می‌کنند که چه نوع شیشه‌ای مناسب پروژه شما می‌باشد. این امر با توجه به درخواست و نوع نیاز شما صورت می‌گیرد.

تنوع شیشه‌های رنگی در رویال جام فوق العاده است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر طراحی و اجرا پارتیشن بندی محیط کار، اداره، شرکت و… خود را به رویال جام بسپارید.