وسایل ضروری کودک چیست؟

وسایل ضروری کودک چیست؟

خرید لباس کودک وانواع  پیراهن های بچه گانه را در کنار وسایل ضروری کودک را قدم به قدم انجام دهید. نیازی نیست همه این موارد را یکجا تهیه کنید، بلکه به ترتیب اولویت آنها، خریداری کنید.

لباس کودک

نحوه لباس پوشیدن نوزاد تازه متولد شده

بسیاری از نوزادان، تجربه لباس پوشیدن و درآوردن لباس را ناراحت می کنند. هر چه سریعتر و آرامتر باشید، استرس هم برای شما و هم برای کودکتان کمتر می شود!

در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است کمک کند:

  • اطمینان حاصل کنید که اتاق به اندازه کافی گرم است، سپس کودک خود را روی یک سطح نرم قرار دهید.
  • در صورتی که کودک شیرخواری کرد، یک پوشک روی کودک خود بگذارید.
  • گردن کت تکی را دراز کنید و با حمایت از سر کودک، کت تک را از پشت بپوشید. مواظب باشید هنگام کشیدن قسمت جلویی روی سر نوزاد، به صورت کودکتان برخورد نکند – نوزادان کوچک ممکن است از خراشیدن لباس صورتشان بسیار ناراحت شوند.
  • هنگام درآوردن لباس برعکس این کار را انجام دهید، یک بار دیگر سعی کنید لباس به صورت کودک شما برخورد نکند.
  • به آرامی دست های کودک خود را از سوراخ های بازو قرار دهید.
  • اگر لباس سرهمی به کودکتان می‌پوشانید، دکمه‌های آن را باز کرده یا باز کنید و کودک را روی آن بخوابانید. بازوها و پاهای کودک را در سوراخ ها قرار دهید و زیپ یا بست ها را بالا بیاورید.
  • اطمینان حاصل کنید که پاها و بازوهای کودک شما برای بیرون رفتن در آفتاب لباس پوشیده باشند – اما اگر می توانید بهتر است کودک را به طور کامل از آفتاب مستقیم دور نگه دارید.

خرید پیراهن بچه گانه

لباس هایی را تهیه کنید که پوشیدن آنها آسان است

پوشاندن لباس یک بچه ژولیده که نمی تواند برای بیرون آمدن صبر کند، می تواند مشکل باشد. هنگام خرید لباس بچه گانه، به دنبال ویژگی هایی باشید که پوشیدن لباس ها را آسان تر می کند. چیزهایی مانند سرآستین‌های الاستیک، کمر و لبه‌ها به گرم شدن کمک می‌کنند، اما نیازی نیست که با تنظیم حلقه‌های کمر یا زبانه‌های سرآستین سر و صدا کنید. برای نوزادان و کودکان نوپا که پوشک دارند، باید در نظر داشته باشید که رسیدن به پوشک چقدر آسان است. لباس‌هایی که دارای گیره‌ها و/یا زیپ‌های استراتژیک هستند کمک می‌کنند.

برای رشد برنامه ریزی کنید

لباس‌های باکیفیت بادوام ساخته می‌شوند، بنابراین بچه‌های شما قبل از اینکه فرسوده شوند، از آنها بزرگتر می‌شوند. در اینجا چند استراتژی مناسب برای جلوگیری از سرمایه گذاری مجدد در یک مجموعه کاملاً جدید از لباس های بیرونی زمستانی هر سال آورده شده است:

به دنبال آستین ها و سرآستین های قابل افزایش باشید

برندها نام های خاص خود را برای ویژگی دارند که به شما امکان می دهد ۱.۵ تا ۲ اینچ به بازوها یا پاهای یک لباس اضافه کنید، که می تواند فصل دیگری را برای استفاده خریداری کند. این را در محصولات سایز کودک نوپا، و همچنین لباس‌های بیرونی بچه‌های بزرگتر، و عمدتاً در قطعات عایق‌شده یا اقلام ورزشی برفی به جای لباس‌های بارانی، پشمی یا کاپشن‌های زیر می‌بینید.

اقلام را کمی بزرگتر بخرید. یک نیم یا حتی یک اندازه کامل می تواند برای لایه میانی یا بیرونی کار کند. با این حال، غافل نشوید، زیرا وسایلی که خیلی بزرگ هستند، بچه ها را خیلی گرم نگه نمی دارند و می توانند در زمانی که کودک شما در حال دویدن در فضای باز است، مانع شوند. و از خرید لایه های پایه که خیلی شل هستند، خودداری کنید زیرا برای دفع عرق باید با پوست در تماس باشند.

وسایل ضروری کودک

صندلی ماشین

 طبق قانون فدرال، صندلی ماشین اجباری است و بیمارستان به شما اجازه نمی‌دهد نوزاد را بدون صندلی به خانه ببرید. صندلی‌های ماشین کودک یا «سطل‌های نوزاد» به یک پایه می‌چسبند و یک دسته حمل دارند. برندهای متعددی وجود دارد که متناسب با بودجه و سبک شما باشد.

حامل نرم

 وقتی نمی توانید نوزاد خود را زمین بگذارید اما می خواهید با دست آزاد حرکت کنید، حامل های نرم نجات دهنده هستند. سبک‌ها از زنجیر تا بسته‌بندی تا قابل تبدیل از جلو به پشت متغیر است، بنابراین با یک دوست صحبت کنید، چند مورد را امتحان کنید و رسید خود را نگه دارید!

کالسکه

 اگر قبلاً کالسکه اصلی خود را انتخاب کرده اید، ببینید آیا آداپتور برای مدل صندلی ماشین کودک شما در دسترس است یا خیر. در غیر این صورت، به دنبال کالسکه های فریمی بگردید، که دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: یک قاب با چرخ هایی که می توانید صندلی ماشین نوزاد خود را در آن بچسبانید – تمام شده و تمام شده است.

کیسه پوشک

 بهترین کیسه های پوشک دارای سطوح ضدآب/میکروفایبر هستند، جیب های زیادی برای ذخیره سازی دارند، می توانند به صورت متقاطع آویزان شوند یا بند کوله پشتی داشته باشند، و طرح هایی دارند که همه مراقبان دوست دارند با استفاده از آن دیده شوند. یک کوله پشتی محکم همچنین یک کیسه پوشک کاربردی و ارزان را ایجاد می کند.

بالش شیردهی

 اگر در حال شیردهی هستید، یک بالش شیردهی قابل اعتماد برای نگه داشتن نوزاد در موقعیت مطلوب ضروری است. در میان بسیاری از گزینه ها، ممکن است یک پوزیشنر کانتور با یک بند گیره برای نگه داشتن بالش در جای خود امتحان کنید.

لباس شیردهی

 یک مادر شیرده باید حداقل دو سوتین یا تاپ شیردهی خوب در چرخش داشته باشد، به علاوه پدهای شیردهی تا از پیراهن‌هایش نشت نکند.

پمپ پستان

یک پمپ سینه کارآمد می تواند به ایجاد شیر یا کاهش گرفتگی کمک کند. پمپ های زیادی در بازار وجود دارد، اما من از صمیم قلب توصیه می کنم یک پمپ در بیمارستان اجاره کنید. به زبان ساده: قدرتمند، کارآمد، بهداشتی و قابل برگشت هستند. (طرح بیمه درمانی شما باید هزینه پمپ سینه را پوشش دهد – ممکن است یک واحد اجاره ای باشد یا یک واحد جدید که نگه دارید. برنامه خود را برای دستورالعمل ها بررسی کنید.)

برای خرید لباس شیردهی و دیگر موارد این لیست، به وب سایت dgbabyclothes.com مراجعه نمایید.