راهنمای خرید اینترنتی آینه کنسول مدرن از مبل کبیر

راهنمای خرید اینترنتی آینه کنسول مدرن از مبل کبیر

خرید آینه کنسول مدرن امروزه با استقبال زیادی مواجه شده است و به خاطر جلوه شیک و مدرنی که دارد، در اتاق نشیمنیا پذیرایی از آن استفاده می شود. کنسول یک دراور و کمد چندکاره است که امروزه آینه و کنسول های شیک و در مدل زیادی تولید می‌شود که دختر خانم ها برای تهیه جهیزیه نیز از آن خریداری می‌کنند.

مشتریان و متقاضیانی که می‌خواهند آینه و کنسول مدرن و شیکی داشته باشند، پیشنهاد می کنیم که برای خرید آینه و کنسول از مبلمان کبیر خریداری کنند. مشتریانی که قصد خرید آینه و کنسول مدرن دارند می توانند بدون واسطه در دل بازار مبل چهار دانگه با کیفیت عالی و همراه با گارانتی خرید کنند، این مراکز محصولات خود را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهند.

انواع سبک آینه و کنسول چیست ؟

در بازار انواع سبک و طرح آینه وکنسول وجود دارد که قبل از خرید باید مکانی را که می خواهید در آن آینه و کنسول قرار دهید در نظر بگیرید تا بتوانید اندازه و رنگ بهتری انتخاب کنید. در مقاله بهترین مکان برای قرارگیری آینه و کنسول در خانه به طور کامل در این رابطه توضیح داده ایم.

امروزه انواع آینهو کنسول متنوع در رنگ بندی های شیک و لوکس تولید و ساخته شده اند و آینه و کنسول هم مثل سایر مبلمان و وسایل منزل سبک های متنوعی دارند و احتمالاً انتخاب آنها کمی سخت و حساس است.

آینه و کنسول عبارتند از نوع سلطنتی، اسپرت، مدرن و ترکیبی آینه و کنسول سلطنتی که معمولاً از چوب های رنگ تیره با چوب های رنگ روشن و متوسط ساخته می شوند. آینه و کنسول مدرن معمولاً از اشکال هندسی که اغلب قرینه هم نیستند ساخته شده است.

آینه و کنسول مدرن بیشتر از شیشهیا کروم ساخته می شود که خطوط صاف و کاملاً گردی دارد و بسیار شیک می باشد. آینه و کنسول ترکیبی، ترکیبی از طرح های گوناگون مثل آینه کنسول سلطنتی و آینه کنسول اسپرت است. این نوع ظاهر تجملاتیکمتر دارد ولی ساده نیست و بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. آینه کنسول ترکیبی خطوط کلاسیک و گوشه های گرد دارد و از چوب های متوسط و تیره ساخته می شود.

جدیدترین مدل آینه و کنسول مدرن

خرید آینه کنسول مدرن از مبلمان کبیرکه عرضه کننده بهترین و شیک ترین آینه کنسول مدرن در ایران می باشد، بسیار به صرفه است و با خرید بدون واسطه از دل بازار مبل چهار دانگه با کیفیت عالی و همراه با گارانتی در خدمت مشتریان و متقاضیان عزیز خود می باشد.

آینه و کنسول مثل تمام وسایل خانه از انواع جنس و رنگ و طرح ساخته می شود و نسبت به فضای منزلتان اندازه های متفاوتی دارد. آینه کنسول مدرن در عین ساده بودن، بسیار شیک و فوق العاده است و به خانه جلوه ی خاصی می دهد.

نوع دیگری از آینه و کنسول مدرن که از جنس شیشه است، بیشتر برای فضا های کوچک کاربرد دارد و به خاطر جنس شیشهاب فضای منزل را روشن تر و خانه را رویایی می کند که این نوع آینه و کنسول مشتریان و متقاضیان خود را می طلبد.

آینه ومیز کنسول بخش مهمی از دکوراسیون منزل است که می توان با قرار دادن در جای مناسب در پذیرایی، از آن برای چیدن دکوری های شیک برنجیو.. بهره ببرید، پس پیشنهاد می کنیم در موقع خرید از میز کنسول هایی که طبقه بندی شده و کشو دارند انتخاب کنید.

انواع جنس آینه و کنسول

خرید آینه کنسول ارزان و به صرفه را می توانید از بازار مبل کبیر که تولید کننده انواع مبلمان و آینه و کنسول مدرن است، تهیه کنید. آینه و کنسول در انواع و اندازه های مختلفی در بازار وجود دارد که از جنس های متفاوتی ساخته می شود. آینه و کنسول اسپرت و آینه و کنسول سلطنتی مواردی هستند که در بین مردم و مشتریان محبوبیت بیشتری دارند.

اگر می خواهید آینه و کنسول را پشت مبلمان ها قرار دهید، باید ارتفاع مبلمان را اندازه گیری کنید تا راحت تر بتوانید برای خرید تصمیم گیری کنید. اغلب مردم قبل از خرید به نوع وسایل خود دقت می کنند تا آینه و کنسولی که انتخاب می کنند با وسایل منزل شان هماهنگی داشته باشد.

اگر جا و مکانی که می خواهید آینه و کنسول را قرار دهید کوچک است بهتر است از رنگ های روشن چوبی انتخاب کنید تا مکان بزرگتر به چشم و نظرتان باشد.

اگر می‌خواهید آینه وکنسول را در راهرو قرار دهید پیشنهاد میکنیم که از میزو کنسول های طبقه بندی شده یا کشودار انتخاب کنید تا فضای اضافی برای وسایل خود داشته باشید. آینه و کنسول های چوبی بهترین گزینه برای قرار دادن در اتاق خواب ها و راهرو ها می باشند و به خاطر جنس چوب و سختی که معمولاً از چوب های درخت راش، بلوط و افرا ساخته می شود، برای قرار دادن وسایل سنگین و گلدان ها و خیلی از وسایلی که روزانه بر روی آنها قرار می دهیم مناسب است.

آینه و کنسول های فلزی معمولاً از آهن، آلومینیوم، استیل و انواع آلیاژ فلزات ساخته می شوند.

آینه و کنسول شیشه ای طرفداران خاص خود را می‌طلبد و ما پیشنهاد می کنیم که میز کنسولی انتخاب کنید که با شیشه حرارت دیده ساخته شده باشد که این نوع شیشه در صورت شکستن خطر کمتری برایتان دارد.

آینه کنسول سنگی از جنس مرمر، گرانیت و غیره ساخته می شود و آینه و کنسول های سنگی، زرق و برق خاصی دارند و می توانیمآن را با وسایل خانه ست کنیم.

تاثیرات آینه و کنسول در دکوراسیون

آینه و میز کنسول یکی از دکوری های شیک و لوکس در دکوراسیون خانه محسوب می شود. امروزه آینه و کنسول نقش پر رنگی در منزل دارد که کاربرد زیادی دارد و بر زیبایی خانه تاثیر مثبت می گذارد.

میز کنسول کاربردی مثل کمد داشته و از آن برای نگهداری مدارک و اشیا قیمتی و یا آلبوم خانوادگی و وسایل آرایشی استفاده می شود و امروزه همچنان از میز کنسول برای خیلی از موارد استفاده می کنند.

از میز کنسول در نشیمن برای قرار دادن دکوری و ظروف تزئینی و لوکس و یا حتی قرار دادن یک جفت شمعدانی زیبا استفاده می شود.

از میز کنسول در پذیرایی می تواند به عنوان میز خاطره و قرار دادن قاب عکس های شیک خانوادگی و یا تکی بهره برد. کاربرد دیگر میز کنسول در اتاق خواب است که می‌توان به عنوان میز آرایشی و توالت استفاده کرد.

با رعایت نکاتی که گفته شده می توانید آینه و میز کنسول مناسب تهیه کنید. میزهای کنسول از انواع رنگ و طرح،شکل واندازه در بازار موجود است که می توانید با وسایل خانه خود ست و هماهنگ کنید.

نکات مهم برای خرید آینه و کنسول

خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن از سایت مبلمان کبیر که عرضه کننده ی انواع مبل،آینه وکنسول مدرن در طرح های شیک و جذاب می باشد، بسیار به صرفه است. خرید اینترنتی برای شما عزیزان از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و مزایای زیادی دارد.

آینه و میز کنسول فقط به عنوان یک دکوری نیست و می توانید از میز کنسول برای قرار دادن وسایل از قبیل شمعدان،گلدانیا وسایل دم دستی و مورد نیاز از آن بهره ببرید و همیشه سعی کنید میز کنسول هایی خرید کنید که باریک و کم عرض باشند تا فضای کمتری را بگیرند.

 امروزه به خاطر فضای کوچک خانه های آپارتمانی بیشتر مردم از سبک دکوراسیون مدرن استقبال می‌کنند، در این سبک هرچه فضای خانه خلوت تر باشد جذاب تر است و با خرید آینه و کنسول به جای ویترین های بزرگ و جاگیر، خانه خود را جذاب و دیدنی تر کنید.