برترین پارتیشن ها اداری اجرا شده

برترین پارتیشن ها اداری اجرا شده

اجرای پارتیشن اداری هما رزیدنس

پارتیشن اداری هما رزیدنس یکی از جذاب ترین مدل های طراحی فضای کاری است. بیشتر مدیران برای طراحی یک فضای با نظم ، آرام و شیک از مدل پارتیشن بندی استفاده می کنند.

در حال حاضر این مدل یکی از پر طرفدار ترین مدل های طراحی و دکوراسیون فضای کاری است.

دلیل محبوبیت آن قیمت ، طراحی شیک و مدرن و ایجاد تعامل در کنار نظم است. بسیاری از شرکت های طراحی فضای کاری از این مدل استفاده می کنند ، چرا که انواع مختلفی از خلاقیت در طراحی را می توانند اجرا کنند.

بیایید در این مقاله به مهم ترین مزایای پارتیشن اداری بپردازیم.

پارتیشن اداری ، ترکیبی از نظم و در کنار هم بودن

اکثر کمپانی ها برای ایجاد نظم و آرامش از این طراحی استفاده می کنند. ویژگی خوب این سبک طراحی ایجاد حس در کنار هم بودن است. فرض کنید در فضایی با جمعیت بیش از ۱۵ نفر کار می کنید. فکر میکنید چه مواردی می تواند تمرکز شمارا بهم بزند؟

صحبت دیگران

تماس های تلفنی فروش و پشتیبانی

صداهای دستگاه هایی مثل پرینتر و تلفن و …

اما شما دلتان میخواهد با دوستان خود در تعامل باشید و آنها را ببینید. قطعا دیوار های گچی نمی توانند این قابلیت را داشته باشند. اما پارتیشن شیشه ای دقیقا برای همین خواسته طراحی شده است. یک فضای زنده که می تواند احساس فعال بودن محیط را به شما بدهد و تمرکز شما را نیز حفظ کند.

اجرای پارتیشن اداری با کیفیت

تا به حال به ساختمان در حال ساخت با دیوار های گچی را دیده اید؟ دردسری عظیم برای سازنده و صاحب ملک است.

دیوار های گچی شما را در یک فضای بسته بی رنگ محسور می کند و شما توانایی جا به جایی آن را ندارید. اگر بخواهید یک دیوار گچی را جا به جا کنید باید به تخریب آن فکر کنید.

پارتیشن شیشه ای بسیار سبک بوده و پیاده سازی آن در یک روز قابل انجام است. همچنین جا به جایی آن نیز فقط یک روز زمان می برد و شما نیازی به تخریب و بی نظمی در محیط ندارید.

فرایند ساخت باید توسط متخصص و با اقلام با کیفیت انجام شود.

از آنجایی که یراق الات شیشه و سایر اقلام کیفیت های مختلفی دارند باید در انتخابشان دقت کنید. برای مثال در پارتیشن شیشه ای می توان از شیشه با ضخامت ۱۲ یا ۱۸ میل استفاده کرد. دقت کنید که انتخاب اقلام با کیفیت یا بی کیفیت در قیمت ها و هزینه های شما تاثیر گذار است.

به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب ‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن قیمت پارتیشن اداری متفاوت و متنوع است. هما رزیدنس با تکیه بر علم طراحی و تخصص در حوزه طراحی فضای داخلی می تواند مجری پروژه های اجرای پارتیشن شیشه ای باشد.

قیمت پارتیشن اداری

براساس نقشه ها ، متراژ ، یراق آلات شیشه و پارتیشن و… زمان و بودجه پروژه تعیین می شود. این موارد متغییر هستند و قبل از تعیین آنها حتما یک کارشناس پارتیشن های اداری باید بررسی های لازم را انجام دهد.

برای این برنامه ریزی حتما زمان بگذارید چرا که می تواند پروژه شما را به درستی پیش ببرد.

در اجرای پارتیشن شیشه ای اداری بودجه بندی مالی براساس کیفیت و متراژ محاسبه می شوند. همچنین چند معیار دیگر نیز در این قیمت گذاری دخیل است.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن ها جنس های مختلفی دارند که براساس تصمیم کارشناس، شرایط فضا و بودجه انتخاب می شوند.

از نظر پیاده سازی این نوع پارتیشن ها محبوب هستند:

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن تک جداره

پارتیشن دو جداره

هما رزیدنس با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و با سرعت بالا، اقدام به ساخت پارتیشن های اداری می نمایند. در اولین مرحله کارشناسان دکوراسیون داخلی مباحث فنی مانند فضا، متراژ ، کاربرد و بودجه را برسی می کنند .

پس از برش و آماده سازی، قطعات مختلف از جمله ام دی اف ها، پرده ها و شیشه ها بسته بندی شده و برای حمل آماده می گردد.

در مرحله پایانی کارشناسان فنی هما رزیدنس پارتیشن ادری شما را با بهترین کیفیت پیاده سازی میکنند.