بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی از نظر خریداران کدامند؟

بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی از نظر خریداران کدامند؟

طراحی لوازم خانگی همیشه با نیازهای بشر همگام بوده است. این موضوع را میتوانیم به خوبی با روی کار آمدن اجاق گازهای رومیزی مشاهده کنیم. چرا که اجاق گازهای رومیزی طوری طراحی شده اند که با کمترین نیاز به فضا و جای زیاد در آشپزخانه، بهترین کاربرد را داشته باشند. به همین دلیل، خرید اجاق گاز رومیزی میتواند برای انواع خانه ها و آشپزخانه ها بسیار مناسب باشد. از این محصول، میتوان حتی در جزیره آشپزخانه ها هم به خوبی استفاده کرد. اجاق گاز رومیزی فضای بسیار کمی را اشغال میکند و میتواند روی هر سطحی به خوبی نصب گردد. در این مطلب قصد داریم به چند مورد از بهترین اجاق گاز صفحه ای ایرانی اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع اجاق گازهای رومیزی


اگر شما هم به دنبال بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی باشید، حتم داریم میخواهید راجع به انواع آنها اطلاعات جامعی کسب کنید. چرا که بهترین اجاق گاز صفحه ای ایرانی فقط به یک مورد ختم نمیشود. بلکه برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که همگی بسیار باکیفیت هستند. از این روی، با بررسی برترین برندهای داخلی میتوانیم بهترین مارک اجاق گاز رومیزی ایرانی را برای آشپزخانه مان انتخاب نماییم. در نتیجه، باید ابتدا با انواع اجاق گازهای رومیزی آشنا شویم تا بتوانیم مدل های متنوع آنها را به خوبی بشناسیم. این موضوع میتواند کمک کند تا مدل موردعالقه و مورد نیازمان را هم به راحتی پیدا کنیم. پس از آن، میتوانیم اقدام به خرید بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی کنیم.

اجاق گازهای رومیزی شیشه ای

اجاق گازهای رومیزی شیشه ای، همانطور که از نامشان پیداست، از صفحه های تماما شیش های ساخته شده اند. این که جنس شیشه این محصولات دقیقا از چه چیزی باشد، بستگی به برند و کارخانه تولید کننده آن خواهد داشت. اما اکثر اجاق گازهای شیشه ای باکیفیت، معمولا شیشه ای بسیار قوی و مقاوم در برابر ضربه و حرارت دارند. برخی از تولیدکنندگان اجاق گازهای شیشه ای، از بهترین شیشه های سکوریتی و یا اپتیک برای محصولات خود استفاده میکنند. چنین متریالهای باکیفیتی، هم ظاهر محصولات را بسیار جذابتر کرده و هم کارایی خوبی برای آنها دارد. از طرفی دیگر، سطح شیشه ای باعث میشود تا چربی ها و جرمهای انباشته شده روی اجاق گاز به راحتی و بدون کوچکترین زحمتی، تمیز شود.

اجاق گازهای شیشه ای و استیل


یکی دیگر از زیباترین محصولات در میان اجاق گازهای رومیزی، ترکیب استیل و شیشه است. این موضوع هم از لحاظ زیبایی بصری و هم کارایی میتواند بسیار مناسب باشد. چرا که استیل یک متریال بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی و ضربه بوده و از طرفی دیگر رنگ تیره شیشه های مشکی رنگ را هم به خوبی خنثی میکند. به همین دلیل، اجاق گازهایی که از ترکیب شیشه های مقاوم و استیل ساخته شده اند، فروش بسیار خوبی دارند. طرحهای متنوعی برای چنین محصولاتی در بازار وجود دارد که میتوان از میان آنها بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی را انتخاب کرد. این نوع اجاق گازها برای انواع آشپزخانه ها با طرحهای متنوع میتوانند مناسب باشند. چرا که در ست کردنشان با سایر لوازم آشپزخانه، محدودیت خاصی وجود ندارد.

اجاق گازهای تمام استیل


یکی دیگر از بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی، محصوالت تمام استیل است. بدین معنا که سطح روی آن از استیل ساخته میشود. در باال هم توضیح دادیم که استیل یک متریال بسیار مقاوم در برابر ضربه، زنگزدگی و حرارت است. به همین منظور میتوانیم شاهد استفاده از این متریال مقاوم در بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی باشیم. البته این موضوع فقط به بهترین اجاق گاز صفحه ای ایرانی محدود نمیشود. چرا که میتوانیم در سایر محصوالت آشپزخانه هم، شاهد استفاده از متریال استیل باشیم. ظاهر محصولاتی که از استیل ساخته میشوند، بسیار جذاب بوده و یک نمای کاملا مدرن به آشپزخانه ها میبخشند.

بهترین برندهای اجاق گازهای رومیزی ایرانی کدامند؟


حالا که راجع به انواع اجاق گازهای رومیزی صحبت کردیم، خالی از لطف نیست که با ۳ برند بسیار مطرح ایرانی در حوزه تولیدات برترین اجاق گازهای رومیزی آشنا شویم. برای این که بخواهیم بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی را انتخاب کنیم، بهتر است با برندهای با کیفیت داخلی آشنا شویم. به همین منظور، در اینجا شما را با چند نمونه از بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی آشنا خواهیم کرد. این موارد عبارتند از:

گازهای رومیزی اخوان

اخوان نه تنها در حوزه تولید بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی فعالیت میکند، بلکه میتوانیم شاهد برترین تولیدات لوازم خانگی داخلی از این برند ایرانی باشیم. در واقع، اخوان چند دهه است که کار تولید محصولات آشپزخانه را در داخل کشور بر عهده گرفته است. با این که این محصولات در داخل کشورمان تولید می شوند، اما در ساخت آنها از برترین متریالهای خارجی و داخلی استفاده میشود. همین موضوع باعث افزایش کیفیت محصولات اخوان و همچنین رضایت مشتریان شده است. در اینجا به ۲ مدل از بهترین اجاق گازهای رومیزی اخوان اشاره خواهیم کرد:

گاز رومیزی مدل G7-HE اخوان


گاز رومیزی مدل G7-HE اخوان یکی از بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی به شمار می آید. سطح این گاز رومیزی از یک شیشه بسیار زیبای مشکی رنگ ساخته شده است. این محصول دارای ۵ شعله مجزا بوده که هر کدام از آنها توان حرارتی بسیار بالایی دارند. از طرفی دیگر، این محصول از ۵ ولوم بسیار مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. ابعاد این گاز۰۸ در ۵۰ سانتیمتر است و میتواند برای اکثر آشپزخانه ها مناسب باشد. نحوه چیدمان و طراحی ولوم ها بسیار زیبا بوده و همگی در بخش سمت راست گاز تعبیه شدهاند. گاز رومیزی مدل G7-HE اخوان، از بهترین متریالهای ایتالیایی ساخته شده و دارای ترموکوپل و همچنین گارانتی ۲۴ ماهه است.

گاز رومیزی مدل G12 اخوان


گاز رومیزی مدل G12 اخوان یکی دیگر از بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی به شمار می آید. این محصول از ترکیب استیل و شیشه بسیار مقاوم در برابر حرارت و ضربه ساخته شده است. این محصول با ابعاد۰۸ در ۵۰ سانتیمتر، میتواند مناسب انواع کابینت ها و آشپزخانه ها باشد. مانند محصولی که در بالا اشاره کردیم، گاز رومیزی مدل G12 اخوان هم دارای ۵ شعله با توان حرارت بسیار بالا است. قطعات این گاز رومیزی هم از متریالهای ایتالیایی باکیفیت ساخته شده است. از طرفی دیگر، میتوانیم شاهد ۵ ولوم بسیار باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت باشیم. این ولومها در بخش مرکزی گاز و روی قسمت استیل آن تعبیه شدهاند که یک حالت سپر حرارتی در آن ایجاد میکند. گاز رومیزی مدل G12 اخوان هم دارای ۲۴ ماه ضمانت نامه است.

گازهای رومیزی استیل البرز

اگر به دنبال بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی هستید، میتوانید روی برند استیل البرز هم حساب ویژهای باز کنید. این برند کار خود را از سال ۱۳۷۱ با تولید انواع محصولات آشپزخانه آغاز کرد. استیل البرز از همان ابتدای کار، با تولید محصولات باکیفیت توانست رضایت مشتریانش را جلب کرده و جایگاه ویژه ای در بازار هدف کسب نماید. یکی از بهترین مارک اجاق گاز رومیزی ایرانی متعلق به برند استیل البرز است. در اینجا به دو نمونه از بهترین گازهای صفحهای استیل البرز اشاره خواهیم کرد:

گاز رومیزی مدل G5954s استیل البرز


گاز رومیزی مدل G5954s استیل البرز یکی از بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی به شمار می آید. این محصول از ترکیب استیل و یک شیشه سکوریت مشکی رنگ بسیار جذاب و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. گاز رومیزی مدل G5954s استیل البرز دارای ۵ شعله با توان حرارتی بسیار بالا است که کار پخت و پز را بسیار آسانتر میکند. این گاز رومیزی باکیفیت از بهترین متریالها ساخت شده است. ترکیب استیل و شیشه سکوریت، این گاز را تبدیل به بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی کرده است. از طرفی دیگر، ولومهای این گاز بسیار باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت بوده که در بخش پایینی و مرکزی گاز تعبیه شده است. این محصول دارای ۱ ماه ضمانتنامه و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است

گاز رومیزی مدل S5913 استیل البرز


گاز رومیزی مدل S5913 استیل البرز یکی دیگر از بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی و همچنین پرفروشترین محصولات این برند به شمار می آید. در وهله اول ظاهر این محصول نظر ما را به خودش جلب میکند. چرا که از ترکیب شیشه سفید رنگ مقاوم در برابر حرارت و استیل ساخته شده است. این گاز رومیزی زیبا برای انواع آشپزخانه های مدرن و یا سبک مینیمالیستی میتواند بهترین گزینه ممکن باشد. هر ۵ شعله گاز رومیزی مدل S5913 استیل البرز دارای توان حرارتی بسیار بالا است. شعله پلوپز این محصول در مرکز آن تعبیه شده است. ولومهای این گاز رومیزی از بهترین متریالها ساخته شده و در برابر حرارت بالا، مقاومت خوبی از خودش نشان میدهند. این محصول هم، دارای ۱ ماه ضمانتنامه و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

آشنایی با گازهای رومیزی کن


کسانی که قصد خرید بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی را دارند، روی برند کن حساب ویژه ای باز میکنند. چرا که برند کن یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی کشورمان در زمینه محصولات آشپزخانه است. فرقی ندارد قصد خرید چه نوع محصول آشپزخانه ای را داشته باشید، در هر حال میتوانید از بهترین کالا های این برند، بهره مند شوید. این برند با بهره مند شدن از بهترین متخصصان داخلی و متریالهای باکیفیت، توانسته محصوالت سطح بالایی را تولید کند. همین موضوع باعث جلب بیشتر رضایت مشتریان و افزایش فروش در بازار رقابت شده است. در ادامه به دو نمونه از بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی کن هم اشاره خواهیم کرد.

گاز صفحه ای کن مدل پاردیک B


بدون شک گاز صفحه ای کن مدل پاردیک B در میان بهترین مارک اجاق گاز رومیزی ایرانی قرار دارد. چرا که این محصول هم از ظاهر بسیار جذابی برخوردار بوده و هم کارایی بینظیری دارد. گاز صفحه ای کن مدل پاردیک B از یک شیشه سکوریت مشکی رنگ بسیار زیبا ساخته شده است. این محصول دارای ۵ شعله با توان حرارتی باال بوده که شعله پلوپز آن هم در بخش مرکزی گاز قرار دارد. هر ۵ ولوم این گاز در بخش مرکزی و در پایین گاز تعبیه شده است. این ولوم ها در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان داده و دوام بالایی دارند. ابعاد این محصول ۰۹ در ۵۲ سانتیمتر بوده و میتواند برای انواع آشپزخانه ها مناسب باشد.

گاز صفحه ای کن مدل ۹۵۷۱ CG


آخرین محصولی که میتوانیم از برند کن معرفی کنیم، گاز صفحه ای مدل ۹۵۷۱ CG است. این محصول ، بدون شک یکی از بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی به شمار می آید. چرا که هم از لحاظ ظاهری بسیار جذاب بوده و هم کارایی عالی دارد. گاز صفحه ای کن مدل ۹۵۷۱ CG از ترکیب یک شیشه سکوریت مشکی رنگ مقاوم در برابر حرارت و همچنین استیل ساخته شده است. طراحی این گاز بسیار منحصر به فرد بوده و مناسب آشپزخانه های مدرن و زیبا است. تمام ۵ شعله های گاز صفحه ای کن مدل ۹۵۷۱ CG از توان حرارتی بسیار بالایی برخوردار هستند. شعله پلوپز این گاز در مرکز آن تعبیه شده است. هر ۵ ولوم این گاز هم در قسمت مرکزی و پایین آن تعبیه شده که از مقاومت باالیی در برابر حرارت برخوردار هستند.

سخن آخر

در این مقاله شما را به بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی آشنا کردیم و در مورد برندها و مدلهای مختلف توضیح دادیم. اگر قصد داشته باشید اقدام به خرید بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی کنید، میتوانید روی ۳ برندی که برایتان معرفی کردیم حساب ویژهای باز کنید. این ۳ برند از لحاظ کیفیت و شکل ظاهری، در سطح بالایی قرار دارند و میتوانند مناسب آشپزخانه تان باشند. در اینجا از هر ۳ برند فقط به ۲ محصول اشاره کردیم که البته تنوع محصولات هر کدام از برندها بسیار زیاد است. اگر علاقه مند بودید دیگرمحصولات این سه برند را مشاهده کنید میتوانید با مراجعه به سایت هوم سازه، یکی از بزرگترین توزیع کننده های انواع سینک ، هود ، گاز ، فر  همه ی محصولات برندهای معرفی شده رو مشاهده و خرید کنید.
اگر تجربه استفاده از این برندها را داشتید، خوشحال میشویم که تجربیاتتان را در بخش کامنتها، با ما هم به اشتراک بگذارید.