دستبند های جذاب و ترند در سال 1400

دستبند های جذاب و ترند در سال 1400

دستبند از جمله زیورآلاتی است که هم استفاده ی روزمره دارد و هم در مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل یکی از زیورآلات بسیار پرطرفدار و پرفروش شناخته می شود. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه دستبند طلا این است که به دلیل اسپرت بودن ، هم برای خانم ها امکان استفاده  دارد و هم آقایان. افراد زیادی خرید دستبند های ساده و کلاسیک را دوست دارند اما اکثر افراد ترجیح می‌دهند مطابق مد روز پیش بروند. به همین دلیل چند مدل از دستبند های ترند ۱۴۰۰ را به شما معرفی میکنیم تا نمونه های مورد پسند خودتان را از بین آن ها انتخاب کنید. گالری طلا و جواهر ربیعی با ارائه انواع  مدل های دستبند در خدمت خریداران عزیز می باشد.

دستبندهای النگویی ، هم دستبند و هم النگو

بعضی از دستبند ها به شکلی طراحی شده اند که مانند النگو فرم دایره ای شکل خودشان را حفظ می‌کنند. به این مدل دستبند ها در اصطلاح دستبند های النگویی گفته می شود. مدل های مختلفی از دستبندهای النگوی در بازار وجود دارد که یکی از معروف ترین و پرمخاطب ترین مدل ها ، دستبند های میخی کارتیر می باشد. انواع دستبندهای کارتیه از جمله مواردی هستند که در بین دستبند های ترند ۱۴۰۰ حسابی خودنمایی می کنند.

 دستبندهای چرم ، فارغ  از جنسیت

دستبندهای چرم و طلا جزء پرطرفدارترین مدلهای دستبند در چند سال گذشته به حساب می آیند. پلاک این نوع دستبند ها معمولاً نام اشخاص یا نمادهای معنادار است که همین معنادار بودن و خاص بودن، جذابیت آنها را دو چندان میکند. با توجه به اینکه دستبندهای چرم و طلا ظاهر اسپرتی دارند، فارغ از جنسیت هستند و هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آنها استفاده کنند. در هنگام خرید این مدل دستبند ها باید حواستان باشد که علاوه بر طلا، چرمی که در آنها استفاده شده هم کیفیت بالایی داشته باشد.

دستبندهای زنجیری ، یک ترند همیشگی

دستبند های زنجیره ای و ساده یکی از مدلهای دستبند است که همیشه مورد استقبال افراد بوده است. مهمترین ویژگی این مدل دستبندها این است که استفاده از آن ها ساده است و مقاومت بالایی دارد به همین دلیل برای استفاده های روزمره بسیار انتخاب خوبی به حساب می آیند. دستبند های زنجیری نیز مانند دستبندهای چرم و طلا هم برای آقایان و هم خانم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد با این تفاوت که در مدل های مردانه دانه های زنجیر بزرگ تر و ضخیم تر هستند. جالب اینجاست که در انواع دستبندهای طلا  ترند ۱۴۰۰ زنانه نیز استفاده از زنجیر های ضخیم با دانه های درشت بسیار پرطرفدار شده است. 

انواع دستبندهای مدرن

دستبند های مدرن معمولاً به آن دسته از دستبندهایی گفته می‌شود که به شکل کاملاً مینیمال طراحی شده‌اند و حس و حال آینده نگرانه ای را القا می‌کنند. در طراحی دستبند های مدرن سعی میشود یک ویژگی خاص استفاده شود تا در عین سادگی جذابیت و زیبایی آنها حفظ شود. مدل های مختلف دستبند های مدرن معمولاً در بین محصولات برندهای مطرح دنیا خودنمایی می کنند و جزء پرطرفدارترین دستبند های ترند ۱۴۰۰هستند.

دستبندهای اسم ، مناسب برای خاص پسندان

 بعضی از افراد همیشه دوست دارند از وسایل و زیورآلات تک و خاص استفاده کنند. دستبند هایی که با حروف فارسی یا انگلیسی نام اشخاص یا یک کلمه معنادار را برای شما می سازند یکی از بهترین انتخاب ها برای این افراد به حساب می آیند. با توجه به اینکه این مدل دستبند ها صرفاً برای شما طراحی و ساخته می شوند کمی هزینه ساخت بالایی دارند اما حس متفاوت و خاص بودن این جواهرات ارزش قابل توجهی به آنها می بخشد.

نکات مهمی برای خرید دستبند طلا

هنگام خرید دستبند باید به بعضی نکات توجه نمایید تا از خرید خود پشیمان نشوید. اولین نکته این است که اگر تصمیم دارید دستبند را به صورت روزمره استفاده کنید تا جای ممکن به سراغ دستبند های ساده و بدون نگین بروید تا در استفاده های طولانی مدت آسیب نبیند. هنگام خرید دستبند حواستان به قفل آن باشد زیرا اگر از قفل با کیفیتی استفاده نشده باشد ممکن است باز شده و از دستتان بیفتد. گالری طلا و جواهر ربیعی با ارائه ضمانت بازگشت ، خیال شما را از لحاظ کیفیت محصولات راحت می کند تا با اطمینان ، بهترین خرید را داشته باشید.