دلایل محبوبیت برج ترنج در منطقه 22 تهران چیست؟

دلایل محبوبیت برج ترنج در منطقه 22 تهران چیست؟

برج ترنج یکی دیگر از محبوب ترین پروژه های ساختمانی در منطقه ۲۲ تهران است که از مزایا و قابلیت های ویژه ای در منطقه برخوردار است که در این مقاله به صورت تخصصی می خواهیم به معرفی و بررسی دلایل محبوبیت برج ترنج بپردازیم. اگر از آن دسته از خریداران و سرمایه گذارانی هستید که به دنبال خرد و یا سرمایه گذاری بر روی این پروژه هستید، با دقت ادامه این مقاله را دنبال کنید.

بررسی و اطلاعات کلی پروژه ترنج در منطقه ۲۲ تهران (شهرک چیتگر)

برج ترنج دارای ۲ برج ۲۱ و ۲۷ طبقه ای است که توسط تعاونی مسکن امید دژبان ارتش که یکی از خوش ساخت ترین تعاونی منطقه ۲۲ است، در حال ساخت و اجرا می باشد. این تعاونی تا به امروز پروژه های متعددی را در منطقه ۲۲ به سرانجام رسانده است که از بین می توان به برج های سروناز به عنوان محبوب ترین و خوش ساخت ترین پروژه های این تعاونی، اشاره نمود.

یکی از دلایل اصلی و محبوبیت بسیار بالای برج ترنج می توان به نزدیک بودن به دریاچه و دسترسی راحت به بلوار ها و بزرگراه های تهران اشاره نمود که این ویژگی برای کارکنان و همچنین طبیعت دوستان بسیار ایده آل و مناسب است.

همان طور که اشاره نمودیم پروژه ترنج دارای ۲ برج است که در حال حاضر تنها و تنها برج اول فعال بوده ودر مرحله اسکلت و سقف قرار دارد. این برج که یکی از زیباترین برج های این منطقه نیز محسوب می شود دارای ۲۷ طبقه بوده که در دل خود ۱۹۱ واحد مسکونی را جای داده است که متراژ واحد های آن به ۸۵ الی ۱۰۰ متری می رسد.

اما برج دوم این پروژه که هنوز در مرحله زمین و ساخت و ساز قرار دارد، ۸۳ واحدی است که متراژ واحد های آن به ۹۵ الی ۱۳۰ متر می رسد.

بررسی امکانات قابل توجه برج ترنج در منطقه ۲۲ تهران

یکی از مهم ترین ویژگی های یک برج، برخوداری از مزایای قابل توجه و منحصر به فردی است که تعاونی های سازنده برای آن در نظر گرفته اند. از این رو برج ترنج نیز دارای محبوبیت های قابل توجه ای است که از این موارد می توان به سالن اجتماعات، سالن ورزشی، لابی مجلل ( لابی من ۲۴ ساعته)، سیستم سرمایش و گرمایش چیلر و… اشاره نمود که این ویژگی ها خود از مهم ترین موارد در محبوبیت برج ترنج در منطقه است.

چطور می توانیم اطلاعات کامل تری از برج ترنج به دست آوریم؟

اگر از علاقه مندان برج ترنج هستید و می خواهید اطلاعات کامل تری در خصوص این برج به دست آورید، می توانید به سایت دیار ۲۲ مراجعه کنید و از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با پشتیبانان ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانید از آخرین اطلاعات موجود در پروژه ترنج باخبر شوید.

لازم به ذکر است که این پروژه توسط تعاونی دژبان ارتش در حال ساخت و اجرا می باشد که این تعاونی یکی از ایده آل ترین و منحصر به فرد ترین تعاونی های موجود در منطقه ۲۲ تهران است.