راهنمای انتخاب و خرید چرخ خیاطی به روش آسون ؟!

راهنمای انتخاب و خرید چرخ خیاطی به روش آسون ؟!

حتما براتون پیش اومده که بخواید چرخ خیاطی بخرید ولی ندونید چه برندی رو انتخاب کنید ، چقدر بودجه در نظر بگیرید ، چطور تشخصی بدید خدمات پس از فروش کدوم برند و شرکت وارد کننده بهتره ؟ در این مقاله میخوایم این مشکل رو براتون برطرف کنیم.

بهترین برند برای خرید چرخ خیاطی کدومه ؟

شناخته شده ترین برند ها در ایران ، مارشال ، ژانومه ، کاچیران و بِرادِر هستند. که بر اساس آخرین نظر سنجی ها ژانومه و کاچیران و مارشال پرفروش ترین برند ها و ژانومه و برادر با کیفیت ترین برند شناخته می شوند.

بهترین خدمات پس از فروش برای چه شرکتی هست ؟

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات چرخ خیاطی گلدوزی-خانگی در ایران به صورت  ۲۴ یا ۳۰ ماه گارانتی و ۵ یا ۱۰ سال تامین قطعات دستگاه می باشد.

که متعلق به شرکت های سازنده محصول مثل کاچیران و مارشال و شرکت های وارد کننده معتبر که از مبادی قانونی اقدام به واردات و تولید می کنند است.

برای خرید چرخ خیاطی چقدر بودجه لازم داریم؟

برای خیاطی مبتدی و خرید چرخ خیاطی جهیزیه در تیر ماه ۱۴۰۰معمولا به بودجه ای بین ۳ میلیون تومان تا ۵.۷ میلیون تومان بودجه نیاز داریم.

برای خیاطی سفارشی دوزی و مزون دوزی بودجه ۵.۷ تا ۹.۲ میلیون تومان کافیه.

برای خیاطی به صورت حرفه ای باید علاوه بر خرید چرخ خیاطی گلدوزی-خانگی به چرخ خیاطی راسته دوز و سردوز جداگانه هم باید بخریم. که قیمت این دو مورد رو از وب سایت فروشگاه اینترنتی دوختنیها میتونید ببینید.

بهترین مدل های چرخ خیاطی گلدوزی چی هستن ؟

شرکت های تولید کننده همیشه چند مدل با بهترین کارایی و قیمت رو تولید میکنند که از اونها میشه به چند مورد اشاره کرد از جمله بِرادِر سری جدید GS  و XT ژانومه سری  A تولید شده با بدنه فلزی مثل ۳۹۹،۸۱۵،۸۰۸ و ۷۰۰۰ . از برند مارشال سری جدید ۸۰۰،۹۰۰،۹۵۰۰،۱۱۰۰۰ .از برند کاچیران مدل های نرگس ، رز ۲۱۰ و ۲۲۰ و نیولایف ۱۱۲۹،۱۱۳۹،۱۱۴۹ و سری زیگزاگ بهترین ها هستند. در ضمن شما میتونید از وب سایت دوختنیها مدل های ذکر شده رو با تصویر و مشخصات کامل ببینید و مقایسه کنید.

نحوه کار با چرخ خیاطی رو چطور یاد بگیریم ؟

برای کار با چرخ خیاطی باید حتما در آموزشگاه های معتبر آموزش ببینید تا بتونید اصولی و درست از چرخ خیاطی استفاده کنید و اکثر چرخ های خیاطی با گارانتی معتبر شرکتی همراهشون دی وی دی یا دفترچه راهنمای فارسی هم دارند که میتونید استفاده کنید.

کسب درآمد از کار با چرخ خیاطی ممکنه ؟

حتما میدونید که در سال های اخیر با توجه به نیاز جامعه صنعت دوخت و پوشاک گسترش زیادی پیدا کردند و شما با انجام سفارش دوخت به صورت مستقیم یا کار در منزل برای تولیدی های معتبر میتونید کسب درآمد کنید و در هزینه های دوخت و دوز و رفو لباس های خودتون صرفه جویی زیادی داشته باشید.

از چه فروشگاهی خرید کنیم ؟

برای خرید چرخ خیاطی خوب و با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب باید حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید . فروشگاه اینترنتی دوختنیها با جمع آوری مدل های مختلف از برند های معتبر دنیا ماشین آلات دوخت رو با قیمت مصوب شرکتی و بدون واسطه به صورت اینترنتی عرضه میکنه . لازمه که بدونید این فروشگاه نماد اعتماد الکترونیکی نشان تجاری ثبت شده داره ، پس با خیال راحت خرید کنید …