فرش مدرن ؛ انتخابی ایده آل برای خانه های امروزی

فرش مدرن ؛ انتخابی ایده آل برای خانه های امروزی

فضای خانه های امروزی با گذشته تفاوت پیدا کرده و بیشتر رنگ و بوی سبک های مدرن را به خود گرفته است. پیشرفت شهرنشینی و به تبع آن زندگی مدرن ، باعث شده است که تفاوت های بسیاری در سبک زندگی امروزی پدید آید. این امر در دکوراسیون داخلی خانه ها نیز نمود زیادی داشته که فرش نیز از آن مستثنی نیست. از این رو فرش مدرن با سبک هایی متفاوت از آنچه در گذشته از فرش ها سراغ داشتیم ، بیشتر به مورد توجه قرار گرفته است.

پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات مختلفی که در تولید انواع فرش ماشینی به کار می رود ،در دهه های اخیر موجب پیشرفت چشمگیر در تولید فرش های ماشینی شده است. پیشرفتی که حاصل آن ظرافت ، زیبایی و تنوع بی نظیری از طرح و رنگ در تولید فرش است.

یکی از پر کاربرد ترین انواع فرش ماشینی که طرفداران بسیاری نیز دارد ، فرش مدرن است. فرش مدرن مطابق سلیقه خریدارانی است که می خواهند فرش منزلشان ، با فضای مدرن امروزی همخوانی لازم را داشته باشد.

ویژگی های یک فرش مدرن با کیفیت

ساختار یک فرش مدرن تفاوتی با سایر فرش های ماشینی ندارد. وجه تمایز فرش های مدرن در طرح و رنگ به کار رفته در تولید آن است. استفاده از طرح هایی که بیشتر با فضای مدرن امروزی همخوانی دارد و به کار بردن رنگ هایی همسو با آن ، می تواند عامل مهمی در تولید یک فرش مدرن باشد.

فرش اکسیر هالی به عنوان یکی از برترین شرکت های  تولید کننده فرش ماشینی در کشور ، فرش های ماشینی خود را با کیفیتی بی نظیر تولید می کند. فرش اکسیر در تولید این فرش ها از بهترین ماشین آلات فرش بافی و نیز مواد اولیه با کیفیت بالا ، بهره می گیرد.

اما فرش مدرن اکسیر از جنبه های مختلف چه ویژگی هایی دارد؟

جنس نخ فرش مدرن

نوع نخ به کار رفته در بافت فرش اهمیت زیادی دارد. معمولا نخ ها در فرش دستباف ، طبیعی هستند. در گذشته ، دستگاه های بافت کیفیت پایینی داشتند و امکان بافت فرش با هر نوع نخی توسط این دستگاه ها وجود نداشت. از سویی دیگر ، نخ های مورد استفاده در فرش های دستباف ، به صورت صنعتی تولید نمی شدند و همین امر ، بر سختی بافت فرش با ماشین می افزود.

بنابراین نخ هایی که در تولید فرش ماشینی استفاده می شد از الیاف مصنوعی بودند. مانند نخ هایی که از صنایع پتروشیمی بدست می آمد.

امروز اما ، با پیشرفت شگرف نساجی و ماشین های بافت ، هم تولید نخ طبیعی بسیار ساده شده است و هم دستگاه ها قابلیت بافت فرش با هر نوع نخی را دارند.

فرش مدرن اکسیر با استفاده از بهترین ماشین آلات فرش بافی ، با الیاف طبیعی بامبو که با نخ اکریلیک ترکیب شده است تولید می شود.

تراکم بافت فرش

بافت فرش مدرن اکسیر با تراکم بسیار بالا تولید می شود. این فرش ها ۱۲۰۰ شانه و با تراکم ۳۶۰۰ تولید می شوند. به دلیل همین کیفیت بالا ، این فرش ها در زمره فرش های ریزبافت قرار می گیرند.

رنگ فرش مدرن

در تولید فرش های مدرن استفاده از رنگ های خنثی بیشتر مورد توجه است. چرا که این رنگ ها قابلیت بیشتری برای استفاده در محیط های امروزی دارند. به همین خاطر رنگ هایی مانند کرم ، خاکستری و مشکی بیشتر مورد توجه است.

نکته دیگر اینکه رنگ های مورد استفاده در نخ های فرش اکسیر ، کاملا طبیعی بوده و حتی با چند بار شستشو پس از بافت به بازار عرضه می شود.

تنوع در فرش مدرن

مجموعه فرش مدرن مطابق با سلیقهافرادی است که میخواهند به روز باشند. بهترین فرش های مدرن ، کلکسیون متفاوتی از فرشهایی با طرح و نقشهایبرگرفته از هنر روز است.

فرشهای مجموعه مدرن اکسیر با نقشهای خلاقانه خود گزینه مناسبی برای دکوراسیونهای مدرن و افراد خاصپسند هستند. تنوع بالای این سبک فرشها ، چه در طرح ، چه در ابعاد و قیمت ، حق انتخاب گستردهای برای علاقهمندان به این سبک فرشها فراهم آورده است.

رنگبندی مجموعه فرش مدرن شامل مشکی ، طوسی و نقرهای است. این ترکیب رنگ به این مجموعه زیبایی بینظیری بخشیده است.

خدمتی خاص از فرش اکسیر

خدمت مهمی که فرش اکسیر برای انجام یک خرید مطمئن به مشتریان ارائه می کند پرو رایگان فرش است. فرش اکسیر در راستای انجام خریدی مطمئن برای مشتریان، این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند در سفارش خود، چند مدل را انتخاب کنید. فرش اکسیر این مدل ها را برای شما ارسال می کند. به این ترتیب می توانید آن ها را در محیط خود ببینید و در نهایت انتخاب خود را با دیدی باز از میان آنها انجام دهید.

خرید فرش مدرن اکسیر

اگر قصد خرید فرش مدرن را دارید بهتر است قبل از آن موارد زیر را در نظر بگیرید:

سعی کنید با توجه به دکور و طراحی داخلی منزل خود فرشی با رنگ و طرحی مناسب انتخاب کنید. زیرا زیبایی این فرش در محیطی مناسب بهتر نمایان خواهد شد. قبل از خرید توجه کنید که استفاده از نخ اکریلیک باعث افزایش کیفیت فرش مدرن خواهد شد. مجموعه مدرن اکسیر با استفاده از الیاف طبیعی بامبو و نخ اکریلیک تولید شده است.برای خرید انواع فرش ماشینی از مجموعه مدرن می توانید از طریق شعب فروش شرکت اکسیریا وبسایت رسمی شرکت اقدام نمایید.