لیست کامل وسایل مورد نیاز برای سیسمونی نوزاد

لیست کامل وسایل مورد نیاز برای سیسمونی نوزاد

شیرین‌ترین خاطرات پدر و مادر، خرید سیسمونی برای فرزندان است. با این حال تهیه سیسمونی نوزاد کاری پراسترس بوده و نگرانی‌های خاص خود را دارد. آماده کردن سیسمونی کامل، جذاب و البته با بهترین قیمت یکی از دغدغه‌های مشترک والدین قبل از تولد نوزاد است. در این مطلب لیستی برای شما تهیه کرده‌ایم که با توجه به آن می‌توانید بهترین و کامل‌ترین سیسسمونی را برای نوزاد دلبند خود آماده کنید.

۱. وسایل تغذیه نوزاد

وسایل تغذیه اساسی‌ترین نیاز نوزاد است که سلامت او را تضمین می‌کند. وسایلی نظیر:

۱- شیشه شیر   ۲- شیشه شیر دوش   ۳- شیرخشک یا سرلاک   ۴- پستونک   ۵- کرم ترمیمی   ۶- سرویس ظروف نوزاد   ۷-  قطره چکان   ۸- بالش شیردهی    ۹- صندلی غذا   ۱۰- ضدعفونی‌کننده   ۱۱- پیش بند   ۱۲- ظرف شیر

که داشتن هرکدام از آن‌ها در سیسمونی نوزاد ضروری است.

۲. وسایل بازی

اگر به دنبال خوشحال کردن نوزاد خود هستید از تهیه وسایل بازی در سیسمونی غافل نشوید. مطمئنا این بخش جذاب‌ترین قسمت سیسمونی برای نوزاد شما خواهد بود. در ادامه چند پیشنهاد جذاب برای شما داریم:

۱- واکی تاکی   ۲- وسایل بازی داخل حمام   ۳- تشک فنری   ۴- عروسک سخنگو   ۵- کالسکه یا کریر   ۶- بی‌بی موو   ۷- ماشین اسباب بازی یا عروسک   ۸- توپ جغجغه دار

و هر آنچه سر و صدای جذابی برای نوزاد شما دارد.

۳. لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی از ملزومات سیسمونی نوزاد بوده و توجه خاص به آن‌ها، سلامت فرزند دلبند شما را تضمین می‌کند. در خرید وسایل بهداشتی نهایت توجه را داشته باشید.

۱- دستمال مرطوب   ۲- لیف   ۳- ناخن گیر   ۴- شامپو بدن   ۵- پوشک ۳ تا ۵ کیلوگرم   ۶- پنبه استریل   ۷- کرم و پماد   ۸- پودر بچه   ۹- حوله نوزادی   ۱۰- تبدیل توالت   ۱۱- کهنه شور   ۱۲- پد خنک‌کننده   ۱۳- فین گیر   ۱۴- لوسیون مخصوص   ۱۵- دما سنج   ۱۶- شانه و برس نرم   ۱۷- وان بچه   ۱۸- حوله نوزادی   ۱۹- میز و تشک تعویض پوشک

۴. لباس

پوشاک نوزاد جذاب‌ترین بخش سیسمونی برای مادران خوش سلیقه و سخت پسند است. اینکه چه لباس‌هایی برای سیسمونی نوزاد مورد نیاز است پرسشی است که از دیرباز ذهن والدین را مشغول کرده است. در ادامه می‌خواهیم یک بار برای همیشه به این سؤال پاسخ دهیم و کار شما را در تهیه سیسمونی راحت‌تر کنیم.

بادی آستین کوتاه و آستین بلند

مطمئنا بادی از اساسی‌ترین لباس‌های مورد نیاز نوزاد است. بادی ارتباط مستقیم با پوست نوزاد دارد. پس ضروری است بهنگام خرید به کیفیت، نرمی و لطفات پارچه توجه ویژه‌ای داشته باشید. فراموش نکنید بادی همیشه باید تمیز و مرتب باشد تا به پوست فرزند شما آسیبی نزند.

رامپر

رامپر‌ها یا سرهمی از پرطرفدارترین لباس‌های نوزادی در جهان هستند. وقتی به فروشگاه‌های لباس بچه سر می‌زنید انواع رامپر‌های پسرانه و دخترانه را در طرح و رنگ‌های متنوعی می‌بینید. تهیه چند رامپر زیبا و جذاب با توجه به فصل مورد استفاده، یکی از نیاز‌های ضروری نوزاد شماست.

سرهمی جوراب دار

سرهمی‌های جورابدار از کاربردی‌ترین های لباس نوزاد هستند که بودن آن‌ها در سیسمونی ضروری است. شما با توجه به فصل مورد استفاده می‌توانید این سرهمی‌ها را تهیه کرده و فرزند دلبندتان را جذاب‌تر از همیشه به میهمانی‌ها ببرید.

تیشرت

تیشرت یکی دیگر از آیتم‌های لباس نوزاد بشمار می‌رود. امروزه تیشرت نوزاد در طرح و رنگ‌های متفاوتی در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورد. به یاد داشته باشید در تهیه تیشرت فصل را در نظر گرفته و از جنسی مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

سرهمی کلاه دار

سرهمی کلاهدار پوششی مناسب برای فرزند شما در فصول سردتر سال بوده که برای گردش در فضای آزاد و حتی منزل مناسب است.

شلوار

امروزه شلوار نوزاد در طرح‌های متنوعی در بازار موجود است. در خرید شلوار حتماً به راحتی کش شلوار توجه کنید. خرید شلوار‌های راحت و با کیفیت را در اولویت قرار دهید.

سویشرت گرم

داشتن یک سویشرت گرم در فصل پاییز و زمستان از نیاز‌های ضروری نوزاد شماست. در خرید سویشرت میزان گرما را در نظر گرفته و از انتخاب سایز مناسب غافل نشوید. سویشرت‌هایی را انتخاب کنید که یقه آن‌ها آزادی عمل را از فرزندتان نگیرد.

کلاه نرم و دستکش

با توجه به فصل مورد استفاده یک دست کلاه و دستکش زیبا به سیسمونی نوزاد خود اضافه کنید. کلاه و دستکش بخوبی از فرزند شما مراقبت کرده و جلوی آسیب‌های محیطی را می‌گیرند. در فصل زمستان گرمای مورد نیاز نوزاد شما را فراهم کرده و از او در برابر سرمای زمستان محافظت می‌کنند.

پتوی نوزاد

پتوی نوزاد در هر فصلی به کار می‌آید. اگر در فصل تابستان صاحب نوزاد می‌شوید از پتو‌های نازک‌تر و برای زمستان از پتو‌های گرم استفاده کنید.

خشک کن

داشتن پارچه نرم و نخی در سیسمونی الزامی است. وجود پارچه‌های نخی یا همان خشک کن در هنگام تعویض پوشک الزامیست چون بعد از شستن کودک و قبل از تعویض پوشک، نیاز به خشک کردن پای نوزاد دارید.

اکسسوری نوزاد

جوراب نوزاد، پیش بند، شورت آموزشی و …. یکی دیگر از ملزومات کودک بشمار میروند.

حالا که در مورد لباس سیسمونی صحبت کردیم، بهتر است بزرگترین فروشگاه اینترنتی لباس بچه و نوزاد را به شما معرفی کنیم. کارترزلند، سرزمین لباس بچه کارترز ، با تخفیفات ویژه و محصولاتی با کیفیت آماده خدمت‌رسانی به شماست. شما می‌توانید با سر زدن به کارترزلند لباس‌های مورد نیاز سیسمونی را در طرح‌های روز جهانی خریداری کرده و با تخفیفات ویژه این فروشگاه، خاطره‌ای به یادماندنی را ثبت کنید.

شما با مراجعه به فروشگاه بزرگ کارترزلند ضمن صرفه‌جویی در زمان، در محیطی امن و راحت، می‌توانید بهترین قیمت لباس بچه را با بالاترین کیفیت خریداری کرده و سال‌های سال خرید خود را در کمد لباس فرزندتان ببینید. کارترزلند با عرضه انواع سویشرت نوزاد ، شلوار، بادی، سه تکه، سرهمی، تیشرت و سایر آیتم‌های پوشش نوزاد در طرح‌های روز دنیا امروزه به یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس بچه تبدیل شده است. امکان تعویض محصول خریداری شده، از جذاب‌ترین آفر‌های کارترزلند بوده که خیال شما را بابت خریدی مطمئن، راحت می‌کند.

سلامتی و زیبایی فرزند شما، در دستان کارترزلند