معرفی خانه داماد آس

معرفی خانه داماد آس

وقتی اسم داماد را میشنوم ناخودآگاه به یاد محمد کاشانی و آرایشگاه مردانه آس می افتم. آرایشگاهی که همچنان با تابلو خانه داماد آس در فلکه اول تهران پارس می‌درخشد و برای بسیاری از افراد خاطره یک روز خوب و به یاد ماندنی را با خود همراه دارد. اگرچه همچنان تابلو خاطره انگیز خانه داماد، در سردر آس قرار گرفته، اما امروزه آرایشگاه مردانه محمد کاشانی به مجموعه سالن‌های آرایشگاهی تبدیل شده و خدمات آرایشی VIP را به مراجعین خود ارائه میدهد.

به نظرم پیش از معرفی آرایشگاه و اینکه چه چیزی داخل آن انتظار شما را می‌کشد بد نیست ابتدا با محمد کاشانی آشنا شویم.

محمد کاشانی کیست ؟


محمد کاشانی یکی از آرایشگران زبردست ایرانی است که آرایشگری را نه تنها به صورت حرفه ای بلکه به صورت کاملا علمی با علم روز جهان آموخته است. او از سال ۱۳۷۶ فعالیت تخصصی و جدی خود را در حوزه پیرایش موی سر و شیوه‌های مراقب و بهسازی پوست (با کاربری غیردرمانی) آغاز کرد. وی با درک اهمیت این موضوع و با نگاه به چشم‌انداز آتی این صنعت نوظهور در ایران، تلاش نمود تا قدم‌های محکم و استواری را در این‌باره بردارد و تصمیم گرفت تا با آگاهی از علم روز دنیا و آشنایی به جدیدترین شیوه‌های هیرکات در جهان، فصل جدیدی را رقم بزند و صفحات تازه ای را پیش روی ایرانیان به ویژه مردان جوان باز کند.

وی در دوره‌های ارتقای مهارت علمی و تکنیکی بین‌المللی شرکت کرد که مهم‌ترین مدارک پایان دوره او عبارتست از:
مدرک شیوه‌های اصلاح موی سر از کمپانی بوردوی، Haircut le Bordeaux, France,2008
مدرک ماستر از کمپانی ورن Vern Hair dressing style college, 2009
مدرک شیوه‌های اصلاح و مراقبت موی سر از کمپانی ولا، آلمان Wella Diploma , 2009
مدرک محافظت از پوست تالگو، دبی، امارات متحده عربی Talgo Diplome soins visage,2007
مدرک تایچی، دبی، امارات متحده عربی Hair Galleria Scissors Application Course, 2009
مدرک ماستر تایچی، دبی، امارات متحده عربی Certificate of Completion 5 Star , 2012
توانمندی، تجربه بالا و تسلط به علم روز دنیا باعث شده که محمد کاشانی به یکی از آرایشگران و گریمورهای معروف ایران تبدیل شده و افراد سرشناسی چون فرزاد حسنی، داریوش فرضیایی، فرزاد فرخ، آرش ای پی، سید علی ضیا، ابراهیم شفیعی، امیرمحمد متقیان، رامبد جوان، محمد فغانی و … به ایشان اطمینان داشته و از خدمات ایشان استفاده کرده اند.
همچنین در کارنامه محمد کاشانی حضور به عنوان مسئول گریم و سرپرست تیم گریم در جندین کنسرت بزرگ و برنامه های تلویزیونی را شاهد هستیم.

معرفی سالن‌های آس:


به صورت کلی آس دارای سه سالن مجزا است. سالن اول که به سالن vip داماد معروف است، سالن آرایش مو و گریم داماد بوده و در روزهای عادی در این سالن خدمات استایلینگ رسمی مو انجام میشود. اگر مدل موی رسمی مد نظر شماست میتوانید از خدمات این سالن استفاده کنید.

سالن بعدی سالن شماره ۲ است که در این سالن خدمات کوتاهی موهای اسپرت و جوان پسند ارائه میشود. البته وقتی وارد سالن شوید از فضای اسپرت این سالن به سبک آرایش موی این سالن پی خواهید برد.

سالن جدید آس که خدمات ویژه و منحصر به فردی را ارائه میکند سالن کودک آس است. در سالن کودک آس، فضای دلنشین و دکور کودکانه در کنار استانداردهای لازم و متدهای روی کوتاهی موی کودک قرار گرفته تا بتواند تجربه بی نظیری از یک کوتاهی بی نقص را برای کودک شما رقم بزند.

در آرایشگاه کودک آس در دوران کرونا تنها یک کودک به همراه والدین و آرایشگر در فضای سالن آرایش حضور خواهد داشت و امنیت کامل برای سلامت کودک شما در این سالن حفظ شده است.

سالن های آس vip است
درواقع هدف راه اندازی آرایشگاه آس، ارائه خدمات VIP به مراجعین بوده است. تمام خدمات آرایشگاه آس به نحوی تنظیم شده که رفاه فرد مراجعه کننده به صورت کامل فراهم شود. در آرایشگاه آس مراجعین میتوانند از پارکینگ اختصاصی سالن استفاده کرده و خودرو خود را بدون نگرانی از شلوغی منطقه تهرانپارس در پارکینگ قرار دهند. محیط آرایشگاه، محل استراحت، سیستم نوبت دهی و در نهایت فرایند پیرایش سر و صورت در آس به معنای کلمه VIP و متمایز از روندهای معمول است.
علاوه بر این در آس تمامی مواد و وسایل مصرفی از درجه کیفی بسیار بالا و برندهای معتبر بوده و به صورت تخصصی و بر اساس جنس موی شما انتخاب میشود.

خدمات آرایشگاه آس
برای تیم توانمند و حرفه ای آس هیچ محدودیتی در ارائه خدمات سر و صورت آقایان و کودک وجود ندارد. در آرایشگاه آس انواع خدمات مختلف مو مانند خدمات استایلینگ و آرایش مو، خدمات ترمیم و پروتز مو، تغذیه و ویتامینه مو و انواع متدهای رنگ مو قابل ارائه است. همچنین آرایشگاه آس خدمات تخصصی پاک سازی پوست صورت را با مواد و ترکیبات مختلف و روش‌های متعدد ارائه میکند.

چگونه از خدمات آس استفاده کنیم
برای استفاده از خدمات آرایشگاه آس میتوانید به وب سایت آرایشگاه مردانه آس مراجعه کرده و نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایید. البته در صورتی که دسترسی به وب سایت آس نداشته باشید میتوانید از طریق تلفن های ۷۷۸۸۰۰۸۱ و ۷۷۷۰۰۰۹۰ با آرایشگاه آس تماس بگیرید.