چگونه یک کت و شلوار زنانه مناسب انتخاب نماییم؟

چگونه یک کت و شلوار زنانه مناسب انتخاب نماییم؟

اگر بخواهید انواع مختلف کت شلوار زنانه ۹۸ را بشناسید، بهتر است بدانید که این مدل لباس به صورت مدل کت شلوار زنانه مجلسی، کت و شلوار مجلسی دخترانه و اسپورت در بازار عرضه می‌شود. همچنین از نگاهی دیگر، کت و شلوار ساده و طرح دار نیز، دو مدل پرطرفدار کت و شلوار است. در هنگام انتخاب مدل کت و شلوارهای دخترانه و زنانه، باید به برش، رنگ و طرح کت شلوار ذقت کنید. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که از هر لحاظ برای شما برازنده باشد که با پوشیدن آن در هر مجلسی شیک تر از همیشه به نظر برسید. پوشیدن کت و شلوار های رسمی، مخصوص خانم هایی است که می‌خواهند در مجالس پوشیده باشند. این سبک لباس‌ها معمولا یک استایل باکلاس و جذاب ایجاد می‌کند. عروس خانم‌های محجبه برای مراسم عقد می‌توانند از کت و شلوار سفید استفاده کنند.

در هنگام شستن کت و شلوار اشتباهات شست و شوی لباس را انجام ندهید.

برش در کت شلوار زنانه


به یاد داشته باشید هر کت و شلواری زیبا نیس و ممکن است بعضی از آنها به علت برش هایی که در دوخت آن به کار رفته است برخی از برش ها شما را چاق و بعضی شما را لاغر نشان می دهد. پس باید به نوع دوخت لباس توجه کرد زیرا یکی از عوامل مهم است

انتخاب کفش با کت شلوار


هیچ زمان کت و شلوار را با کفش های اسپرت نپوشید. یادتان باشد شما نباید استایل رسمی خود را با پوشیدن کفش اسپرت خراب کنید. بهترین انتخاب برای کت و شلوار زنانه یک جفت کفش با پاشنه بلند می باشد. اگر می توانید با پاشنه های باریک راه بروید این بهترین انتخاب برای استایل شماست.

کدام مدل کت و شلوار زنانه مجلسی سایز بزرگ را انتخاب کنیم؟


اگر کمی اضافه‌وزن دارید اما نمی‌توانید از پوشیدن انواع مدل کت و شلوار زنانه مجلسی صرف‌نظر کنید، پیشنهاد ما این است که تنها برخی نکات را رعایت کنید. برای مثال، به‌جای اینکه از شلوارهای فیت و جذب استفاده کنید، شلوارهای راسته بپوشید. این‌کار شما را قد بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد. علاوه بر این، انتخاب کت با اندازۀ مناسب و قد صحیح، یک نکتۀ مهم است. سعی کنید از پوشیدن کت‌های زیاده‌ از حد بلند یا کوتاه خودداری کنید. پوشیدن کت‌های بلند، استایل شما را تبدیل به یک مانتو شلوار می‌کند و کت‌های کوتاه ممکن است شما را چاق‌تر نشان بدهد. نکتۀ دیگر این است که کت و شلواری را انتخاب کنید که جنس‌ ساتن یا حریر داشته باشد.
اگر قد کوتاهی دارید و دوست دارید تا در مهمانی قد بلند تر به نظر برسید، بهتر است از کت و شلوار سفید رنگ استفاده کنید. کت و شلوار های سفیدی که به خوبی اندازه بدن تان باشند، می توانند قد شما را کشیده تر نشان بدهد. بنابراین از این ترفند برای داشتن یک استایل جذاب استفاده کنید
کت و شلوار های رنگ سال نیز گزینه بسیار خوبی است تا علاقه خود را به مد و فشن نشان بدهید و در مهمانی ها به عنوان یک خانم به روز به حساب بیایید. البته استفاده از لباس های مجلسی رنگ سال باعث می شود پس از مدت کوتاهی دمده شوند و اگر پول زیادی را برای لباس های تان خرج نمی کنید، بهتر است از لباس هایی با رنگ های عمومی استفاده کنید تا از مد نرونند.

کت و شلوار زنانه متناسب با فرم اندام


کت و شلوار زنانه یک مدل لباس مجلسی زنانه و دخترانه است که باید طرح آن متناسب با فرم اندام بدن انتخاب شود. اگر کوتاه قد هستید باید طرحی را انتخاب کنید که شما را کشیده تر نشان دهد. به عنوان مثال بهتر است که از کت های کوتاه و شلوارهای بلند استفاده کنید به نحوی که کمر شلوار منطبق با لبۀ انتهایی کت باشد در اینصورت قد شما بلندتر دیده می شود.
اگر اندام گلابی شکل دارید و پایین تنۀ شما بزرگ است، از کت های کوتاه و شلوار های دمپا گشاد استفاده کنید. حتی الامکان طرح پارچۀ کت متفاوت از شلوار باشد، انتخاب طرح های شلوغ برای کت سبب می شود که توجهات به سمت بالاتنه شما کشیده شود. اگر اندام سیبی شکل دارید و بالا تنۀ شما بزرگ است بهتر است که از یقۀ هفت برای کت و از کمربند برای شلوار استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای کت و شلوار زنانه

رنگ یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب لباس مجلسی است. اگر می خواهید کت و شلواری تهیه کنید که امکان استفاده از آن را در اکثر مراسم ها داشته باشید بهتر است که از رنگ های مشکی، ذغالی، دودی و یا آبی استفاده کنید. این رنگ ها هیچ موقع از مد نمی افتند و به سادگی می توانید آنها را با رنگ های دیگر ست کنید. حتی می توانید هر تکه از آنها را با سایر آیتم هایی که در کمد لباس خود دارید ست کنید و لباس های مناسب برای دورهمی های خود تهیه کنید.

مدل کت و شلوار زنانه بلند

کت بلند یکی از مدل های لباس مجلسی شیک است که در بین خانم های شیک پوش بسیار محبوب شده است. معمولاً انتهای کت های بلند تا زیر باسن قرار می گیرد به همین دلیل بانوانی که باسن درشتی دارند در این مدل کت ها احساس بهتری دارند. به بانوان بلند قامت و یا بانوانی که بالاتنۀ بلندی دارند حتماً توصیه می شود که از این مدل کت استفاده کنند چون استایل جذاب و شیکی به آنها می دهد. افراد کوتاه قد اصلاً نباید سمت چنین طرح هایی بروند چون فرم اندام آنها نامناسب به نظر می رسد.
با توجه به مطالبی که در این مقاله پیشتر برای شما عنوان شد یکی از بهترین لباس ها برای خانم های خوش سلیقه کت و شلوار است که میتوانند انواع آن را در مجالس و مکان های مختلف بر تن نمایند و از زیبایی و به روز بودن پوشش خود لذت ببرند. اما چگونه باید کت و شلوار را انتخاب نماییم و سپس خریداری کنیم؟ انواع مختلف و متنوع کت و شلوار و خرید جدیدترین مدل های کت و شلوار روی این لینک کلیک کنید