یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!

یک هدیه تبلیغاتی از جنس آرامش و لذت !!

نوشیدن یک لیوان چای از خوشایند ترین و لذت بخش ترین لحظات برای ما ایرانی‌ها ست. خواه در کنار یک دوست در یک عصر دل انگیز پاییزی باشد، یا در کنار یک همکار در ساعات پرمشغله‌ی کاری و یا همراه با مادر در یک روز برفی با تماشای لبخند زیبای او، در هر شرایطی می‌تواند آرام جان ما و همراهان ما باشد و گاه پیوند دهنده‌ی دلهایی خسته. لیوان‌ها و ماگ‌ها در تمامی این لحظات جایگاهی پررنگ و غیر قابل انکار دارند. صرف یک نوشیدنی در ماگی که با طرح‌های زیبا منقوش شده و بسیار خوش در دست می‌نشیند، خالق یک تجربه‌ی همراهی فوق العاده خواهد بود.
به واسطه‌ی حضور همیشگی و آرام بخش این ماگ‌ها و فنجان‌ها در لحظه به لحظه‌ی زندگی ما، طراحان خوش فکر آن توانسته‌اند با به کارگیری تمامی ذوق و قریحه‌ی خود، توام با نگاه هنرمندانه و زیباشناسانه و همچنین توجهی عمیق به نیازهای ما، دنیایی پر از رنگ و زیبایی از انواع این ماگ‌ها و فنجان‌ها خلق کنند. که هر کدام طرفداران و حامیان خاص خود را خواهند داشت.

ماگ‌های سرامیکی

ماگ‌های سرامیکی قدرت فوق العاده‌ای در گرم و دلپذیر نگه داشتن طعم نوشیدنی شما دارند. چرا که ماده سرامیک موجود در این ماگ‌ها نه تنها گرما را به خوبی در جان خویش حفظ می‌کند بلکه آن را در سراسر بدنه‌ی ماگ به طور یکسان پخش خواهند کرد. و فاقد هر گونه ماده‌ای هستند که بر طعم نوشیدنی شما تاثیر گذارند.
دوام بالای این ماگ‌ها و مقاومت آنها در برابر حرارت و قابلیت شستشوی راحت از ویژگی‌هایی ست که توانسته آنها را برای طرفدارانش جذاب و خواستنی کند. نشستن طرح‌ها و نقش و نگارها و رنگ‌های زیبا و متنوع بر جان سرامیکِ این ماگ‌ها از خصیصه‌های دیگری ست که آنها را بسیار دوست داشتنی می‌گرداند. ماگی که طراحی مدرن و کلاسیک را در هم آمیخته و حاصل آن در زندگی روزمره مردم جایگاهی بسیار مهم خواهد داشت.
گاه این ماگ‌های سرامیکی در طراحی‌های جالب و زیبای خود با قاشقی کوچک و سرامیکی همراه می‌شوند که بر روی درب و یا روی دسته‌ی آن تعبیه شده است. که بر جذابیت و کارایی آنها خواهد افزود.
ماگ‌های سرامیکی حرارتی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین انواع ماگ تبلیغاتی می‌باشند. این ماگ‌ها با خاصیت جادویی و خارق العاده خود که هنگام پر شدن توسط نوشیدنی‌های گرم و در مواجه با حرارت، تصاویری زیبا گاه خاطره انگیز بر روی آنها نمایان می‌شود که دل طرفدارانش را می‌رباید.

ماگ‌‌های استیل

نوشیدن چای و قهوه در حین سفر با ماگ‌های استیل دوجداره بسیار دلپدیرتر خواهد بود. خستگی‌های ناشی از مسیر یا رانندگی با نوشیدن چای در این ماگ‌ها به احساسات خوشایندی بدل خواهد شد.
به دلیل مقاومت و استحکام زیاد و نشکن بودن، امنیت را در حین حرکت حفظ خواهد کرد. و وزن سبک و اندازه مناسب آن آسودگی و آرامش زیادی را برای ما فراهم می‌کند. درپوش‌های محکم آن هم از بخش‌های جذاب این ماگ‌ها ست که علاوه بر حفظ دمای نوشیدنی و ممانعت از خروج هوا، از بیرون ریختن محتویات آن در حین حرکت جلوگیری می‌کند.

ماگ‌ فندکی ماشین

خستگی رانندگی‌های طولانی را فقط یک چای خوش عطر و طعم ایرانی برطرف خواهد کرد. اگر مدام در سفر کاری هستید، اگر رانندگی در جاده‌های زیبا و دل انگیز کشورمان از تفریحات مورد علاقه شماست و یا خودروی شما وسیله‌ی کار شماست، نوشیدن چای مونس شما در تمام این لحظات خواهد بود.
ماگ فندکی ماشین به عنوان یکی از هدایای مسافرتی محبوب می‌توانند با فراهم اوردن نوشیدنی دلچسب و آرام بخش تجربه ای دلپذیر و متفاوت برای شما به ارمغان بیاورد.

ماگ‌های شیشه‌ای


ظرافت و شکیل بودن این ماگ‌ها از نظر زیبایی شناسانه در دنیای ماگ‌ها و در بین طرفداران آنها حرف اول را می‌زند. اگر شما هم از آن افراد خوش ذوق و زیبانگری هستید که مشتاقید تا نوشیدنی خود را در ظروفی میل کنید که بتوانید رنگ و دلنشینی قهوه یا چای خود را در دل این ماگ‌ها نظاره گر باشید و از سویی دیگر زیبایی و ظرافت آن بر دستانتان بنشیند، ماگ‌های شیشه‌ای انتخاب بسیار خوشایندی برای شما خواهند بود و لحظات فوق العاده‌ای از نوشیدن چای یا قهوه را تجربه خواهید کرد. چنان که نوشیدن یک چای خوش رنگ ایرانی در ماگ‌های شیشه‌ای لذتی وصف ناپذیر خواهد داشت.
دسته‌هایی از جنس‌های متفاوت همچون شیشه یا چوب با درپوش‌هایی از همین جنس می‌تواند بر زیبایی و سهولت استفاده از آنها در زندگی روزمره ما بیفزایند.
جنس شیشه‌ای این ماگ‌ها احتمال شکسته شدن و آسیب دیدن آنها را بیشتر خواهد کرد. پس خوب است که برای حمل و استفاده آنها ظرافت بیشتری به خرج دهید.

ماگ‌های سفالی

صرف یک نوشیدنی گرم در این روزهای سرد زمستانی آن هم در یگ ماگ سفالی که عطر و بوی روزهای گرم گذشته را با خود دارد، می‌تواند طراوت و جانی دوباره به روح خسته‌ی ما بدهد. این ماگ‌ها به دلیل حس خوشایند و همچنین طرح‌های زیبا و متنوعی که می‌پذیرند همیشه طرفداران خاص خود را دارند.
سطح ماگ‌های سفالی پس از پخت در کوره، با لعاب پوشانده می‌شوند تا از نفوذ پذیری مایع نوشیدنی به خارج از ماگ جلوگیری کنند.

ماگ‌های دوجداره

ماگ‌های دوجداره می‌توانند در زندگی همه ما به نوعی جایگاهی خاص داشته باشند. حتی اگر در خانه ساعات طولانی به کار می‌پردازید و یا در محیطی شلوغ و پر از مشغله‌ای به صورت حرفه‌ای کار می‌کنید و حتی در سفر، این ماگ‌های دوجداره هستند که درست آن زمانی که نیاز دارید که دمی بیاسایید و خستگی را از جسم و روان خود بیرون کنید به کمک شما می‌آیند و نوشیدنی‌ای را که در همهمه‌ی دغدغه‌هایتان فراموش کرده بودید میل کنید با همان دما و طعم دلنشینش برایتان تازه و لذیذ نگاه می‌دارد. این خاصیت دوجداره بودن آنها هست که شما را از لذت میل کردن یک نوشیدنی تازه و روح افزا محروم نخواهد کرد.
این ماگ‌ها با جنس‌های استیل یا شیشه‌ای در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارند تا با خاصیت فوق العاده‌ی دوجداره بودن خود دما، تازگی و طعم نوشیدنی شما را برای زمانی طولانی حفظ کنند.

لیوان‌های نشکن ABS

لیوان‌ها از همراهان همیشگی زندگی ما هستند. و در لحظه به لحظه‌ی آن حضوری پررنگ و آرام بخش دارند. به همین خاطر احتمال شکستن و آسیب دیدن آنها افزایش می‌یابد. و این موضوع نیاز به لیوان‌های نشکن و مقاوم تر را برای ما به وجود آورده است. که لیوان‌های نشکن ABS پدیدار شدند. طراحان این محصولات با ظرافت و خلاقیت خاصی به ساخت آنها پرداختند. لیوانی توام با زیرلیوانی‌هایی که به زیبایی طراحی شده و با رنگ‌هایی چشم نواز که طرفداران خاص خود را خواهد داشت.
دنیای ماگ‌ها دنیای بزرگ و زیبایی ست. ماگ‌هایی که می‌توانند با طرح‌ها و رنگ‌های دلخواه شما آراسته و تبدیل به یک تجربه‌ی خاطره انگیز برای شما و عزیزانتان شوند. خواه به عنوان یک هدیه برای آنها و خواه به عنوان یک آرام بخش برای لحظات خستگی خودتان. گاه برخی ماگ‌ها به قدری زیبا و چشم نواز هستند که می‌توانند زیبایی مضاعفی به فضای محل زندگی یا میز کارتان ببخشند.
ماگ‌، این هدایای پرطرفدار و دوست داشتنی همواره به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی توسط کسب و کارهای کوچک و بزرگ انتخاب و به حامیان و همراهان آنها هدیه ‌شده است. چاپ لوگو و طرح‌های جذاب بر روی آنها، همیشه یاد و خاطره آن کسب و کار را نزد مخاطبان آنها زنده نگاه خواهد داشت. و لحظاتی سرشار از آرامش و احساسات خوب را برای آنها رقم خواهد زد.