افزایش امنیت درب ضد سرقت با نصب قفل هوشمند 

افزایش امنیت درب ضد سرقت با نصب قفل هوشمند 

افزایش امنیت درب ضد سرقت با نصب قفل هوشمند 


 امنیت از مهم ترین و اصلی ترین نیازهای بشریت در طول تاریخ بوده است. در دوره های مختلف افراد برای ایجاد امنیت از روش ها و ابزارهای مختلفی استفاده میکردند. با پیشرفت تکنولوژی روش های ایجاد امنیت نیز تغییر کرده و از روش ها متفاوتی نسبت به سابق استفاده می شود اما درب های ورودی همواره یکی از اصلی ترین ابزارها برای ایجاد امنیت بوده است. در این روزها درب ضد سرقت به عنوان اولین انتخاب برای نصب در بین ساکنین ساختمان ها شناخته شده است. برای ایجاد امنیت بیشتر در این درب ها می توان از یراق آلات هوشمند مانند دستگیره دیجیتال و چشمی درب هوشمند استفاده نمود.

نصب دستگیره هوشمند بر روی درب ضد سرقت


دستگیره هوشمند و یا همان قفل دیجیتال از جمله یراق آلات مدرن و پیشرفته است که با نصب آن ها می توان امنیت درب های ضد سرقت را تا میزان زیادی افزایش داد. با نصب این دستگیره ها دیگر نیازی به حمل و استفاده از کلیدهای مکانیکی ندارید و با استفاده از روش هایی مانند وارد نمودن رمز، کارت و اثر انگشت می توانید به درب دسترسی داشته باشید.
بهترین و امن ترین مدل دستگیره دیجیتال، دستگیره اثر انگشتی می باشد. در این دستگیره های احتمال بروز خطا بسیار کم است اما یک مشکل دارند و اینکه اگر دچار اگزما پوستی و یا زخم بر روی انگشتان خود شوید دیگر اثر انگشت شما قابل شناسایی نبوده و درب برای شما بار نخواهد شد. اما جای نگرانی نیست زیرا در این قفل های مدرن و پیشرفته از چند روش دسترسی برای باز نمودن قفل درب استفاده می شود. در این قفل ها از چند روش دسترسی اثر انگشت، رمز و … استفاده می شود. حتی در برخی از مدل ها در مواقع اضطراری می توان از کلید مکانیکی استفاده نمود.

آیا نصب قفل هوشمند موجب افزایش امنیت درب می شود؟


قفل های هوشمند را می توان بر روی انواع درب چوبی ساختمان مانند درب ورودی ضد سرقت، درب لابی و یا درب های اتاقی نصب نمود. اما بیشترین کاربرد این قفل ها نصب به عنوان قفل هوشمند بر روی درب ورودی ضد سرقت آپارتمان ها است.
نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت می تواند امنیت بسیاری را برای منزل شما فراهم آورد. اما همان طور که می دانید هیچ چیز ۱۰۰% نیست و نمی توان ادعا نمود به صورت قطعی این قفل ها می توانند امنیت کامل را برای شما فراهم آورند. اما این اطمینان به شما داده می شود که با نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت احتمال سرقت تا حد زیادی کاهش یابد .  یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید قفل دیجیتال مورد توجه قرار می گیرد، قیمت این قفل ها می باشد. قیمت قفل دیجیتال از قفل های مکانیکی ضد سرقت بیشتر است اما در عوض امنیت و زیبایی فراوانی را برای ساختمان شما فراهم می آورند.

درب ضد سرقت اصل بخریم.

درب های ضد سرقت دارای مدل های مختلفی هستند اما آنچه در هنگام خرید درب ضد سرقت اهمیت دارد، انتخاب و خرید یک محصول مقاوم و اصل است. محصولات متنوعی در بازار وجود دارد که نام درب ضد سرقت را به یدک می کشند اما در واقع این درب های فیک بوده و امنیتی را برای شما ایجاد نخواهند کرد. در ساخت و تولید درب های ضد سرقت اصل تمام موارد و استانداردهای لازم رعایت شده و احتمال ورود سارقین از راه درب تقریبا به صفر رسیده است. پس در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما توجه نمایید که درب اصل و مقاوم را از فروشگاه ها معتبر خریداری نمایید. برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت اینجا کلیک کنید.
از معتبرترین فروشگاه ها و تولیدی ها در زمینه درب ضد سرقت و یا انواع درب ساختمانی می توان به سنا درب امن اشاره نمود. در فروشگاه اینترنتی سنا درب امن شما می توانید باکیفیت ترین و مدرن ترین محصولات درب ورودی را خریداری نمایید. همچنین در این فروشگاه خدمات مختلف در این زمینه مانند نصب درب ضد سرقت، تعمیر و سرویس درب ارائه می شود.


نصب درب ضد سرقت

نصب صحیح و اصولی درب ضد سرقت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر درب را به خوبی نصب نکنید ممکن است سارقین از راه دیلم نمودن درب بتوانند وارد ساختمان شما شوند در صورتی که با نصب درست هیچ فاصله ای بین درب و چارچوب وجود نخواهد داشت و امکان دیلم نمودن درب هم از بین خواهد رفت. توصیه می شود کار نصب درب ورودی ضد سرقت را به نصاب ماهر بسپارید. 


مشخصات درب ضد سرقت با کیفیت

درب های ضد سرقت به دلیل ساختار و استراکچر خاصی که دارند، نسبت به درب های ورودی قدیمی و معمولی مقاومت بیشتری داشته و امنیت خوبی را برای منازل ایجاد می کنند. رعایت استانداردهای مشخص شده در تولید این درب هاست که موجب ایجاد امینت بالا شده و باز کردن و عبور از این درب ها را برای افراد غریبه و سارقین، غیر ممکن نموده است. از مهم ترین مشخصات و ویژگی های این درب های می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای استراکچر فولادی و آهنی مقاوم.
  • ضخامت ورق فولادی چارچوب درب های استاندارد بین ۱۴ تا ۲۴ سانت است.
  • به دلیل استفاده از فولاد برای تولید این درب ها دارای وزن نسبتا بالایی هستند. اگر درب شما دارای وزن کمتر از ۶۰ کیلوگرم است نمی توان به عنوان درب ضد سرقت روی آن حساب نمود. 
  • قفل ضد سرقت نصب شده در این درب ها باید اصل و مقاوم باشد.
  • درب های اصل دارای روکش های با کیفیت و مقاوم هستند.
  • این درب های عایق صوتی و حرارتی هستند. 
  • در تولید درب های ضد سرقت اصل از درزگیر باکیفیت برای جلوگیری از ورودی صدا و گردو خاک استفاده شده است.
  • استفاده از شبکه های فولادی در استراکچر درب

درب ضد سرقت ترک اصل از محبوب ترین مدل های درب ورودی ضد سرقت است که به دلیل افزایش قیمت ارز دیگر ارزش خرید ندارد. درب های ایرانی جایگزین بسیار مناسب و قابل اعتمادی به جای درب های ترک هستند.

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟

فروشگاه های مختلفی در سطح شهر وجود دارند که به امر فروش درب های ساختمانی می پردازند. اما خرید از یک فروشگاه معتبر که محصولات آن دارای قیمت مناسبی باشند و از کیفیت و اصل بودن درب اطمینان داشته باشید امری مهم است. سنا درب امن فروشگاهی است که برای خرید درب ضد سرقت به شما معرفی می کنیم. در این فروشگاه مدل های بسیار زیادی از درب ضد سرقت ارزان و درب ضد سرقت لوکس و لاکچری وجود دارد. محصولات سنا درب امن دارای تضمین کیفیت و قیمت هستند و با خیال راحت می توانید از محصولات این فروشگاه خریداری نمایید. 
همچنین برای راحتی حال مشتریان و خرید آسان از این فروشگاه، اقدام به تاسیس سایت اینترنتی برای فروش درب ضد سرقت نموده اند. شما در فروشگاه اینترنتی سنا درب امن می توانید مدل های مختلف محصولات درب ضد سرقت و یا درب داخلی و اتاقی را مشاهده و خریداری نمایید. در این فروشگاه امکان ارسال محصولات به تمام شهرهای ایران فراهم شده و حتی دارای چندین شعبه  در شهرهای مختلف می باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات و آدرس شعبات با شماره ۰۹۱۲۵۶۱۰۹۵۹ تماس بگیرید.

درب ضد سرقت ارزان

از محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت در بازار که افراد زیادی تمایل به خرید آن ها دارند می توان به درب ضد سرقت ارزان اشاره نمود. این درب ها دارای ساختار و استراکچری همانند درب های لوکس و گران قیمت هستند و تنها تفاوت آن ها جنس رویه درب و نوع یراق آلات مورد استفاده در این محصولات می باشد. در درب های ارزان از رویه های فلزی استفاده می شود. در واقع درب های ارزان همان مدل های مختلف درب ضد سرقت فلزی می باشد. همچنین در این دربها دیگر از یراق آلات لوکس مانند قفل دیجیتال استفاده نمی شود و به جای آن ها قفل ضد سرقت مکانیکی اصل نصب می شود.

برای خرید درب ضد سرقت لوکس می توانید با سنا درب امن تماس بگیرید. در این مدل از درب های ورودی امکان نصب قفل دیجیتال وجود دارد و موجب افزایش امنیت منزل شما می شود.