بررسی مشخصات و ویژگی های عطر ورساچه و هر آن چه که باید بدانید.

بررسی مشخصات و ویژگی های عطر ورساچه و هر آن چه که باید بدانید.

یکی از برند های معروف و محبوبی که امروزه بیشترین طرفدار را پیدا کرده است، برند ورساچه می باشد. زمینه فعالیت این برند مشهور مد و فشن است که البته جدیداً در زمینه عطر و ادکلن فعالیت های چشم گیری می کند که بسیار هم موفق بوده است و توانست جای پای خود را با تولید عطر های خوش رایحه و ماندگار و حرفه ای، در میان عطر های معروف جهانی تثبیت کند.

آشنایی با برند معروف ورساچه:

جیانی ورساچه در سال ۱۹۷۸ خانه مدی در ایتالیا راه انداخت که در زمینه طراحی لباس و اکسسوری فعال بود. بعد ها در سال ۱۹۸۱ تصمیم گرفت که اولین عطر تولیدی خود با نام جیانی ورساچه برای زنان را وارد بازار کند.

این خانه مد با توجه به نام موسس خود، ورساچه نام گذاری شد. برای طراحیلوگوی اختصاصی این برند از یک الهه یونان باستان الهام گرفته شده است‌ البته تمام طراحی های این کمپانی از لباس گرفته تا عطر و ادکلن، همگی می خواهند یونان باستان و حال و هوای آن روز ها را به نمایش بگذارند.

این خانه مد در تمام زمینه هایی که فعالیت می کرد، به موفقیت های بسیار زیادی رسید. مثلا در زمینه عطر و ادکلن طرفدارانی چون آنجلینا جولی، بریتنی، مدونا و… را به خود جذب کرده است. در میان عطر های مختلفی که توسط این برند تولید شده اند، چند مدل بیشتر از بقیه با استقبال مردم رو به رو شدند که به بررسی ۵ مورد از پرطرفدار ترین عطر های زنانه این کمپانی (عطر ورساچه)می پردازیم.

ورساچه کریستال نویر ادوپرفیوم (مشکی)

سال ۲۰۰۴ ورساچه مشکی زنانه به بازار آمد که مورد استقبال زیادی قرار گرفت و تا به امروز نیز جزو عطر های پرفروش این برند است.

این عطر برای فصول سرد بسیار مناسب می باشد چرا که رایحه ای شرقی، گرم و گلدار دارد.

نت آغازی: فلفل، هل، زنجبیل

نت میانی و پایانی: گل صد تومانی، شکوفه پرتقال، یاسمن، نارگیل، کهربا، مشک و چوب صندل سفید

ماندگاری و پخش بوی بسیار قوی دارد.

کریستال نویر ورساچه چون رایحه ادویه ای و گل فام گرمی دارد، برای شب های سرد پاییز و مراسمات و مهمانی های خاص پیشنهاد می شود.

اگر شما یک بانوی خاص پسند هستید بهتر است دو ساعت قبل از ورود به مراسم این عطر را اسپری کنید تا به نت میانی و پایانی این عطر با شکوه اجازه افسونگری بدهید.

ورساچه برایت کریستال

این عطر که با نام ورساچه صورتی نیز شناخته می شود، از سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد. برایت کریستال یک عطر خنک بهاری و تابستانی است که در گروه بویایی گلدار و میوه ای دسته بندی می شود. همین ویژگی باعث شد تا در مدت زمان کوتاهی توجه خانم های شاد و سرزنده را به خود جلب کند.

نت اولیه: انار، گریپ فروت

نت میانی: گل صد تومانی، ماگنولیا، نیلوفر آبی

نت انتهایی: مشک، کهربا، چوب ماهگون

فرض کنید رایحه های ترش و شیرین انار، مشک، مگنولیا در کنار هم قرار بگیرند، این ترکیب به راحتی یک عطر جادویی و فوق العاده جذاب را خلق می کنند.

ورساچه پور فمه دیلن بلو

این عطر زمستانی و پاییزی با رایحه گرم خود در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد اما به دلیل ویژگی های ظاهری منحصر به فرد و رایحه فوق العاده ای که داشت به سرعت جایگاه ویژه ای در دنیای عطر و ادکلن به خود اختصاص داد. این عطر از آن جایی که ۱۳عصاره را گرد هم آورده است، می تواند مناسب هر سلیقه و سنی باشد. نت های رایحه گل فام و میوه ای این عطر به صورت زیر هستند:

نت آغازی: انگور سیاه، گل شبدر، سیب و گیاه شیسو

نت میانی: پتالیا، رز، هلو، میوه گل رز و یاس

نت پایانی: مشک، نعنا و بوته وحشی جاوی

ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم

باز هم عطر خنک دیگری با نام اروس زنانه در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد اما این بار روحیه ای لطیف و ملایم را می طلبید. این عطر سحر آمیز ترکیبی از رایحه های چوبی، مشکی و گلدار است که از نت های زیر الگو بر می دارد.

نت آغازی: انار، ترنج و لیمو ترش

نت میانی: گل صدتومانی، شکوفه لیمو ترش و یاس

نت پایانی: مشک، کهربا و چوب صندل سفید

این عطر یک هارمونی پیچیده از میوه های ترش و رایحه های چوبی در کنار گل های بهاری دارد که به سرعت مورد پسند اطرافیان قرار می گیرد.

ورساچه ورسنس

یک عطر ملایم و معتدل حدود ۱۱ سال پیش در جمع عطر های خنک بهاری و تابستانی قرار گرفت که رایحه ای گل فام و چوبی و مشکی داشت. این عطر ورسنس نامیده شد که نت های آن به صورت زیر دسته بندی می شوند:

نت آغازی: مرکبات، انجیر و هلو

نت میانی: هل، یاس، گل سوسن و نیلوفر آبی

نت پایانی: چوب صندل سفید، مشک، سدر و درخت زیتون

این ترکیب ملایم و تحریک آمیز، مناسب برای انواع قرار های دوستانه و عاشقانه است که بیشتر هم توسط خانم های دل فریب و جذاب خریداری می شود.

البته کمپانی ورساچه علاوه بر تولید انواع عطر های زنانه برای سلایق مختلف، عطر های مردانه ای هم تولید می کند که آن ها نیز جزو پرفروش ترین و حرفه ای ترین عطر و ادکلن های جهان به حساب می آیند. متاسفانه در این مقاله نمی توانیم ویژگی ها و مشخصات و نت های عطر های مردانه برند ورساچه را هم بازگو کنیم اما می توانیم تنها نام چند مورد از بهترین و برترین عطر های مردانه این برند را عنوان کنیم که شامل موارد زیر می باشند:

ورساچه او فرش با رایحه ای خنک

ورساچه پور هوم با رایحه ای خنک

ورساچه اروس مردانه با رایحه ای معتدل

ورساچه پور هوم دیلن بلو با رایحه ای خنک

ورساچه پور هوم عود نویر با رایحه ای گرم و شرقی