بررسی ویژگی ها و دلایل استفاده از شیشه شیر اونت برای سلامتی فرزندتان

بررسی ویژگی ها و دلایل استفاده از شیشه شیر اونت برای سلامتی فرزندتان

همانگونه که تغذیه نوزاد بسیار مهم است و والدین تمام توجه خود را می کنند که نوزاد چه زمانی در کنار شیر مادر به مواد دیگر نیاز دارد و یا چه مواد غذایی برای کودک مفید است و یا حتی چه مواد غذایی می تواند بر کیفیت شیر مادر تاثیر گذار باشد، استفاده از لوازم مرتبط با تغذیه او نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رعایت تمامی موارد بالا در رابطه با مواد مغذی و تغذیه کودک می تواند با رعایت نکردن استفاده از جنس مرغوب در رابطه با نگهداری غذای کودک مثل شیشه شیر و انواع ظروف نگهدارنده می تواند کاملا بی فایده باشد. به دلیل حساس بودن بدن نوزاد و کودک که اقتضای طبیعی بدن کوچک و ظریف اوست، کوچک ترین ماده مضر و خطرناکی که ممکن است اثری بر روی بدن یک فرد بزرگسال نداشته باشد نیز می تواند برای کودک و نوزاد خطرناک و مهلک باشد.

یکی از برندهایی که می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کرده و از محصولات تولیدی اش استفاده کنید برند اونت است که در ادامه به توضیحات بیشتر در رابطه با این برند می پردازیم و سپس به طور مخصوص در رابطه با شیشه شیر اونت که به دلیل استفاده از طراحی خاص و منحصر به فرد خودش از پرفروش ترین محصولات این شرکت است می پردازیم.

برند اونت

برند اونت AVENT از سال ۱۹۸۴ میلادی و در کشور انگلستان فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات مرتبط با سلامت و تغذیه نوزاد و کودک آغاز نموده است. محصولات این برند طبق تحقیقات و آزمون های گسترده بالینی در کشورهای مختلف و با الهام گرفتن از طبیعت و همچنین دانش و طراحی متخصصان تولید شده اند.

این برند، به عنوان بخشی از برند فیلیپس، گروه جدید فیلیپس اونت Philips Avent به تولید روش های نوآورانه ای جهت سادگی در امر تغذیه و مراقبت از سلامت و ایمنی نوزادان و کودکان ادامه می دهد.

کیفیت فوق العاده بالای محصولات این برند شما را در انتخاب روش تغذیه نوزاد پشتیبانی می نماید، خواه این انتخاب تغذیه با شیر مادر باشد یا تغذیه با شیشه و یا ترکیبی از هردو باشد.

از جمله محصولات این شرکت می توان به شیشه شیر، سر شیشه، شیر دوش و… اشاره نمود.

شیشه شیر اونت

مسلما اصلی ترین غذای کودک و نوزاد شیر مادر است و تمامی مواد مغذی مورد نیاز کودک به وسیله ی شیر مادر تامین می گردد. اما به دلایلی مانند حضور در محل اشتغال، مسافرت یا خستگی و مریضی، مادران همیشه در زمان گرسنگی در کنار فرزندان خود نیستند. در این زمان یک شیشه شیر مناسب می تواند راه حل گرسنگی های کودک باشد. والدین می توانند با استفاده از شیشه شیر، شیر مادر یا شیر خشک آماده شده و به دمای محیط رسیده را در شیشه شیر ریخته و به کودک خود بدهند.

یکی از بزرگترین مزیت های این شیشه شیر اونت این است که از ساختار منحصر به فردی جهت جلوگیری از ترکیب هوا و شیر در زمان مکیدن کودک استفاده می کنند. این طراحی خاص باعث جلوگیری از مشکلات گوارشی و مخصوصا نفخ کودک می شود و همچنین کودکانی که در حال حاضر از نفخ رنج می برند نیز می توانند از این شیشه شیر در استفاده کرده و بهبود یابند. یکی دیگر از مزیت های این شیشه شیر عدم ایجاد خلا در زمان مکیدن در داخل ظرف شیر کودک است که این فرایند را می توان به طور دقیق به فرایند مکیدن شیر از سینه مادر تشبیه کرد. در مواد و متریال به کار رفته در شیشه شیر اونت کاملا متناسب با ساختار حساس بدن کودک و بدون ضرر هستند و مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر مادر و به طور مخصوص ویتامین های E، C و A را به هیچ وجه از بین نمی برند.

شیشه شیر اونت جهت جلوگیری از نفخ کودک

یکی از مهمترین عوامل به وجود آورنده دل درد، دل پیچه و بی قراری های کودکان در هنگام شیر خوردن و هنگام خواب، نفخ حاصل از ترکیب هوا با شیر کودک در هنگام مکیدن شیر توسط نوزاد و شیر خوردن است. این مشکل با استفاده از شیشه شیر های نا مرغوب موجود در بازار به وجود می آید. چرا که برند های متفرقه طراحی هایی در رابطه با جلوگیری از به دام افتادن هوا در زمان مکیدن شیر انجام نداده اند.

این مشکل در صورت ادامه پیدا کردن در نوزادان و جلوگیری نکردن از آن می تواند مشکلات گوارشی متعاقبی را به همراه داشته باشد که در صورت نادیده گرفتن معده کودک در زمان بزرگسالی نیز با مشکلاتی همراه خواهد شد. اما با خرید شیشه شیر اونت می توانید از بروز این مشکل جلوگیری نمایید.

سرشیشه های شیشه شیر اونت

سرشیشه برند اونت به تغذیه کودک شما کمک می کند و مکیدن شیر را از سرشیشه برای کودک ساده تر می کنند. طراحی منحصر به فرد این محصول از برند اونت که به شکل گلبرگی ساخته شده است و به دهان گرفتن این محصول را برای کودک لذت بخش می کند و به خاطر جنس سیلیکونی و نرم آن کودک را ترغیب به در دهان گرفتن آن می کند.

سرشیشه های اونت برای در سایز های مختلف جهت استفاده کودکان و نوزادان در سنین مختلف قابل تهیه از بازار می باشد. مقدار اندازه سوراخ و جریان این سر شیشه ها به صورتی در نظر گرفته شده است که فشاری به بدن کودک در هنگام استفاده از این سر شیشه به وجود نیاید و با کمترین فشار جریان شیر به دهان کودک منتقل شود. سرشیشه های اونت به گونه ای طراحی و ساخته شده است که برای کودک شبیه سازی سینه مادر را می کند و همین امر کودکانی را که از خوردن شیر از شیشه اجتناب می کنند را مشتاق به در دهان گرفتن این سر شیشه می کنند.

سخن پایانی

با توجه به حساس بودن بدن کودک و نیاز به خرید محصولات ساخته شده با دقت بالا در رابطه با همین محصول، پیشنهاد ما استفاده از شیشه شیر اونت است که از مرغوب ترین مواد ساخته شده اند و می توانید از آنها جهت تغذیه نوزاد خود با اطمینان خاطر استفاده نمایید.