بررسی کامل آینه لمسی

بررسی کامل آینه لمسی

آینه لمسی یکی از جدیدترین نوع آینه‌ها است که طرفداران زیادی دارد و تاثیر فراوانی در زیبایی دکوراسیون شما دارد. در این مقاله می‌خواهیم شما را با آینه لمسی و کاربردهای آن آشنا کنیم. سپس یک برند محبوب و معتبر ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که بهترین و زیباترین آینه‌ها را دارد و بعد از آن شما را با انواع آینه‌های این برند و نحوه خرید آن آشنا خواهیم کرد.

آینه لمسی چیست؟


همانطور که از اسم آن پیداست، آینه لمسی یا تاچ به آینه‌ای گفته می‌شود که دارای یک سنسور لمسی است و با لمس کردن آن می‌توانید آینه را روشن یا خاموش کنید. آینه لمسی یکی از جدیدترین نوع آینه‌ها می‌باشد که طرفداران زیادی دارد و تاثیر فراوانی در زیبایی دکوراسیون شما دارد.
همه‌ی افراد می‌خواهند که یک دکوراسیون شیک و زیبا داشته باشند که توجه همگان را به خود جلب کند. برای داشتن این دکوراسیون باید بهترین و زیباترین لوازم را تهیه کنید و آن‌ها را در جای مناسب خود قرار دهید. توجه داشته باشید که منظور از دکوراسیون، دکوراسیون همه‌ی قسمت‌های منزل می‌باشد. به این صورت که به همه‌ی قسمت‌ها مانند حمام، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و … توجه کنید و دکوراسیون آن‌ها را به زیبایی تغییر دهید.
اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل را دارید و می‌خواهید یک دکوراسیون زیبا و خاص داشته باشید، بهتر است از آینه‌ها کمک بگیرید. آینه‌ها تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون دارند، محیط را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهند و آن را نورانی می‌کنند. اگر از طراحان داخلی درباره تغییر دکوراسیون بپرسید بدون شک آینه‌ها را به شما معرفی می‌کنند. پس بهتر است در قسمت‌های مختلفی از منزل از آینه‌ها استفاده کنید و از درخشش این مروارید ارزشمند بهره‌مند شوید.

کاربردهای آینه لمسی


آینه لمسی هم مانند سایر آینه‌ها کاربردها و مزیت‌های گوناگونی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:
با توجه به اینکه آینه لمسی یکی از جدیدترین آینه‌های موجود در بازار می‌باشد، وجود آن زیبایی و شیک بودن را با خود به ارمغان می‌آورد.
از آینه لمسی در قسمت‌های مختلف منزل می‌توانید استفاده کنید و از آن لذت ببرید. زیرا این نوع آینه قابلیت استفاده در همه جا را دارد و با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می‌شود.
کیفیت بسیار بالای این آینه باعث شده است که ماندگاری بسیار بالایی داشته باشید و تا مدت‌ها از آن استفاده کنید.
همانطور که گفته شد آینه‌ها باعث نورانی‌تر شدن محیط می‌شوند. آینه‌های لمسی هم که به صورت لایت ساخته شده‌اند و نور دارند. این موضوع باعث می‌شود که نور بیشتری به محیط اطراف خود ببخشند.
آینه لمسی در انواع گوناگونی ساخته شده است و تنوع بسیار بالایی دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
آینه‌های لمسی دارای سنسور لمسی هستند که این سنسور در قسمت پشت آینه قرار گرفته است. به این صورت که در معرض دید نباشد و به خوبی از آن محافظت شود.
ممکن است فکر کنید روشن کردن آینه لمسی کار سختی می‌باشد و اگر در تاریکی باشید نمی‌توانید آن را روشن کنید. اما این‌چنین نیست و برخی از آینه‌های لمسی مانند آینه‌های دلفین دارای یک قسمت مشخص هستند که به راحتی می‌توانید آن را ببینید و آینه را روشن کنید.

نگران خراب شدن آینه لمسی هم نباشید زیرا بسیار مقاوم و ماندگار است و نوارهای ال ای دی به قسمت پشت آن متصل هستند که در صورت خراب شدن می‌توانید آن را تعویض کنید. امکان تعویض ال ای دی به راحتی وجود دارد و می‌توانید آن را به تنهایی تعویض کنید.
وجود آینه لمسی باعث می‌شود که یک دکوراسیون مدرن و خارق العاده داشته باشید که توجه همگان را به خود جلب کند.
ممکن است فکر کنید که امکان استفاده از آینه لمسی در حمام و سرویس بهداشتی وجود ندارد زیرا این محیط‌ها دارای رطوبت هستند و آینه خراب می‌شود. اما بهتر است بدانید که این تفکر کاملا اشتباه است و با خیالی راحت می‌توانید در سرویس بهداشتی و حمام خود از این نوع آینه استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید.

صنایع بهداشتی دلفین ایران


حال نوبت به معرفی یک برند محبوب ایرانی می‌رسد که بهترین محصولات بهداشتی در کشور را تولید می‌کند. کیفیت اتفاقی نیست، بلکه حاصل تلاش بی‌وقفه‌ی یک تیم حرفه‌ای است که هدفی جز رضایت مشتری و کیفیت بالای محصولات ندارند. برند دلفین یک برند کاملا ایرانی است. شرکت دلفین یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی می‌باشد که در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می‌کند. محصولات بهداشتی که در این شرکت تولید می‌شوند به سه گروه اصلی تقسیم بندی می‌شوند:

آینه‌ها: آینه‌های گوناگونی در این شرکت تولید می‌شوند. مانند: آینه لمسی، آینه دکوراتیو، آینه بدون قاب، آینه نوری و …

اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی: کابینت روشویی، ست سرویس بهداشتی، پرده حمام، آینه و باکس، انواع قفسه حمام و …

اکسسوری آشپزخانه و پذیرایی: انواع شلف، محصولات دکوری، استیکر و …
همه‌ی این محصولات در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده‌اند، برای ساخت آن‌ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده است، فرآیند ساخت این محصولات تحت نظر کارشناسان مجرب ایرانی انجام گرفته است، برای ساخت محصولات دلفین از پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده شده است، این محصولات در زیباترین مدل‌ها و طرح‌ها ساخته شده‌اند، همه‌ی این محصولات دارای انواع مختلفی هستند و تنوع بالایی دارند که به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که این محصولات بعد از ساخت، در سخت‌ترین شرایط ممکن تحت آزمایش قرار گرفته‌اند و کیفیت آن‌ها تضمین شده است. به طور مثال آینه لمسی دلفین دارای یک کیفیت بی نظیر می‌باشد و این کیفیت باعث شده است که این محصول ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد، از شیشه‌های با کیفیت برای ساخت آن استفاده شده است، آینه لمسی دلفین بسیار صاف و بدون موج است، شفافیت بسیار بالایی دارد و زیبایی آن توجه همگان را به خود جلب می‌کند.
این برند محبوب ایرانی محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد. توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که این برند محبوب با برندهای خارجی هم رقابت می‌کند و همواره در این رقابت پیروز است و یکه تاز میدان است.

انواع آینه لمسی دلفین


حال که با این برند محبوب و معتبر به خوبی آشنا شدید و درباره ویژگی‌های آینه لمسی آن هم صحبت کردیم ، بهتر است با انواع آینه لمسی دلفین هم آشنا شوید:

۱. آینه لمسی دلفین مدل NQ-50


این نوع آینه لمسی دلفین در دو رنگ نوری مهتابی و آفتابی وجود دارد، کاربرد روزمره و تزئینی دارد، دایره‌ای شکل است و طراحی بسیار زیبایی دارد، در عین سادگی بسیار شیک و مدرن است، شیشه‌ای که در این نوع آینه استفاده شده است دارای ضخامت ۴ میلی‌متر می‌باشد و از نوع سوپر کریستال است، این نوع آینه با تکنولوژی فلوت تولید شده است و هیچ گونه موج و زدگی در آن وجود ندارد. ماندگاری بسیار بالایی که آینه‌های لمسی دلفین دارند باعث شده است که این محصولات طرفداران بسیار زیادی داشته باشند.

۲. آینه لمسی دلفین مدل R-6050


این نوع آینه دلفین مستطیل شکل است، زیبایی آن توجه همگان را به خود جلب می‌کند، در محیط‌های مرطوب بسیار مقاوم است و ماندگاری بالای دارد، دارای نوار ال ای دی ۱ ولت به همراه آداپتور می‌باشد. از آداپتور برای اتصال به برق شهری استفاده می‌شود. توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که این نوار ال ای دی نورانی علاوه بر نور مناسبی که دارد، مصرف آن بسیار پایین است و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

۳. آینه لمسی دلفین مدل TCH-1046-70


این نوع آینه لمسی دلفین یکی از زیباترین و پرطرفدارترین آینه‌های لمسی می‌باشد که در سبکی مدرن و خاص طراحی شده است و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این نوع آینه دلفین هم در دو رنگ نوری آفتابی و مهتابی وجود دارد که انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد، مستطیل شکل و زیبا است، از یک شیشه با کیفیت ساخته شده است و همین موضوع باعث شده است که طول عمر بالایی داشته باشد، از این نوع آینه می‌توانید در قسمت‌های گوناگون منزل خود استفاده کنید زیرا این نوع آینه با هر نوع دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می‌شود و زیبایی محیط را چندین برابر می‌کند.
توجه داشته باشید که سنسور تاچ مونتاژ شده بر روی آینه حساسیت بسیار بالایی دارد و به محض برخورد دست با آن به سرعت خاموش یا روشن می‌شود.

۴. آینه لمسی دلفین مدل TCH-1046-90


این نوع آینه لمسی دلفین هم شبیه به مدل قبلی می‌باشد با این تفاوت که عرض و ارتفاع بیشتری دارد.در اطراف این نوع آینه لمسی دلفین یک قاب زیبا وجود دارد که آینه در میان آن نصب شده است و بعد از روشن کردن آینه و پخش شدن نور درون قاب خواهید فهمید که این نوع آینه در زیبایی نظیر ندارد و یکی از زیباترین آینه‌های لمسی موجود در بازار است.
با توجه به تعریف‌هایی که گفته شد ممکن است فکر کنید که این نوع آینه بسیار گران است و امکان خرید آن وجود ندارد، اما این‌چنین نیست و این نوع آینه دلفین هم مانند سایر آینه‌ها دارای قیمتی بسیار مناسب و به صرفه است که می‌توانید با خیالی راحت آن را تهیه کنید و مدت طولانی از آن استفاده کنید.توجه داشته باشید که قاب اطراف آینه در دو رنگ مشکی و سفید وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

۵. آینه لمسی دلفین مدل TCH-1063


این نوع آینه دلفین هم یکی از زیباترین و جدیدترین نوع آینه‌های لمسی موجود در بازار است. مستطیل شکل است، دارای طرحی ساده و در عین حال شیک است که توجه همگان را به خود جلب می‌کند، نصب آن کار بسیار راحتی است و به کمک پیچ و رولپلاک همراه کالا انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که یک دو شاخه و یک ترمینال به همراه سیم اضافه همراه کالا وجود دارد که به راحتی بتوانید آن را نصب کنید.

آینه‌های لمسی دلفین در انواع مختلفی ساخته ‌شده‌اند که برای دیدن آن‌ها می‌توانید به وبسایت دلفین ایران مراجعه کنید.

نحوه خرید محصولات دلفین


اگر قصد خرید محصولات دلفین را دارید می‌توانید به یکی روش‌های زیر برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید:

۱. مراجعه حضوری


می‌توانید به صورت حضوری به مراکز معتبر دلفین مراجعه کنید و از محصولات بی نظیر دلفین دیدن کنید. با مراجعه حضوری می‌توانید کالاهای مختلف را از نزدیک ببینید و کیفیت آن‌‌ها را از نزدیک لمس کنید.

۲. مراجعه به سایت دلفین ایران


اگر امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دلفین مراجعه کنید و محصولات آن را ببینید. برای این کار بهتر است به سایت محبوب و معتبر دلفین ایران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید یا اینکه آن را از میان دسته بندی‌های گوناگونی که وجود دارد انتخاب کنید. بعد از انتخاب محصول خواهید دید که هر محصول در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته شده است و تنوع بسیار بالایی دارند. در آخر می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و بعد از چند روز کاری آن را درب منزل تحویل بگیرید. نگران بسته بندی محصولات هم نباشید زیرا این محصولات به خوبی بسته بندی می‌شوند و در سلامت کامل به دست شما می‌رسند.

۳. خرید از دیجی کالا


اگر همه‌ی خریدهای خود را از دیجی کالا سفارش می‌دهید و می‌خواهید همراه با خریدهای دیگری که دارید، یکی از محصولات دلفین را هم خریداری کنید، می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و آن را سفارش دهید.
از دنیای آینه‌های لمسی دلفین ایران دیدن کنید.