راهنمای خرید اکسسوری طلا در سال 2021

راهنمای خرید اکسسوری طلا در سال 2021

انتخاب‌ها، ارزش‌ها و سبک زندگی ما ممکن است از مد تاثیر بگیرد. مد در اصل بازتابی از اتفاق‌ها و رخدادهای مختلفی است در محیط جغرافیایی و فرهنگی افراد اتفاق می‌افتد. اینکه چه چیزی می‌پوشیم داستان و فرهنگ خاص خود را روایت می‌کند. این داستان‌ها همیشه بخشی از ما انسان‌ها بوده‌اند. لباس‌ها و جواهرات هم در بستر همین داستان‌ها متولد می‌شوند و تغییر می‌کنند. اگر چه، رشد و تغییر جواهرات به اندازه‌ی لباس‌ها سریع و گسترده نیست. با این‌ حال، مد پاسخی است برای آنچه که مردم می‌بینند و تجربه می‌کنند. اگر قصد خرید اکسسوری طلا را دارید و دوست دارید با جدید‌ترین و به‌روز‌ترین اکسسوری ۲۰۲۱، مثل آویز ساعت طلا ، پلاک اسم طلا ، زنجیر ساعت طلا و دیگر مدل‌های جدید سال آشنا شوید، تا انتها همراه با ما باشید.

اکسسوری طلا زنانه


هر ساله، جواهرات و اکسسوری‌های متفاوتی در صنعت مد و زیبایی خانم‌ها وارد می‌شود. شاید بتوان سال جدید را سال بازگشت دوباره به گردنبند‌ها و زنجیرهای کلاسیک دانست. گردنبند‌هایی که اندازه‌ی آن‌ها چشم‌گیر و بزرگ است و ظرافت و نازکی مدل‌های قبل را ندارند. در ادامه نگاهی داشته باشیم به دیگر اکسسوری‌های جدید در سال ۲۰۲۱.

پیرسینگ طلا


یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین اکسسوری‌هایی که لازم است در خرید و تهیه‌ی آن دقت کافی داشته باشید، پیرسینگ طلا است. معمولا انتخاب پرسینگ‌ها به خاطر این که باید داخل پوست بدن شوند، اهمیت بیشتری دارند.
در هنگام خرید پیرسینگ به جنس، وزن، شکل و مدل پیرسینگ‌ها توجه کنید. بعضی از فلز‌های سمی باعث آلرژی و عفونت در بدن می‌شوند. بهترین جنس پیرسینگ‌ها، پیرسینگ طلا و تیتانیوم است که کمترین حساسیت را برای افراد به وجود می‌آورد. بعد از خرید و پیش از استفاده هم بهتر است قطعه‌ی مورد نظر خود را ضدعفونی کنید. انواع مختلف پیرسینگ بینی، گوش و ناف از پرطرفدار‌ترین پیرسینگ‌ها هستند.

خرید جدیدترین مدل های پیرسینگ طلا در سال 2021 - فروشگاه آنلاینطلای تریص

پلاک اسم طلا


همان‌ طور که پیش از این هم گفتیم، معمولا پلاک اسم طلا از جمله گردن‌آویزهایی هستند که بیشتر افراد به آن علاقه‌ دارند. به خاطر طرح‌ها و اسامی مختلفی که در بین این پلاک‌ها وجود دارد، همه‌ی سلیقه‌ها را راضی می‌کند. اگر طرفدار طرح‌های قدیمی‌تر و کلاسیک هستید، حتما پلاک طلای اسم انگلیسی انتخاب بهتری برای شما است.

خرید جدید ترین مدل های پلاک اسم طلا 2021 - فروشگاه آنلاین طلای تریص

اگر علاقه‌مند به پلاک اسم فارسی هستید، مدل‌های جدید پلاک‌ فارسی با طرح‌های ترکیبی هم وارد بازار شده‌اند. در اکثر این مدل‌ها، طرح دو اسم درهم پیچیده شده وجود دارد که به یکدیگر متصل‌ هستند. در زمان خرید وزن پلاک هم درنظر بگیرید. هرچه پلاک شما وزن بالاتری داشته باشد، قیمت آن بیشتر است.
می‌توانید مدل پلاک طلای اسم انگلیسی را در میان اکسسوری‌های فروشگاه تریص پیدا کنید و از میان زیبا‌ترین مدل‌های سایت، مدل محبوب‌ خود را به راحتی و با خرید آنلاین، داشته باشید.

زنجیر ساعت طلا زنانه


یکی از جدید‌ترین اکسسوری‌هایی که این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده، زنجیر ساعت طلا زنانه است. این آویزها معمولا زیورآلاتی ظریف همراه با یک پلاک کوچک هستند که به بند ساعت اضافه می‌شوند و جلوه‌ و درخشش به ساعت و دست‌ها را بیشتر می‌کنند.
عیار طلا در زنجیر ساعت طلا زنانه مهم است. هرچه عیار طلا بالاتر برود، قیمت و کیفیت ساخت آن هم بیشتر می‌شود. نوع و بافت زنجیر، استحکام کافی قفل آویز ساعت، وزن و اتصالات جانبی هم اهمیت دارند. برای مثال هنگام خرید از کیفیت و نحوه اتصال قفل و اتصالات جانبی آویز اطمینان پیدا کنید. وقتی که قفل و اتصالات، به خوبی در زنجیر ساعت طلا زنانه به کار رفته باشند، در زمان استفاده، زنجیر یا تکه‌ای از آن گم نخواهد شد.

سنجاق سینه طلا


اگر دنبال درخششی جذاب از لباس خود هستید، شاید یک سنجاق سینه طلا بتواند کار را تمام کند. استفاده از سنجاق سینه‌ها برای استایل‌های رسمی و مجلسی بسیار زیبا است. تنوع این محصولات به قدری زیاد است که می‌توانید با توجه به مدل و رنگ لباس خود، بهترین و شکیل‌ترین سنجاق سینه‌ها را انتخاب کنید.

خرید جدیدترین مدل های سنجاق سینه طلا 2021 - فروشگاه آنلاین طلای تریص

اکثر لباس‌هایی که طرح‌های رسمی و مجلسی دارند با استفاده از یک سنجاق‌ سینه طلا، از خشکی در می‌آیند و مدلی دوست‌داشتنی‌تر و راحت‌تر پیدا می‌کنند. برای لباس‌های شلوغ و پر تزئین، از سنجاق سینه‌های ساده‌تر استفاده کنید و مدل‌هایی که جزئیات و ظرافت بیشتری را دارند را روی لباس‌های ساده‌ بزنید.

پابند طلا


پابند طلا یا خلخال، به خاطر درخشندگی و جلوه‌ای که دارد، توجه‌ها را به پاها جلب می‌کند. به همین دلیل است که این روزها، خانم‌های بیشتری علاقه‌مند به خرید پابند طلا هستند. اما بد نیست پیش از خرید، چند نکته‌ی کوچک درباره‌ی انتخاب این اکسسوری‌ها بدانید. اگر پابند شما تنگ باشد، در هنگام فعالیت و راه‌رفتن شما را اذیت می‌کند و احساس ناخوشایندی به وجود خواهد آورد. علاوه‌بر این اگر پابند طلا خیلی گشاد باشد، از مچ شما آویزان خواهد بود و جلوه‌ی زیبایی ندارد. پس انتخاب سایز مناسب بهترین کاری است که باید انجام بدهید. به استحکام و دوام قفل پابند هم توجه کنید. چون که پابندها روی پا بسته می‌شوند و جلو چشم نیست، اگر قفل آن محکم نباشد، به راحتی گم می‌شود.

خرید جدیدترین مدلهای پابند طلا 2021 - فروشگاه آنلاین طلای تریص

اکسسوری طلا مردانه


شاید وقتی از خرید اکسسوری طلا صحبت می‌شود، بیشترین مدل‌ها و طرح‌هایی که به ذهن می‌رسد، مربوط به جواهرات خانم‌ها باشد. با این وجود، اکسسوری‌های پرطرفدار دیگری هم وجود دارند که مخصوص آقایان است. انتخاب و خرید آن‌ها، می‌تواند جلوه‎ی زیباتری به ظاهر افراد بدهد. نمونه‌هایی مثل دکمه سردست طلا ، زنجیر ساعت طلا ، سنجاق سینه طلا از جمله‌ی این وسایل تزئینی محبوب است.

دکمه سردست طلا


استفاده از دکمه‌های سردست یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای زیباتر کردن ظاهر شماست. اگر چه استفاده از آن ضروری نیست اما برای کسانی که به آراستگی و نظم ظاهری خود اهمیت می‌دهند، یک انتخاب خوب است. دکمه سردست‌ها انواع مختلفی دارند که متناسب با رنگ کت‌وشلوار یا رنگ کراوات ست می‌شوند. پس اگر در انتخاب و خرید دکمه سردست طلا برای لباس خود کمک لازم دارید، اولین چیزی که بهتر است در نظر بگیرید هماهنگی میان طرح و رنگ لباس‌ و دکمه سردست است. معمولا برای کراوات‌های سفید رنگ، دکمه ‌سردست‌های نقرهای و مرواریددار ‌ و برای کراوات‌های سیاه از دکمه سردست طلا استفاده می‌کنند. خارج از مراسم ها و مهمانی‌های رسمی، مثل یک قرار ملاقات یا مصاحبه‌ی کاری هم می‌توانید از مدل‌های ساده‌تر و راحت‌‌تری برای مرتب کردن دکمه آستین خود استفاده کنید.


سنجاق سینه مردانه طلا


سنجاق سینه مردانه طلا باعث ایجاد جلوه‌ای تزئینی و زیبایی ظاهری بیشتر می‌شود. سنجاق سینه‌ها به شکل‌ها و سبک‌های مختلفی در بازار هستند.
انتخاب طرح، رنگ و مدل سنجاق سینه مردانه طلا، یک انتخاب سلیقه‌ای است. برای اینکه بتوانید یک مدل خوب و مناسب داشته باشید، بهتر است هماهنگی میان سنجاق سینه با یقه لباس به ویژه یقه‎ی کت را در نظر بگیرید.
برای کت‌های طوسی، مشکی و تیره سراغ سنجاق‌های رنگ روشن (مثل آبی یا صورتی) بروید. همچنین کت‌وشلوارهای روشن‌تر با رنگ‌هایی مثل قرمز، زرد و نارنجی همخوانی بیشتری دارند.
به صورت کلی تضاد میان رنگ لباس و رنگ و مدل سنجاق سینه‌، جلوه‌ی هر دو را بیشتر می‌کند.
محل اتصال سنجاق سینه تقریبا در جایی که سوراخ دکمه یقه قرار دارد.

انواع دکمه سردست ها


دکمه سرآستین لولایی: یکی از ساده‌ترین نوع دکمه سرآستین است که به راحتی باز و بسته می‌شود.
دکمه سردست قفل شونده: این دکمه‌ها شبیه به قفل ساعت هستند. از یک قسمت پایه و یک قسمت رویی تشکیل شده‌اند. قسمت رویی آن بزرگ‌تر است و کاربرد زیبایی دارد. طرح و‌ نقوش مختلف روی این قسمت انجام شده.
دکمه سردست دوسری: یک مدل خاص و ویژه برای مرتب کردن آستین‌های پیراهن، مدل دوسری است. دکمه آستین دوسری یک توپ کروی و یک پایه خمیده دارد.
مدل‌های دیگری مثل دکمه سردست ویل بک (Whale back)، بالت بک (Bullet back)، مدل دکمه‌ای و… برای انتخاب وجود دارد که متناسب با سلیقه و ظاهر لباس‌، ست می‌شود.

پلاک اسم طلا مردانه


پلاک اسم طلا مردانه هم از دیگر اکسسوری‌هایی است که این سال‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده. اگر دوست دارید به عنوان یک هدیه یا یادگاری، گردن‌آویزی داشته باشید که در همه‌ی شرایط و موقعیت‌ها از آن استفاده کنید، پلاک اسم طلا مردانه انتخاب خوبی است. معمولا اولین چیزی که شما را برای انتخاب راهنمایی خواهد کرد سلیقه و علایق شخصی است. برای مثال، اگر دوست دارید پلاک شما نوشته‌ای کلاسیک‌تر و ویژه باشد، انتخاب پلاک اسم طلا انگلیسی ، گزینه‌ی بهتری است. در سال‌های اخیر پلاک اسم فارسی هم وارد بازار شده است و توانسته در مدت بسیار کمی، طرفداران زیادی پیدا کند.
معمولا اندازه‌ی استاندارد پلاک اسم طلا مردانه بین ۳ تا ۷ سانتی‌متر است اما وزن آن‌ها نکته‌ی دیگری است که باید مورد توجه باشد. وزن طلا بر روی قیمت پلاگ هم تاثیر دارد. حتی با یک گرم طلا هم می‌توان یک پلاک اسم طلا مردانه با استحکام و سایز متوسط ساخت.

جمع‌بندی


اکسسوری‌ها همیشه تکمیل‌کننده‌ی استایل و ظاهر شما هستند. هر چه که بتوانید ظرافت و جذابیت بیشتری در انتخاب لباس‌ها و جواهرات خود داشته باشید، آراسته‌ و شیک‌‌ خواهید بود.
ما در فروشگاه آنلاین طلا تریص همراه و هم‌پای شما هستیم تا بتوانید بهترین و زیبا‌ترین اکسسوری‌های طلا جدید را پیدا کنید و بخرید. در این فروشگاه بیش از ۲۰۰۰ مدل انواع طلا وجود داره که کیفیت ساخت بالایی دارند و بسیار متنوع هستند. قیمت تمامی محصولات این فروشگاه به صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شه و تمامی مجوزات لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیکی رو داره. درنهایت محصولات به صورت رایگان همراه با فاکتور معتبر و گارانتی اصالت کالا برای شما ارسال می‌شه تا بتونید با آسودگی خاطر و اطمینان، خرید خود را از این وبسایت انجام بدید.
آدرس وبسایت: https://tarisgold.com
تلفن تماس: ۸۶۰۳۸۱۵۴۰۲۱
آدرس صفحه اینستاگرام : @Tarisgold
امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.
منبع: خبرگزاری الف