راهنمای قدم به قدم خرید تشک رویال

راهنمای قدم به قدم خرید تشک رویال

خرید تشک رویالبا توجه به انواع مختلف این محصول در بازار شاید در نگاه اول کاری ساده بنظر نرسد. اما با بررسی امکانات و معایب و مزایای هر مدل از این محصول می توانیم انتخابی بهتر و دقیق تر داشته باشیم. بدون شک نقش مهم تشک به‌عنوان بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین بخش از بستر، انتخاب و خرید آن را به چالشی جدی و اساسی تبدیل کرده است.

اما با آشنایی نسبی با برندهای معتبر تولید کننده این محصولات بی شک می‌توان خریدی موفق و به مراتبآسان‌تر را تجربه کرد!

در این مطلب می‌خوانیم:

تشک رویال و ویژگی‌های آن را بهتر بشناسیم!

از تنوع محصولات در برند رویال چه می‌دانیم؟

آیا محصولات رویال می‌توانند با برندهای خارجی و وارداتی رقابت کنند؟

تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید!

خرید تشک رویال، تجربهایرانی راحتی و زیبایی!

نقش اتاق خواب در منزلاز موضوعاتی است که به‌ویژه خانم‌ها درباره آن حساسیت خاصی دارند. زیبا و نظیف بودن این فضا از یکسو و راحتی ساعات استراحت از سوی دیگر باعث شده تا تهیه لوازم خواب اهمیت بالایی داشته باشد.

در این میان انتخاب صحیح موضوع خاصی است که نمی‌توان و نباید از کنار آن به سادگی گذشت! انتخاب برند معتبر و در گام بعد گزینه مناسب در این مورد ما را به نتیجه دلخواه می‌رساند.

رویال از برندهای نام‌ آشنا و قدیمی ایرانی تولید کننده خوشخواب است. مجموعه‌ای با سابقه که بسیاری از ما ایرانی‌ها، نمونه‌ای از محصولات آن را در منزل خود یا آشنایان داریم.

علاوه بر کیفیت، یکی از دلایل اقبال به این برند، تنوع محصولات آن در فیلد کالای خواب است. موضوعی که انتخاب و خرید تشک رویال را در لیست تهیه و تدارک اتاق خواب و خرید جهیزیه قرار داده است.

اما اگر بخواهیم از میان محصولات متعدد رویال، نمونه مناسبی را برای خود انتخاب و خریداری کنیم، لازم است آشنایی کافی با این محصولات داشته و از نیاز خود و نوع مناسبی که برای ما مفید است نیز مطلع باشیم.

در ادامه مطلب، همراه با شما یک توضیح کلی از محصولات رویال را می‌خوانیم تا به تنوع این تولیدات بیشتر پی ببریم.

با ما همراه باشید.

رویال را با تنوع بالا تهیه کنید!

برند رویال محصولات خود را در ۳ گروه اصلی فنری، بی فنر و طبی فنری تولید می‌کند. در این محصولات برای همه کاربران از نظر راحتی و سلامتی تدارک لازم دیده شده است.

محصولات فنری تشک رویال

تشکهای فنری رویال خود به ۲ گروه فنری بونل یا یکپارچه و فنر منفصل یا پاکتی تقسیم می‌شود. گرچه در هر دو نوع این محصولات فنر به کار رفته، اما تفاوت‌های اساسی در مشخصات و شیوه ساخت این محصولات و نیز قیمت آنها وجود دارد.

تشک‌های فنری یا بونل تولیداتی هستند که مبنای اسکلت در آنها بر فنرهای فولادی محکم، مقاوم و یکپارچه گذاشته شده است. به همین خاطر هم این محصولات از دوام و استحکام خوبی برخوردارند. ضمن اینکه تقسیم وزن روی آنها به خوبی صورت گرفته و به همین دلیل ماندگاری و دوام بالایی هم دارند.

برخلاف نمونه‌های فنری کلاسیک، در این مدل‌ها کاربرد اسفنج‌های نگهدارنده، مانع از لرزش و سروصدا در این محصولات شده و راحتی بیشتری را هم در آنها فراهم می‌کند.

تشک فنر منفصل یا پاکتی رویال با تفاوت اساسی در شیوه ساخت فنرها به محصولی متفاوت و مدرن تبدیل شده است. قیمت تشک فنر منفصل نسبت به بونل‌ بیشتر است که دلیل آن کاربرد فن‌آوری مدرن و استفاده از متریال گران قیمت و فوم مصرفی است.

در این نوع، فنرهای ایستاده فولادی با پوششی پاکتی از جنس پلی‌یورتان به کار رفته که دوام و کارایی خوبی نیز دارد. مزیت اصلی این فنرها علاوه بر دوام و عایق بودن در برابر صدا و رطوبت، خاصیت عدم انتقال موج حرکت از یک سمت به سمت دیگر آن است.

همین خاصیت باعث شده این نوع به‌ویژه در مدلدو نفره، بین زوج‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

علاوه بر این، فنرهای پاکتی به دلیل فاصله‌ای که از هم دارند، کمتر دچار سایش شده و تشک‌های حاوی آنها هم از دوام بالایی برخوردارند.

محصولات طبی تشک رویال

 با تکیه بر اسکلت تمام اسفنج و بدون کاربرد فنر ساخته می‌شوند. این موضوع علاوه بر آرامش، با مزیت تعیین درجه سفتی سطح همراه است که کاربردهای مدیکال خوبی به این تولیدات داده است. برای پیشگیری از بروز مشکلات ستون مهره و درد عضلات، نیز برای تسکین درد در مبتلایان به آرتروز و دیسک کمر، کاربرد نوع فاقد فنر بسیار مفید است.

در این محصولات از اسفنج با دانسیته متنوع به‌طرزی استفاده می‌شود که افراد با الزامات سلامتی و سلیقه و عادات خواب متنوع بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

در مواردی که نیاز به سطح نرم‌تر باشد نیز، کاربرد پدهای اضافه کمک خوبی به تولید محصول دلخواه می‌کند.

نوع دیگری از محصولات رویال با نام طبی فنری، از ترکیب فنر و اسفنج تهیه شده و مزیت‌های هر ۲ نوع این محصولات را یکجا دارند. در این نوع تشک‌ با استفاده همزمان از لایه‌های اسفنج و فنر، ضمن تامین راحتی در بستر، شرایط مدیکال برای مراقبت از کمر، ستون مهره، مفاصل و عضلات نیز فراهم می‌شود.

آیا تولیدات برند رویال رقیب نمونه‌های وارداتی هستند؟

برخی افراد با دیدن نام برندهای خارجی و وارداتی، تصویری از محصولات برتر و بی‌نقصی را در ذهن خود مجسم می‌کنند که باید آن را به هر قیمتی خرید! این در حالی است که بسیاری از تولیدات داخلی، با انطباق بر سلیقه و نیاز مشتریان با ویژگی‌های قابل قبول تولید شده و می‌توانند رضایت مشتریان را به‌مراتب بهتر و کامل‌تر جلب نمایند.

خرید تشک رویال یکی از همین موارد است که به رضایت خریداران در اغلب موارد منجر می‌شود. این محصول با داشتن بسیاری از گزینه‌های مورد درخواست خریداران توانسته طی سال‌ها جای خوبی در میان سایر ملزومات خواب باز کند.

اما اگر موضوع رقابت با نمونه‌های خارجی یا وارداتی در میان باشد، گزینه‌های مشابه و برتری در رویال و دیگر برندهای مشابه ایرانی وجود دارد که این قابلیت را تقویت می‌کند. ضمن اینکه در بسیاری از این نمونه‌ها، از متریال وارداتی و تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود که کیفیت مطلوبی به این تولیدات می‌دهد.

معرفی محصول

در این بخش به معرفی چند مورد از محصولات تشک رویال اصل می‌پردازیم:

تشک رویال کودک: این محصول با ابعاد استاندارد ۷۰ در ۱۳۰ و ارتفاع ۱۹/۵ سانتی‌متری تهیه می‌شود. کاربرد ماده ترموفلت ۱۴۰۰ بر اساس محاسبه نیازهای کودکان در این محصول صورت گرفته است.

ترکیب اسکلت فنری و فوم در کنار یکدیگر، همراه با کاربرد الیاف پنبه‌ای در رویه این تشک، آن را به محصولی نرم و مناسب کودکان تبدیل کرده است.

بخشی از الیاف مصرفی در رویه تشک کودک رویال از جنس ضدحساسیت و‌آنتی باکتریال ۲۰۰ گرمی انتخاب شده تا مانع از ورود یا رشد میکروب و باکتری شده و نیز از بروز حساسیت در پوست و دستگاه تنفس کودک جلوگیری نماید.

استفاده از الیاف فوم پلی‌یورتان ۱ سانتی‌متری در این محصول نیز باعث شده تا این محصول از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار باشد.

برای آنکه پوست لطیف کودک هنگام خواب روی این محصول آسیب نبیند، از فناوری نانو برای نرم و بهداشتی بودن آن استفاده شده است.

تشک رویال اکسپورت محصول دیگری از رویال است که بر مبنای اسکلت ترکیبی فنر و اسفنج و با کاربرد متریال مرغوب تهیه می‌شود. این مدل قابلیت بالایی برای محافظت از کمر و ستون مهره داشته و در برابر حرکات رفاکسی بدن حین خواب، انعطاف مناسبی دارد.

این تشک دو طرفه بوده و به کپسول‌های اکسیژن مجهز است که تهویه مناسب و کافی را در سطح و بدنه ان تامین می‌کنند. این مورد از راکد ماندن هوا در فضای اتاق خواب پیشگیری کرده و مانع از نشر رایحه نامطبوع در این فضا می‌شود.

این محصول از سفتی بالایی برخوردار است وبرای افرای که مایلند پیشاپیش از بروز مشکلات کمر و ستون مهره جلوگیری کنند، کاملا مناسب است.

عمر بالا و قیمت مناسب را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این محصول نام برد.

سخن آخر

خرید تشک رویال به‌عنوان گزینه‌ای برای تکمیل فضای یک اتاق خواب مدرن و مجهز، و در عین حال راحت و زیبا بسیار مناسب است. بدیهی است انتخاب گزینه مناسب از میان مدل های متنوع محصولات این برند کمک زیادی به تامین رضایت شما و استفاده بهتر از مورد خریداری شده می‌کند.

شرکت گرم و نرم نیز بر همین اساس محصولات این برند و بسیاری دیگر از برندهای داخلی و وارداتی را با شرح ویژگی‌های هر یک از آنها برای فروش در سایت خود عرضه می‌کند.

در خرید از این مجموعه هم چنین شما از خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی شرکتی نیز بهره‌مند خواهید بود.

علاوه بر این می‌توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان فروش در تماس بوده و یا برای کسب اطلاعات در مورد کلیه کالاهای عرضه شده، به سایت گرم و نرم مراجعه کنید.

توسط مهین مکتبی