قیمت خرید فرش دستباف هزار شانه قم

قیمت خرید فرش دستباف هزار شانه قم

این نوع از محصول بسیار ارزشمند و نفیس می باشد و جزو محصولاتی است که سبب زیباتر شدن و جذاب تر شدن خانه ی شما می شود این محصول علاوه بر اینکه مورد پسند تمام افراد جامعه است در بین خانمهای خانه دار نیز از محبوبیت و توجه ویژه ای برخوردار است و سبب شده است تا در هر خانه ای فرش ابریشمی ماشینی دستبافت هزار شانه دیده شود.

 اگر شناختی از این فرش ها ندارید و مایلید تا نمونه ای بسیار شیک و اصیلی از آنها را مشاهده نمایید به شما پیشنهاد می کنیم تا به مقالات ما در سایت آراد برندینگ نگاهی بیندازید.

این محصول که بسیار زیبا و با کیفیت است دارای شهرت جهانی می باشد و از قدیم الایام جزو هنرهای ایرانی به شمار می رفته است که امروزه در سراسر جهان این هنر شناخته شده و به همین دلیل سایر کشورها خواهان فرش ابریشمی دستبافت از کشور ما هستند بدین صورت تولید کنندگان ما توانسته اند صادرات این محصول را به سایر کشورهای خاورمیانه و اروپا به بالاترین حد ممکن برسانند و بدین شکل توانستند ارزآوری به کشور را افزایش دهند و سبب رونق کسب و کار در کشور شوند.

لازم به ذکر است بدانید که روفرشی ضد آب و فرشهای موجود در بازار از قیمت بالایی برخوردار هستند و این موضوع سبب شده است تا همه ی افراد نتوانند فرشهای مورد علاقه ی خود را خریداری کنند اما فرش ابریشمی ماشینی جزو فرشهایی به حساب می آید که بسیار ارزان قیمت می باشد و تمام افراد با هر بودجه ای می توانند فرش مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

خرید فرش هزار شانه

اگر شما نیز قصد دارید که از جنس فرش دستباف به عنوان یک کالای با کیفیت و درجه یک در خانه خود استفاده کنید چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که شامل کیفیت نخ، قیمت، طرح و رنگ فرش بوده که امروزه شهر زیبای تبریز نیز یکی از مرغوب ترین فرشهای دستباف ایرانی را تولید کرده می کند که در ادامه به برسی ویژگیهای این محصول می پردازیم.

شاید بتوان گفت که پشم بهترین الیاف طبیعی موجود برای بافت فرش بوده که  قرنهاست وجود دارد و به دلیل دوام، زیبایی و خواص عالی که دارد به طور گسترده ای شناخته شده است.

بنابراین، اگر می خواهید از پشم برای تولید فرش استفاده کنید، نیاز نیست نگران معایب احتمالی باشید و فقط لازم است بدانید رایج ترین شکایات مردم در خصوص خرید فرش هزار شانه در مورد پشم آن است که خراشیده می شود، تمیز نگه داشتن آن کار زیادی می برد و می تواند بسیار گران باشد.

قیمت فرش دستباف قم

همانطور که می دانید قم یکی از شهرهای مهم ایران در خصوص تولید فرش دستباف بوده که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این فرش از نوع تمام ابریشم بوده که در دنیا بی نظیر است. معمولا فرش دستباف قم از نقوش لچک و ترنج شاه عباسی، تابوها و شکارگاه‌ها بهره گرفته که به دلیل بهره گیری از نخ ابریشم خالص بسیار زیبا و درخشان است.

همانطور که اشاره شد، انواع فرش دستباف ایرانی در بازارهای سراسر دنیا تقاضا دارد. کشورهای اروپایی را می توان از بهترین مقاصد فرش ایرانی دانست که افراد زیادی آن را تهیه می کنند. در کشورهای اروپایی می توان خریداران زیادی را دید که برای اطلاع از قیمت فرش دستباف قم و سفارش انواع آن به صادر کننده های ایران مراجعه نموده و طرح های شکیل و زیبایی را تهیه می نمایند.

کشورهایی مانند نروژ، آلمان و آرژانتین از مشتریان همیشگی فرش ماشینی و فروش دستباف ایرانی بوده و می توان هر ساله شاهد تقاضای قابل توجهی از این فرش های ایرانی توسط شرکت های وارد کننده از این کشورها بود. به طوری که شرکت های صادر کننده فروش دستباف نیز فرصتی بهتر برای ارائه محصولات قم در بازار اروپا یافته و تولیدات با کیفیت را ارائه می دهند.

همانطور که ابتدا نیز اشاره شد، خریداران زیادی بازار جهانی وجود داشته که انواع فرش دستباف ایرانی و گلیم فرش را سفارش می دهند. این خریداران تولیدات باکیفیت و درجه یک قم را نیز شناسایی و برای خرید بهترین نوع آنها اقدام می کنند.

در حال حاضر فرش دستباف ابریشمی قم در بازارهای جهانی با طرح های متنوع شناخته شده و سبب شده صادرات قابل توجهی از آن صورت گیرد. تا جایی که مراکز صادر کننده فرش دستباف ابریشمی توانسته اند هنر ایرانی را بهتر و راحت تر به دنیا معرفی کنند. از این رو میزان صادرات این تولیدات در سالهای اخیر افزایش یافته است.