قیمت شیرآلات بهداشتی تهران

قیمت شیرآلات بهداشتی تهران

امروزه با توجه به تنوع شیرآلات انتخاب یک مورد از بین همه ما را دچار سردرگمی کرده است به طور مثال برای شیر های حیاط از نوع فلز و آلیاژ آبکاری طلا استفاده نکنیم زیرا در اثر تماس با آب دچار زنگ زدگی می شود و نوعی دیگر هستند به علت آلیاژی که در آنها که بکار رفته تیره می باشد و با این که زیبا و جذاب هستند احتیاج به تمیز کاری دارند.

شیرآلات به دو دسته واشر دار و بی واشر تقسیم می شوند از انواع شیرهای واشر دار به شیر های فشاری اشاره کرد و در نوع بی واشر شیرآلات کاتریجی توپی و دیسکی اشاره کرد.

با توجه به نیاز روز افزون مردم و مشتریان عزیزآراد برندینگ، فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش شیرآلات بهداشتی ساختمانی مشغول به فعالیت هستند برخی از آنها از طریق حضوری و برخی دیگر از طریق آنلاین یا غیر حضوری محصولات خود را به فروش می رسانند.

 با پیشرفت جوامع و افزایش ساخت و ساز یکی از پرکاربردترین لوازم و کابینت ام دی اف آشپزخانه همراه با شیرآلات می باشد و قیمت آن بستگی به متریال و رنگ آن ندارد با توجه به نوع کاربردی که دارند مدلها و رنگهای مختلفی دارند و همانطور که می دانید بعد از مدتی ممکن است دچار خوردگی می شوند پس هنگام خرید شیرآلات باید دقت کنید نوع متناسب با فضای خانه خریداری کنید و از جنس محکم ساخته شده باشد و فلز به کار رفته در آن ضد زنگ باشد.

قیمت شیرآلات بهداشتی

شیرآلات توپی بیشتر در آشپزخانه ها کاربرد دارد و یکی از قدیمی ترین نوع محسوب می شوند شیرآلات توپی دوام چندانی ندارد و در هنگام برخورد با آب زنگ می زنند انواع و باعث چک کردن شیر میشود و جز دردسر برای ما کارایی ندارند.

برای نصب شیرآلات روی دیوار باید دو برش روی دیوار ایجاد هنگام استفاده از آنها دقت کنید که زانویی تو کار مورد نظر را خریداری کنید تا متناسب با نوع شیرآلات شما باشد و رنگ بندی این شیرآلات می توان به رنگ رزگلد کروم طلایی مسی و مشکی اشاره کرد

با توجه به اینکه امروزه قیمت شیرآلات بهداشتی متنوع است و از این محصول تعداد زیادی به بازار آمده اند در قابل مقایسه با  شیرآلات ایرانی قابل مقایسه هستند و دارای کیفیتی ممتاز می باشد و شیرآلات خارجی را از نظر دسته بندی میتوان به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم کرد که جنس همگی آنها از آلیاژ برنج می باشد و درکل شیرآلاتی که مقداری کمی سرب در تولید آنها به کار رفته باشد، بی کیفیت می باشند و شیرآلات خارجی به دلیل کیفیت ممتاز آنها قطعاً از تولیدات داخلی گرانتر می باشند زیرا از نظر دوام و کیفیت در حد اعلا می باشند.

قیمت شیرآلات تهران

شیرآلات چشمی معمولا در دستشویی ها استفاده می شوند و نمی توان از آنها در آشپزخانه و حمام استفاده کرد و شرکت های تولیدی فقط نمونه هایی که روی سنگ روشور نصب می شوند را تولید می کنند به همین دلیل نیاز است تا قبل از نصب حتما جای پریز برق در نظر گرفته شود.

نگهداری و استفاده‌ از شیر برقی به نسبت شیر های معمولی از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید به قسمت های الکترونیکی توجه بیشتری شود چراکه با نفوذ آب به این بخش ها کارکرد آن دچار اختلال می شود.

برای تمیز کردن این گونه شیرآلات باید از مواد مخصوص تمیز کردن شیرآلات کروم، که در بازار برند های مختلفي از آن وجود دارد استفاده نمود زیرا در فرمولاسیون آنها مواد اسیدی و خورنده وجود ندارد تا بدین طریق لعاب کروم تخريب نشود

برخی نمونه های برقی از باتری استفاده می کنند که قیمت شیرآلات تهران از این لحاظ متنوع است پس  می بایست از نمونه های باکیفیت در زمان تعويض استفاده کرد که ولتاژ آن با نمونه اولیه همخوانی داشته باشد زیرا ولتاژ کمتر مانع از راه اندازی و ولتاژ بیشتر، به قطعات برقی شیر چشمی آسیب می زند.

از قرار دادن مواد شوینده در زیر کابینتی که شیر چشمی روی آن نصب است خودداری نمایید زیرا بخار حاصله از آن به قسمت های الکترونیکی نفوذ کرده و باعث می شود این بعد از مدتی، دیگر کارایی نداشته باشند.

خرید مستقیم و بدون واسطه شیرآلات چشمی از طریق مجموعه ما امکان پذیر است و شما می توانید با گارانتي معتبر محصولات خود را خریداری کنید. در فروش مستقیم و بدون واسطه اجناس با قیمت درب کارخانه و با سود حداقلی صورت می گیرد