واکس چرم سفید را برای چه محصولاتی می توان استفاده کرد؟

واکس چرم سفید را برای چه محصولاتی می توان استفاده کرد؟

الیاف چرم طبیعی بسیار آسیب پذیر بوده و در صورت عدم توجه و مراقبت از آن موجب می شود تا چرم دچار پارگی شود اما باید خاطر نشان کرد که با استفاده از این واکس ها می توانید به راحتی و سرعت این الیاف ترک خورده را ترمیم نمایید.

استفاده از واکس نرم کننده مخصوص چرم طبیعی سبب تقویت الیاف ها نیز می گردد البته باید این مسئله را نیز مورد توجه قرار دهید که پس از بررسی میزان عمق ترک ها و شدت آن می توانید به روش های مختلفی چرم را بازیابی کنید.

بهترین شیوه برای استفاده از واکس مبل چرم طبیعی به این ترتیب است که در وهله اول مقداری از این واکس ها را بر روی پارچه ای تمیز اسپری کرده و سپس به صورت دایره ای بر روی مبل بکشید.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

در صورت خریداری واکس چرم جامد نیز بهتر است بعد از استفاده با به صورت ضربه آرام بر روی مبل بزنید تا مواد آن جذب بهتری داشته باشد.

از علل و عوامل ایجاد ترک در مبلمانی که از جنس پارچه های چرمی تولید می شوند، در معرض نور خورشید قراردادن این وسایل است که به راحتی با استفاده ی واکس های مخصوص این شیار های ایجاد شده نا پدید خواهند شد.

واکس چرم مصنوعی مبل

برای تمیزگی و پاک کردن چرم مصنوعی تحت هیچ شرایطی نباید از مواد شوینده که دارای آمونیاک است است استفاده نمایید زیرا موجب ایجاد شکستگی در سطح آن می شود، بهتر است از واکس چرم مصنوعی مبل استفاده شود تا چرم از بین نرود.

این محصول در جهت پیشگیری از لکه ها و ساییدگی نیز مورد استفاده قرار گرفته و با پدید آوردن تهویه مناسب و مطبوع از طریق منافذ، پیشگیری از ترک را مهیا می سازد.

به صورت عمومی واکس چرم به ماده ای اطلاق می شود که با کشیدن بر روی چرم ایجاد لایه ی شفاف کرده که وظیفه ی محافظت را به وضوح انجام می دهد.

باید روغنی مناسب و کاربردی در این واکس ها به کار رفته باشد که باعث برقراری و جایگزین چربی موجود در چرم طبیعی و مصنوعی باشد.

بر اساس معیار های مختلفی از قبیل کیفیت و میزان تاثیرگذاری واکس ها می توان واکس چرم مبل مصنوعی را به لحاظ سطح کیفی طبقه بندی کرد و از جمله موارد مهمی است که به هنگام خرید واکس مبل چرم مصنوعی مورد توجه قرار می گیرد.

از آنجایی که مراقبت از مبلمان چرم کار سختی است بنابراین در برخی موارد استفاده از این واکس ها از جنس پارچه چرمی شما بسیار موثر عمل کرده و کار را برای شما آسان کرده است.

واکس چرم محصولی فرآوری شده از مشتقات و مواد نفتی بوده وسبب انعطاف پذیری و نرمی محصول مورد نظر شما می گردد و بهترین واکس برای چرم مصنوعی است. برای مراقبت از چرم مصنوعی به نحو موثر همچنین برق انداختن آن، باید از واکس چرم استفاده نمایید.

واکس چرم سفید

در شرایطی که برای مدت طولانی محصولات چرمی مورد استفاده قرار نگیرند رطوبت خود را از دست می دهد و خشک می شوند، در این شرایط برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن از واکس استفاده شود. علاوه بر آن تمیز کردن وسایل چرمی به ویژه رنگ سفید آن کار ساده ای نیست و به دقت بالایی نیاز دارد.

هفته ای یکبار با دستمال آغشته به آب گرم وسایل چرمی را حتی اگر تمیز هستند پاک کنید تا گرد و غبار جذب آن نشود و پس از تمیز کردن با دستمال، واکس مخصوص را که تهیه کرده اید بر روی محصول بمالید.

اگر روی وسایل چرمی لک وجود داشت می توانید برای رفع آن، خمیردندان را با آب رقیق کنید و بر روی لکه ها بگذارید و سپس با دستمال پاک کنید این کار باعث می شود لکه ها از بین بروند.

در حال حاضر مدل های مختلفی از واکس چرم مثل واکس چرمسفید وجود دارد که می توانید برای محصولات چرمی خود آن ها تهیه کنید. همه ی مدل های این محصول مناسب می باشند و فقط نکته ای که باید رعایت شود تناسب رنگ واکس با رنگ چرم می باشد. برای مثال شما نمی توانید برای چرم سرمه ای خود از واکس مشکی استفاده کنید.

واکس چرمی اسپری که به صورت مایع است و با سری مخصوص قابل استفاده می باشد، این نوع واکس برای همه محصولات به ویژه لباس های چرمی بسیار مناسب می باشد. پس از مصرف به مدت دو ساعت آن را برای خشک شدن در جای مناسبی قرار دهید.

واکس کفی مانند کف روی سطح وسایل اسپری می شود و سپس با یک پد مخصوص از روی سطح اسپری شده پاک می شود.

واکس کرمی که از قدیمی ترین نوع این محصول به حساب می آید که به وسیله ی یک فرچه یا پد بر روی وسایل چرمی می زنیم. از این واکس معمولا برای کفش استفاده می شود.