بهترین متریال های دکوراسیون و نما

بهترین متریال های دکوراسیون و نما

در دنیای امروز طراحی آشپزخانه های مدرن منوط به استفاده درست از متریال های باکیفیت و مقاوم و در عین حال ارزان است.
ترمووود
ترمووود متریالی با ارزش است مقاومت این محصول در برابر رطوبت و باران و اشعه خورشید، همچنین خاصیت ضد باکتری و قارچ باعث شده که در در ساخت روف گاردن و درب و پنجره و انواع سازه در محیط بیرون مورد استفاده قرار گیرد، همچنین تلفیق ترمووود و کورین در کنار هم می تواند در طراحی محیط فضایی چشم نواز و زیبا ایجاد نماید. خاصیت ضد قارچ و باکتری در دو محصول ترمووود و کورین این دو متریال را برای طراحی فضاهای خارج از منزل یا محیط داخل آشپزخانه و سرویس های بهداشتی مناسب کرده است. کورین سنگی مصنوعی و با کیفیت است، سطح یکپارچه و بدون درز در این محصول باعث شده که بسیار مورد توجه طراحان فضاهای داخلی قرار گیرد. اگر قصد دارید در فضای داخل آشپزخانه از سنگ کورین استفاده کنید بهتر است بدانید که انتخابی شایسته و مناسب انجام داده اید.
ترمووود محصولی با کیفیت است که برای استفاده در فضای خارج از منزل مثل نمای ساختمان و اطراف استخر و ساخت روف گاردن مناسب می باشد مقاومت این متریال در برابر حشرات و انواع قارچ و باکتری این متریال را بارزش نموده است البته قیمت این محصول با تغییرات ارز در نوسان است.
ورق ام دی اف
یکی از بهترین نوع متریال، ورق ام دی اف می باشد، این محصول با ارزش و سازگار با محیط زیست با انواع متریال ها مثل ترمووود و کورین قابلیت تلفیق دارد. همچنین قابلیت برشکاری و وزن کم باعث شده است، که ورق ام دی اف در طراحی آشپزخانه های مدرن بسیار پرکاربرد و پرطرفدار باشد. محصول دیگر پر کاربرد در صنایع چوب و مبلمان بعد از ورق ام دی اف، ترمووود است، این متریال با ارزش و مقاوم هم در ساخت انواع لوازم چوبی و مبلمان و همچنین در نما و فضاهای باز بسیار پرکاربرد و مناسب است.
کورین
استفاده از سنگ مهندسی شده کورین به عنوان صفحه روی کابینت بسیار مناسب است چون این نوع متریال در برابر انواع خط و خش قابلت تعمییر دارد، دارای خاصیت ضد قارچ و باکتری دارد، همچنین قابلیت ابزار خوری و برشکاری در کورین باعث شده کار با این محصول مصنوعی بسیار راحت باشد. تنوع رنگی در سنگ کورین و همچنین قیمت مناسب این سنگ مهندسی شده در کنار ورق ام دی اف باعث شده که این دو محصول برای طراحی فضای داخل آشپزخانه مناسب باشد. اما اگر قصد دارید از محصولی با استحکام و مقاومت بالا در فضای داخل آشپزخانه یا محیط خارج از منزل استفاده کنید بهتریت متریال ترمووود و کورین می باشد.

Source:mymaterial.ir