قیمت عطر زنانه شنل

قیمت عطر زنانه شنل

همانطور که می دانید، عطر زنانه جزئی از محصولات و با رایحه ی خوشبو هستند که باعث می شوند تا بوی خوش در بدن و روی پوست ایجاد شود.معمولا معیارهایی برای انتخاب عطر زنانه و عطر مردانه مانند فصل تابستان، و همچنین نوع خنک و تلخ آنها می باشند که برای انتخاب بهترین عطر زنانه مورد استفاده قرار می گیرندبا ما در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ همراه باشید تا شما را باین عطر دل انگیز و وهم آلود آشنا سازیم.

معمولا عطرها دارای سه رایحه که به آنها نت می گویند هستند که این سه رایحه شامل نت بالایی، نت میانی و نت پایه گفته می شود.

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار روی نظافت فردی بوی خوش می باشد، عطر شنل یکی از عطرهای زنانه اورجینال می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.
 
اگر قصد خرید عطر شنل زنانه اورجینال به صورت اینترنتی با ضمانت را دارید، بهترین مکان را برای خرید خود انتخاب کرده اید، شما به راحتی می توانید انواع عطر خوشبو محبوب خود را از مرکز خرید عطر زنانه ما با اطمینان از اصل بودن عطر و همچنین با قیمتی مناسب تر با توجه به حذف واسطه ها خریداری کنید.

اما قبل از خرید هر محصولی لازم است در مورد آن اطلاعات کافی کسب کنید، برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا در مورد عطر شنل، ویژگیهای آن، منشا عطر و همچنین بهترین شیوه و مکان برای خرید این محصول اطلاعاتی کسب کرده و سپس نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

قیمت عطر زنانه

بدون شک یکی از رایحه های بسیار خوشبو و به یاد ماندنی که می تواند هر فردی را به سمت خود بکشاند، عطر شنل زنانه می باشد، اگر قصد آشنایی و خرید این نوع عطر را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه ما را همراهی کنید تا عطر شنل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در طول سالیان متمادی نه تنها از محبوبیت فراوان این عطرها کاسته نشده است، بلکه عطر شنل یکی از ۲۵ عطر خاص دنیا می باشد که در سالهای دور و نزدیک به فراوانی توسط گروه های سنی از هر دو جنس مورد استفاده قرار گرفته است، علت این موضوع را می توان در تنوع بالای این عطرها جستجو کرد که تقریبا برای هر سلیقه ای عطر خاصی تولید کرده اند.

در خصوص قیمت عطر زنانه هم باید خدمت تان عرض کنیم که به دلیلی وارداتی بودن این حصول بهای بالایی را باید بابت آن بپردازید.

عطر شنل یک عطر فرانسوی می باشد که کوکوشنل طراح مد فرانسوی در سال ۱۹۲۱ روانه بازارهای داخلی کرد، رایحه بی نظیر این عطر باعث شد که عطر شنل در مدت زمانی کوتاه جایگاهی ویژه در بازار خرید و فروش عطر به خود اختصاص داده و به صورت گسترده تر به بازارهای داخلی و خارجی صادر گردد.

عطر زنانه شنل

یکی از مشهور ترین برندهای جهان برند شنل است که در زمینه آرایشی بهداشتی و تولید عطر خوش درخشیده است و از لطیف ترین عطری که به بازار ارائه کرده می توان به عطر زنانه چنس تندر اشاره کرد که به دلیل وارداتی بودن قیمت آن بالا می باشد.

این عطر فرانسوی و زنانه از اسانس اولیه گریپ فروت و به تشکیل شده و اسانس میانی آن یاس و سنبل است و اسانس پایه اش مشک، کهربا، سدر و زنبق می باشد.

طراحی شیشه آن بسیار ظریف و زیبا است و در رنگهای صورتی، نارنجی و سبز به بازار ارز شده است و همچنین طرح آن با مدل اولیه آن تفاوتی ندارد.ماندگاری عطر زنانه شنل بسیار بالا است و پخش بوی بسیار بالایی نیز دارد و همچنین بسیاری عاشق رایحه ماندگار این عطر شده اند.

سال ۲۰۰۲ عطر Chanel Chance Eau de Parfum تولید شده است و در همان سال توانست طرفداران زیادی را جذب بوی بسیار خوب خود کند.

در سال ۲۰۰۳ عطر Chanel Chance Eau de Toilette طراحی و به بازار عرضه شد  که رایحه آناناس، مشک و لیمو دارد و یک رایحه با طبع ملایم به حساب می آید.

سال ۲۰۰۷ نیز مدل دیگر عطر از عطر محبوب چنس به بازار به نام Chanel Chance Eau Fraiche Eau de Toilette ارائه شد.

سال ۲۰۱۰ سالی بود که عطر چنس تندر به بازار ارائه شده است و در همان سال بود که رایحه چنس به اوج محبوبیت خود رسید.

پنج سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۵ عطر Chanel Chance EauViveEau de Toilette با رایحه پرتقال خونی، گریپ فروت و گل جاسمین به بازار ارائه شد و به دلیل محبوبیت عطر چنس و رایحه بسیار خوبی که این مدل عطر داشت به یکی از عطرهای پر فروش در سال ۲۰۱۵ تبدیل شد.