کفش چرم زنانه تهران

کفش چرم زنانه تهران

کفش ها تنوع زیادی دارند ، از جنس های مختلفی تولید می شوند و ویژگی های خاص خود را دارند. در این میان خرید کفش چرم ورنی زنانه جزیی از این پروسه هستند. کفش های چرم ورنی بخاطر برقی که در وجودشان است جذاب و معروف هستند این درخشندگی و قدرت جذبی که در ظاهر آنها نهفته است تا به امروز کفش های ورنی را به عنوان یکی از یکه تازان عرصه مد معرفی نموده است.خرید این نوع کفش از سوی مردان و زنان بخاطر جذابیت ظاهری آنها ، سالهاست که فروشندگان عرصه کیف و کفش را بر آن داشته که حتما قسمتی از ویترین محصولات خود را به کفش های چرم ورنی اختصاص دهند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

اگر نگاهی دقیق به یک محصول چرم طبیعی نظیر کیف و کفش و یا حتی یک تکه چرم خام در غرب تهران بیندازید می توانید رد پای یک زندگی را بر روی آن ها ببینید.حیوان های که از آن ها برای تولید چرم استفاده می شود می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی چرم داشته باشد با استفاده از یک می توانید به این موضوع پی ببرید که حیوانی که از آن برای تولید این چرم استفاده شده است چند سال داشته و چه نوع غذاهایی را مصرف می کرده است.برای تولید یک چرم طبیعی معمولا از حیوان هایی استفاده می شود که به صورت کاملا آزادانه زندگی می کردند و امکان چرا در طبییت داشته اند.

کفش چرم زنانه

لاک های ورنی هم انواع گوناگونی دارند ممکن است رنگی و یا بدون رنگ باشند. این لاک ها یا لعابی هستند و یا بصورت مایع و یا پودر می باشند. کفش های ورنی هم به مانند چرم ها به دو صورت چرم طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. شاید این مسئله باعث تعجب همگان شود اما اگر بخوبی در بازار بگردید و تحقیق کنید آنگاه متوجه خواهید شد که کفش های ورنی طبیعی نسبت به نوع مصنوعی آن از تراکم الیاف بالا تری برخوردار هستند.خوشبختانه برند های گوناگونی در کشور ظهور کرده اند که دست به تولید محصولاتی از نوع مرغوب آنرا زده اند و مجموعه تولیدی برند کیف و کفش زنانه بانو هم از این قاعده مستثنی نیست.

باید بدانید که در تعریف کفش چرم زنانه باید گفت ؛ نوعی از چرم طبیعی است که بواسطه یک لایه محافظتی براق ، پوشیده شده است. در حوزه صنعت نام دیگر چرم ورنی را «چرم لاکی » گفته اند.علت این نامگذاری این است که پس از فرآیند دباغی پوست حیواناتی نظیر گاو و گوسفند و بز و… چرم ورنی را با نوعی از لاک های مخصوص لعاب می دهند.تفاوت چرم ورنی با دیگر محصولات در این است که چرم ورنی سبک ، ارزان ، با دوام و براق است. طول عمر آن هم نسبت به چرم طبیعی کمتر اما فروشش بیشتر است.کفش های ورنی نوعی از محصولات هستند که بواسطه همان لاک های مخصوصی که قبلاً گفته شد که بر روی سطح پوست های دباغی شده قرار می گرفتند درخشش و شفافیت خاصی را دارند.

کیف و کفش چرم طبیعی تهران

از دلایلی که کیف و کفش چرم طبیعی و کاپشن بارانی در شهر رشت فروش بسیار بالایی دارد همین خاصیت ضد آب بود چرم های طبیعی می باشد.همانطور که می دانید در شهرهای شمالی کشور مقدار بارش باران در سطح بسیار بالایی قرار دارد به همین دلیل می تواند یک گزینه مناسب برای استفاده در این روز های بارانی باشد.اگر میخواهید یک کیف و یا کفش چرم را در این شهر خریداری نمایید حتما به نحوه دوخت چرم دقت کنید زیرا یک دوخت نامناسب می تواند به راحتی به آن آسیب وارد نماید و سبب خرابی شود.

نرم بودن و انعطاف پذیری از جمله ویژگی هایی است که کیف و کفش چرم تهران دارند از آن جایی که پا قلب دوم هر انسانی است پوشیدن کفشی نا مناسب می تواند باعث بروز بسیاری از بیماری ها در پای شما شود.کفش چرمی که شما باید انتخاب کنید باید راحتی کافی را برای پای شما ایجاد کند و همچنین دوام و استحکام کافی را داشته باشد.کفش های چرمی به دلیل وجود منافذی بر روی خود باعث می شود که هوا به راحتی در کفش ها جریان پیدا کند که این امر سبب می شود پای شما تنفس بهتری داشته باشند.پس بهتر است که از چرم های طبیعی استفاده کنید زیرا کفش هایی که از چرم مصنوعی تولید می شوند جریان هوا در آن به خوبی جریان ندارد و باعث افزایش تعرق و بوی بد پا می شود.