تابلو چراغ دار چیست ؟

تابلو چراغ دار چیست ؟

تابلو چراغ دار چیست؟

تابلو های چراغ دار نسل جدیدی از تابلو های تزئینی در صنعت دکوراسیون و تبلیغات می باشند که باتوجه به قیمت بسیار پایین آن سهم بزرگی از بازار تابلو رو اذعان خود کرده اند. این تابلو های چراغ دار در ۱۰۰ ها طرح تولید و عرضه می شوند.

تابلو های چراغ دار یا همان تابلو های شب خواب باتوجه به رنگ بندی و موضوعات مختلف توانسته است نظر اکثر مشتریان را جلب نماید. این تابلو هادر انواع فانتزی، نقاشی، عاشقانه، مذهبی، طبیعت، درام، کودک و …………. تولید میشود. با توجه به استفاده از LED در روشنایی این نوع تابلو ها عمر آن ها بسیار زیاد خواهد بود. تابلوهای چراغ دار ظهور در عین سادگی محیط شما را از یکنواختی بیرون آورده و محیطی جذاب برای شما، خانواده، دوستان و همکاران شما به ارمغان می آورد.

تابلو چراغ دار بک لایت در اصطلاح به تابلو هایی گفته می شود که تصویر تابلو به وسیله ی سیستم الکتریکی که در پشت قاب تعبیه شده است روشن می گردد. و جلوه ی فوق العاده جذابی به تصویر می دهد. این تابلوها در زمینه ی دکوراسیون داخلی بسیار کاربرد دارند. دکوراسیون منازل، ادارات و فضاهای تبلیغاتی مثل فروشگاه ها و مغازه ها، به صورت ویژه از این قاب ها استفاده می کنند. مثلا دیوارهای نمایشگاه اتومبیل را تصور کنید که تصویر ماشین های مختلف به کمک تابلو های چراغ دار بک لایت به نمایش درآمده است.

در دکوراسیون داخلی منازل تصاویر خانواده و اهل منزل به صورت تابلوهای چراغ دار، دیوارهای خانه را زینت می دهد. تصویر فرزندان بر روی دیوار اتاق خواب که می تواند تابلو شب خواب بوده و نور ملایم در شب به اتاق کودکان بدهد و اتاق را زیباتر کند.

هرآنچه ذکر شد مثال هایی از هزاران کاربرد تابلوهای چراغ دار است. که امروزه استقبال فراوانی از این تابلو ها می شود. اما این نکته در نظر داشته باشید که همواره برای خرید هر کالایی به دنبال اورجینال و تولید اصلی کالا باشید. زیرا خرید کالای فیک و بی کیفیت قطعا هزینه ها را دوبرابر خواهد کرد.

برند تابلو چراغ دار عمده ظهور اولین شرکت تولید کننده ی تابلو های چراغ دار بک لایت، تابلوهایی با متریال متنوع و کیفیت عالی در تعداد بالا و اندازه های مختلف تولید می کند. این تنوع در متریال و اندازه هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد.

تابلو های تولیدی از لحاظ کاربرد در دکوراسیون شامل تابلو چراغ دار بک لایت، تابلو چراغ دار نقطه ای، تابلو شب خواب، تابلو نوری، تابلو ال ای دی و تابلو ای ای دی می شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

 از لحاظ تنوع در متریال مورد استفاده هم چندین نوع پارچه جهت چاپ تصویر استفاده می شود که کیفیت هر کدام متفاوت است. و کاملا بستگی به سلیقه ی مشتری دارد.

تنوع متریال چاپ شامل بوم نقاشی، پارچه شنل و پارچه ی مخمل است. قاب مورد استفاده برای تابلوها دارای جنس و رنگ متفاوتی است که از لحاظ ظاهری و قیمت متفاوت هستند.

برند ظهور همواره به دنبال تنوع و بالا بردن کیفیت و البته رضایت مشتری است. بنابراین سعی میکنیم بهترین طراحی و متریال را برای قاب ها در نظر بگیریم. در راستای دست یابی به این مهم شرکت علاوه بر قاب های چراغ دار بک لایت مربع و مستطیل که در سایز متفاوت تولید می شوند اقدام به تولید تابلو چراغ دار بک لایت گرد نموده است. که طرحی بسیار کاربردی بوده و جذابیت خاص خود را دارد.

تابلو چراغ دار بک لایت گرد با توجه به شکل هندسی خاص برای مکان هایی که دکوراسیون نامتعارف و ویژه ای دارند بسیار کاربردی است.

طرح هندسی گرد برای ساعت و تابلوهای تبلیغاتی کاربرد دارد. شرکت ظهور تابلوهای چراغ دار گرد که به عنوان ساعت استفاده می شود هم تولید میکند.

خصوصیات تابلو های چراغ دار بک لایت ظهور قاب چوبی با pvc بسیار با کیفیت،پارچه بوم نقاشی،چاپ اورجینال منحصر به فرد، استفاده از LED (کم مصرف و بدون خرابی یا سوختن)، تغذیه از باطری و برق شهرتضمین بهترین کیفیت، گارانتی چاپ و سوختگی، تفاوت کار ما با دیگران در تجربه و استفاده از دانش و متخصصان در زمینه های مختلف از جمله صنعت چاپ و طراحی، نساجی و انواع چوب و دستگاه های برتر است. ما به طور کامل و ۱۰۰ درصد محصولات خود را تولید میشه از برش قاب تا چاپ و بسته بندی محصولات و ارسال، چاپ محصولات ما بسیار با کیفیت و حتی قابل شستشو با وایتکس و دیگر مواد شوینده هستند همچنین طرح تابلو های چراغ دار در انواع مختلفی تولید میشه و قابلیت سفارشی سازی هم دارد.

تابلو و موارد استفاده در ایران:

تابلو در ایران یکی از اساسی ترین محصولات برای چیدمان دکوراسیون است. فرقی ندارد شما در حال چیدمان یک فروشگاه باشید یا دکوراسیون یک خانه و هتل را چیدمان کنید، باتوجه به فرهنگ غنی ایران و ایرانی استفاده از عکس و زنده کردن محیط با طرح های منظره، مکان های تاریخی و یا عکس افراد شاخص یک امر همیشگی است.  ظهور باتوجه به این مهم و زنده کردن ارزش های ایرانی، اقدام به اجرای ایده ای نو به نام تابلو چراغ دار کرده است، تابلو های چراغ دار باتوجه به نوع ساخت و متریال استفاده شده در آن باعث می شوند تصویر شما به صورت زنده و یا سه بعدی به نظر برسد.

اگر بخواهیم مصارف تابلو های چراغ دار را دسته بندی کنیم به صورت زیر است:

 1-تابلو های دکوراتیو چراغ دار برای منزل:

این مدل از تابلو ها اکثرا در طرح های منظره، مکان های تاریخی، چهره های پرتره، تصاویر اشیاء(ماشین، موتور، گیتار، ….)  و یا عکس های شخصی خود را شامل می شود که تولید این نوع تابلو چراغ دار اصلی ترین تخصص شرکت ظهور به عنوان ایده پرداز و اولین تولیید کننده این تابلو هاست.

 2-تابلو های چراغ دار به عنوان شب خواب برای اتاق های خواب و یا راهرو:

یکی از مهم ترین کاربردهای تابلو های ال ای دی دار، استفاده به عنوان تابلو شب خواب است، ممکن است در طول شب بیدار شوید و برای رفتن به سرویس بهداشتی یا آب خوردن نیاز به حرکت داشته باشید برای جلوگیری از آسیب در تاریکی محض بهتر است یک تابلو خواب در راهرو و اتاق خواب خود نصب کنید یا اگر شخصی از خانواده شما از تاریکی میترسد یکی از بهترین راه های درمان استفاده از تابلو های شب خواب و چراغ دار ظهور است که در طرح های مختلف عاشقانه، منظره، درام،ماشین و موتور تولید می شود. لازم به ذکر است در انتخاب تابلو های چراغ دار ظهور به عنوان شب خواب طرح های زیادی مثل چاه و سه پل می توانید انتخاب کنید که تعداد الی ای دی زیادی در آن ها استفاده شده است.

۳-تابلو برای محیط های کاری:

مثل تابلو برای دفاتر اداری، تابلو برای سالن های آرایش و یا تابلو های زیبا برای نمایشگاه های ماشین و موتور و ……. که شامل طرح های خاصی در حوزه مربوط است و برند ظهور با توجه به تکریم مشتنریان خود این مهم هم در لیست تولیدات خود قرار داده است به این صورت که مثلا برای نمایشگاه های ماشین بیش از ۵۰ طرح تابلو در این زمینه آماده و در آلبوم ۹۰۰ طرح خود قرار داده است که قابل سفارش از سراسر ایران است.

۴-تابلو های تبلیغاتی برای کسب و کار ها:

سال های ارائه تقویم و سر رسید به عنوان هدیه تبلیغاتی در ایران مرسوم است، اما در دو سه سال اخیر هدیه تابلو های چراغ دار و بک لایت به عنوان تبلیغ با لوگو و اسم مرسوم شده است، شیوه کار به این صورت است که چند طرح مورد نظر را انتخاب می کنید و طراح ما لوگو و اسم شما را به آن اضافه می کند، پس از تولید شما می توانید این تابلو رو به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان و کارمندان خود اهدا کنید.

 

۵-تابلو های معرفی ساختمان:

امروزه با توجه به گسترش ساختمان های بزرگ و یا واحد های فروشگاهی که نیاز به تابلو شماره واحد و یا تابلو معرفی هر واحد در لابی ساختمان دارند، بهتر از تابلوهای چراغدار زیبا با پس زمینه و طرح های خاص استفاده کنند. فرض کنید در ساختمان پزشکی که نیاز است، اطلاعات هر واحد در ورودی ساختمان نصب شود به زیبایی میتوان از تابلو های بک لایت و چراغ دار نقطه ای استفاده کرد برای مثال برای مطلب دندان پزشکی عکس دندان کنار اسم پزشک زده خواهد شد و…

۶-تابلو های معرفی محصول یا خدمات

شاید شما هم محصولی دارید که نیاز دارید آن را در فروشگاه خود توضیح دهید بهترین راه استفاده از تابلو های چراغدار است که حالت زنده و جذابی به توضیح محصول شما اضافه کند. یکی از مهم ترین نکات زیبایی و چشمگیر برای خانه، محل کار و .. دکوراسیون های زیبا و تقسیم نور در بین فضاهای گوناگون است.

تابلوعمده چراغ دار شب خواب محصولی کاملا ایرانی ساخته شده از جدیدترین مدل ها و تصاویر حرفه ای شیک

در تابلوهای چراغ دار باتوجه به ابعاد تابلو و همچنین طرح آن می توان رنگ های متفاوت ال ای دی را در ان استفاده کرد.