قیمت موزاییک پلیمری طرح دار تبریز

قیمت موزاییک پلیمری طرح دار تبریز

یکی از کفپوشهایی که در ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد موزاییک سنگ دار است که امروزه خرید و فروش آن در بازار بسیار می باشد و قیمت آن بستگی به نوع موزاییک، کیفیت، ابعاد و غیره بستگی دارد.

موزاییک سنگ دار یکی از کاربردی ‌ترین متریالی است که در بسیاری از جاها به‌ عنوان کفپوش از آن استفاده می‌ شود و از ملات سیمان سفید و سنگدانه تشکیل‌ شده است این کفپوشها را به نام موزائیکهای بتنی نیز می‌ شناسند که جنس زیر این موزاییک از بتن و جنس روی آن از سنگدانه‌ ها تولید شده است.

موزاییکهای سنگ دار همانطور که درسایت آراد برندینگ نیز اشاره شد در طرحها و رنگهای متنوعی تولید می شوند که استفاده از این موزاییکها به عنوان کفپوش جلوه ی بسیار زیبا و جذابی دارد.

موزاییک را به دو روش پرسی و ویبره ای تولید می کنند که در روش پرسی به این صورت است که با استفاده از یک دستگاه پرس بر روی موزاییک فشار وارد می کنند تا در موزاییک تراکم ایجاد شود و موزاییکهایی با این روش ساخته می شوند دو قشری می باشند اما در روش ویبره ای به این صورت است که با استفاده از یک دستگاه لرزاننده تراکم را بر روی موزاییک ایجاد می کنند و این عمل بدون فشار می باشد و موزاییکهایی که از این طریق تولید می شوند تک قشری می باشند.

جنس موزاییک با کاشی و سرامیک متفاوت می باشد و تفاوت آنها این است که موزاییک از سیمان تولید می شود ولی کاشی و سرامیک از سفال و خاک رس ساخته می شود.

موزاییک پلیمری تبریز

همانطور که گفتیمیکی از شهرهای تولید کننده موزاییک پلیمری شهر بزرگ تبریز می باشد که جزء اولین و بهترین تولیدکننده های این محصول می باشد.

لازم به ذکر است که شما نیز بدانید موزاییکهای پلیمری در حالتهای اولیه نسبت‌ به بقیه کف ‌پوشهای بتنی دارای عمر کمتری می ‌باشند اما با بهره ‌وری از تکنولوژیهای جدید و با کمک مهندسین مجرب این مشکل رفع شده و توانسته اند کف‌پوشهای بتنی پلیمری را امروزه به یکی از محبوب‌ ترین و همچنین پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی تبدیل کنند.

مواد تشکیل دهنده بتن آب و سیمان پرتلند و همچنین افزودنیهای بتنی می باشد و کفپوش بتنی بدون استفاده از پلیمر پس‌ از ترکیب شدن بتن و همچنین سنگدانه‌ ها در ابعاد مختلف به وجود می‌ آید که زمانی‌که آب و سیمان با هم مخلوط می‌ شوند یک واکنشی صورت می ‌گیرد که طی این واکنش شیمیایی این سنگدانه ‌ها به‌هم متصل می ‌شوند که درنتیجه تولید کف ‌پوش بتنی انجام می ‌شود اما در موزاییک پلیمری تبریزیک تفاوت بسیار اساسی و مهم با کف‌پوشهای بتنی بدون پلیمر وجود دارد که آن‌ هم این می ‌باشد که در ساخت آنها به همراه بتن از مواد پلیمری نیز استفاده می ‌کنند این مواد پلیمری طی فرآیندهایی به نام پلیمریزاسیون انجام شده که مواد ترکیب آب و سیمان واکنش نشان می ‌دهد که این واکنش باعث بروز تغییراتی در تولید بتن می‌ شود.

قیمت موزاییک طرح دار

هزینه ها همواره در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا می کند و بسیار از افراد قبل از خرید نسبت به اطلاع از قیمت موزاییک و سرامیک کف طرح دار اقدام می کنند زیرا هر کس داراییک درآمد مشخص می باشد و مایل است حساب و کتاب دقیق را انجام دهد تا نهایتا بدون دغدغه محصول را در اختیار داشته باشد و باید در مورد هزینه ها این نکته را یادآور شویم که همه چیز به محصول انتخابی شما و قیمتهایموجود در بازار دارد و اگر به طور کلی بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که قیمتها اصولی و استاندارد هستند و می توانید آنها را مقرون به صرفه بدانید.

بدیهی است که هر چه طرح روی محصول پیچیده تر و زیباتر باشد قیمت موزاییک طرح دار افزایش مییابد زیرا وقت و زمان بیشتری برای تولید آن استفاده شده است و یا اگر نمونه مورد نظر شما دارای دوام زیادی می باشد هزینه بیشتری نیز خواهد داشت زیرا دارای طول عمر بسیار بیشتر می باشد و همچنین اگر محصول دارای رنگهای زیادی در سطح خود می باشد بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد اما به طور کلی با توجه به شرایط تمامی اقشار توانایی خرید این محصول را دارند.