تعمیر خونه ، تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران

تعمیر خونه ، تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران

اگر مشکلات قطعی برق در کشور به لوازم خانگی شما هم آسیب رسانده یا اگر بخاطر کرونا و محدودیت های تردد قادر به مراجعه به مراکز تعمیرات لوازم خانگی در شهر خود نیستید این مطلب را از دست ندهید چرا که در این مطلب به شما تعمیرگاه لوازم خانگی ای را معرفی خواهیم کرد که در شهر های تهران ، کرج و قزوین با پیک رایگان درب منزل لوازم خانگی معیوب شما را تحویل گرفته و پس از تعمیر مجددا آن را درب منزل با ضمانت نامه معتبر شرکتی تحویل میدهد. از این پس نیاز نیست خودتان برای تعمیر لوازم خانگی به تعمیرگاه ها مراجعه کنید و به راحتی و با چند کلیک میتوانید درخواست تعمیرکار داده و فرایند تعمیر لوازم خانگی خود را بصورت آنلاین در وبسایت تعمیرخونه بررسی کنید.

برای تعمیر جاروبرقی خود با ضمانت نامه معتبر ، قیمت مناسب و کیفیت بالا فقط کافیست با چند کلیک ساده درخواست تعمیرکار دهید.

تعمیرخونه ، یک برند قدیمی و معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از ۳۰ سال تجربه خدمت رسانی به روش سنتی به شما عزیزان در سراسر تهران بوده است. اکنون استارت آپ متفاوتی در حوزه تعمیر لوازم پایه ریزی کرده و این قابلیت رو برای کاربران به ارمغان اورده که در کمترین زمان با حداقل هزینه لوازم برقی خود را برای تعمیر ثبت کنید ، نه تنها از تخفیف های دوره ای بلکه پیک رایگان نیز برای دریافت لوازم خانگی معیوب شما جهت تعمیر و سپس بازگرداندن دستگاه به شما به همراه ضمانت نامه شرکتی معتبر ایجاد کرده است. از این به بعد بدون نگرانی فقط با چند کلیک درخواست تعمیرکار بدهید و با قیمت مناسب و ضمانت نامه شرکتی از افزایش طول عمر دستگاه خود اطمینان داشته باشید.

خدمات تعمیرخونه

از جمله خدمات اصلی شرکت تیوان تعمیر سرای پارس (تعمیرخونه) میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیر جاروبرقی

تعمیر مایکروفر

تعمیر لباسشویی

تعمیر چرخگوشت

تعمیر نلویزیون

تعمیر بخور سرد

تعمیر چای ساز

تعمیر یخچال و فریزر

همچنین تعمیرخونه قطعات مصرفی لوازم خانگی شما را نیز با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه آنلاین خود قرار داده است که میتوانید بصورت حضوری یا آنلاین نسبت به خرید قطعات مصرفی لوازم خانگی خود بپردازید.

تعمیر آسان ، ارزان و مطمئن لوازم خانگی را بدون نیاز به مراجعه حضوری با تعمیرخونه تجربه کنید. تعمیر تخصص ماست!

تعمیرخونه با پیک رایگان لوازم خانگی معیوب شما را درب منزل تحویل گرفته و پس از تعمیر مجددا درب منزل با ضمانت نامه شرکتی تعمیرات به شما تحویل میدهد. دیگر نیازی نیست شما دغدغه بیرون آمدن از خانه خود را داشته باشید و میتوانید تمامی روند تعمیر لوازم خانگی خود را درون منزل از طریق وبسایت تعمیرخونه دنبال کنید. همچنین میتوانید لوازم و قطعات مصرفی لوازم خانگی خود را از طریق وبسایت تعمیرخونه با قیمت های بسیار مناسب سفارش داده و با پیک رایگان دریافت کنید.

شما عزیزان به راحتی و با چند کلیک ساده میتوانید درخواست تعمیرکار خود را ثبت کرده و در تاریخی که معین میکنید پیک تعمیرخونه مراجعه و دستگاه معیوب شما را تحویل خواهد گرفت ، سپس دستگاه را به نزدیک ترین نمایندگی تعمیرخونه برده و فرایند تعمیر دستگاه شما آغاز میشود. شما بصورت آنلاین میتوانید فرایند تعمیر دستگاه خود را پیگیری کرده و پس از تعمیر شدن دستگاه آنرا بصورت رایگان از پیک تعمیرخونه درب منزل تحویل بگیرید.