سقف کاذب کناف تهران

سقف کاذب کناف تهران

امروزه با وجود پیشرفتهایی که در همه حوزه های صنعتی و نما شکل گرفته است استفاده از سقف کشسان کاذب بسیار بازار بکر و خوبی را گرفته است ضمن اینکه این مورد در شهرهای تهران مشهد تبریز زیاد دیده شده است که مخاطبان زیاد و هواداران بیشماری را در این حوزه وجود دارد.

اما به راستی سقف کاذب چیست در پاسخ به این سوال باید گفت که نوعی از الیاف با توجه به متریالها و جنسهای متفاوتی چون چوب گچ و پی وی سیها در تنوع رنگها و گونه های متفاوتی وجود دارد که به خاطر سبک بودن و همچنین ارزانتر بودند و البته تنوعهای فوق العاده زیبایی که دارند توانسته در میان مخاطبان باب شود.

شما در خصوص میزان صادرات و نوع کیفیت و هم چنین تنوع قیمتها با توجه به گرانیهای و تورمهای موجود برای تهیه این محصول پر طرفدار می توانید فرم سایت آراد برندینگ را پر کنید و برای خرید آن با این دوستان ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مورد را در ابتدای کار در مغازه ها و مواردی که از کالای لوکس استفاده میکردند وجود داشته است مواردی نظیر لباس فروشیها لوازم خانگیها آرایشیها بهداشتیها آرایشگاه ها و موارد این چنینی که دیزاین محیط و زیبایی برای مشتری اهمیت داشته باشد.

معمولا به کار می رود که با نور مخفیها و همچنین رنگ آمیزیها یی که وجود دارد توانستند با استفاده ازین کاربری، فوق العاده در فروش و هم در هزینه ها برای مصرف کنندگان حائل آید.

سقف کاذب کناف

بسیاری از شما طرحهای اجرا شده در داخل ساختمانها را دیده اید که دارای اختلاف سطح و انواع منحنیها به صورت مشبک هستند که با کناف اجرا می شوند و قبل از تولید سقف کاذب و پنل سقفی رو کار ال ای دی با تورهای سیمی به نام راویز اجرا می شدند.

در اجراهایی که با راویز انجام می شد نیاز به میلگرد و جوش کاری بود و بعد از آن باید با گچ کاری پوشانده می شد.

تولید کناف باعث جمع شدن تمام این مراحل شده و علاوه بر اینکه اجرا را بسیار راحت و بدون ریخت و پاش اضافه کرده است، قابلیت تبدیل شدن به انواع مختلف طرحها را نیز دارد.

تنها عیبی که سقف کاذب کناف با آن مواجه است، کارایی نداشتن در برابر رطوبت بوده و باید از این محصولات در جاهایی که رطوبت وجود ندارد استفاده کرد.

این نوع از سقفها بیشتر برای تزئینات ساختمانی استفاده می شوند و یا برای پوشش دیوارهایی که به دور از هرگونه ضربه هستند استفاده می شوند.

اجرای این محصولات بسیار آسان بوده ولی در ابتدا باید آموزشهای لازم را گذراند و بعد از آن دست به اجرا زد و این کار هم به دلیل آن است که استحکام این محصولات، به درست اجرا شدن زیر سازی بستگی دارد.

نکته تاثیر گذار دیگر در اجرای این محصولات، استفاده از کنافهای استاندارد بوده که دارای کیفیت بالایی هستند.

اجرای هر سقف کاذبی از جمله کناف نیاز به داشتن ابزارهای مخصوص بوده که در این میان می توان به دریل، اره چکشی، انبر پانچی و قیچی، کاردک، پیچ بند و غیره اشاره کرد.

بعد از اجرای کناف ممکن است درزهایی بر روی آن دیده شود که می توان آنها را با نوار درز گیر پوشاند تا سطح یکنواخت به وجود آید.

سقف کاذب تهران

از موارد بسیار کاربردی و مهم در زیبایی داخلی ساختمان سقف کشسان آشپزخانه کاذب است که این مورد در تهران سالها است وجود دارد و به عنوان یکی از موارد تکمیلی درحوزه دکوراسیون داخلی معمولاً مورد کاربرد قرار می گیرد و می تواند به مانند دیگر موارد کاربردی  نمای آن فوق العاده مورد اهمیت است.

یکی از کاربردهای بسیار مهمی که در انواع و اقسام سقف کاذب تهران مورد توجه است و معمولاً به آن پرداخته نمی شود این است که این موارد مقاومت بسیار خوب و بالایی در برابر حریق و آتش سوزیهای نا به هنگام در هتلها ساختمانها و مراکزی که این مهم در آن کاربرد دارد مقاومت بسیار بالایی دارد و حتی در برخی آزمایشها دیده شده که در در تایم ۴ ساعت نیز بسیار مقاوم بوده است.

هم چنین این مورد می تواند عایق باشد برای گرما و سرما و همچنین صدا، در موارد دیگری چون هدر نرفتن انرژی که این مورد در خارج از کشور با قیمتهای فوق العاده بالایی برای شهروندان محاسبه می گردد و بسیار مورد اهمیت و کاربردی است که همانطور که می دانید در خارج از کشور وجود انرژی بسیار کم است و این مهم را از منابع متفاوتی تهیه می کنند که باز این خود بحث و زمان دیگر را می طلبد که در این خصوص موارد بسیار مفیدی را می توانم برایتان ارائه کنم.