صندلی مسافرتی، راحت و ارزان، مخصوص تابستان

صندلی مسافرتی، راحت و ارزان، مخصوص تابستان

تابستان بدون کرونا نزدیک است و پس از یک سال و نیم سفری با آسودگی خاطر در تابستان ۱۴۰۰ دور از انتظار نیست. صندلی مسافرتی با قیمتی بسیار مناسب، حجمی کم و وزنی پایین گزینه مناسبی برای استفاده در سفرهای ساحلی، کوهستانی، جنگلی و شهری محسوب می شود. در ادامه توضیحاتی در مورد این محصول تولید داخل ارائه می گردد.

صندلی مسافرتی مبله


صندلی مسافرتی مبله یا دسته دار، با وجود تا شدن تختی، کاوردار بودن و وزن زیر ۳ کیلوگرم در صندوق عقب خودرو به راحتی جا گرفته و برای کافه های بین راهی، رستورانهای ساحلی، جنگلی و کوهستانی ، سفرهای سافاری، جنگلی ، آفرود و در کل سفرهای کمپینی بسیار مناسب می باشد. صندلی مسافرتی مبله گروه نساجی تکس پود با دارا بودن تنوع بالا، قیمت رقابتی و بسته بندی مناسب در سالهای اخیر در تمامی بازارهای داخلی و کشورهای همسایه از قبیل عمان، عراق، افغانستان، قطر ، تاجیکستان و قزاقستان حضور فعال و مستمری داشته است.

صندلی مسافرتی راحت نشین


نشستن در پارکها، کنار سواحل و رودخانه ها ، دشتها و جنگلها بر روی زمین را کرونا کم کم به خاطره تبدیل کرده بود که به امید خدا در ماه های اخیر پیک چهارم کرونا هم به اتمام رسانیده و با آرامش خاطر در فصل تابستان، با استفاده از صندلی راحت نشین گروه تکس پود، خاطره ای زمینی در تابستان ۱۴۰۰ برای خود به ارمغان بیاورید.

صندلی مسافرتی ضربدری


صندلی مسافرتی ضربدری یا نشیمنی، کوچکترین صندلی دنیا بوده که به راحتی زیر صندلی راننده و کمک راننده جا میگیرد، بسیار سبک و کم حجم بوده به نوعی که کودکی ۲ ساله نیز می تواند صندلی ضربدری را همراه خود حمل کند. این صندلی مسافرتی تحمل وزن زیر صد کیلوگرم را داشته و عملا خرابی یا شکستگی برای این صندلی معنایی ندارد.

تولید صندلی مسافرتی


صندلی مسافرتی تولید ترکیبی صنعت نساجی و فولاد بوده که ابتدا اسکلت صندلی تولید گردیده، اسکلت ها رنگ شده و آماده مونتاژ اولیه پس از قرارگیری کمربندهای پارچه بر روی اسکلتها می شود. اسکلتها در خط تولید صندلی مسافرتی در ۸ مرحله کامل گردیده و درون بسته بندی کاور قرار میگیرد. تولید صندلی مسافرتی در صورت استفاده از مواد اولیه درجه یک، طراحی مناسب و دوخت خوب، تولیدی به صرفه بوده و سرمایه اولیه کمی نیاز دارد.