قیمت پوشک  بچه کالمرز دکمه دار

قیمت پوشک  بچه کالمرز دکمه دار

یکی از مهمترین نیازهای تمام کودکان پوشک بوده و این محصول در رقم های گوناگون تولید شده و به فروش می رسد که یکی از پرفروش ترین آنها که قیمت آن نیز ارزان بوده پوشک دکمه دار قدیمی ارزان و پوشک دکمه دار جدید است.

مشاوران تجاری آراد برندینگ علاوه بر اینکه روش خرید از این مجموعه را به مشتریان عمده آموزش می دهند بلکه اطلاعات دقیق و کاملی را نیز در خصوص بهترین جنس پوشک دکمه دار با توجه به سن کودک و همچنین نرخ هر کدام از پوشکها نیز در اختیارشان می گذارند و این موضوع نیزیکی از مهمترین مزیتهای خرید از مجموعه اینترنتی ما است.

بر روی این پوشک دکمه وجود داشته که به راحتی می توان با کمک این دکمه ها تنظیم پوشک را بر اساس اندازه و سایز کودک انجام داد به گونه ای که کاملا بر روی بدن فیکس شده و هیچگونه رطوبتی از درون آن به بیرون تراوش نکند.

یکی از مهمترین مزایایی که این محصول داشته این بوده که به راحتی می توان آن را با آب و مایع وپودر شوینده نانو شستشو دهید و سپس مجدد آن را استفاده نمود که این مسئله نیز میزان هزینه های خرید پوشک و را به مقدار زیادی کاهش داده و از خسته شدن مادر نیز به خاطر شستشوی بیش از حد لباسهای کثیف کودک جلوگیری می کند.

افرادی که قصد دارند از پوشکهای دکمه دار برای فرزند دلبند و عزیز خود استفاده کنند این نکته را در نظر داشته باشند که به گونه ای دکمه را ببندند که پوست کودکتان تحریک نشده و راه رفتن و حرکت های دیگر  او را نیز دچار اختلال نکند.

قیمت پوشک کالمرز

پوشک ها انواع مختلفی دارد که قیمت آنها بخصوص قیمت پوشک کالمرز به صورت عمده در بازار داخلی بسیار متفاوت است هنگامی که نوزاد شما به دنیا می آیدیکی از نیاز هایی که باید به آن توجه داشت تهیه پوشک مناسب برای او می باشد.

پوشک کالمرز کیفیت بسیار خوبی دارد و شما می توانید آن را در دو سری پوشک کامل کتان و پوشک کامل غیر کتان مشاهده کنید.

سری کتان این پوشک که دارای لایه کتان بیرونی هست و سبب می شود که هوا بهتر به داخل پوشک نفوذ کند این نوع پوشک مانند پوشک های مای بیبی و مولفیکس هستند.

سری غیر کتان این پوشک نیز دارای لایه بیرونی که پلاستیکی و طرح دار است می باشد.

هردوی این پوشک ها از کیفیت بالایی برخوردارند و قدرت جذب بالایی دارند که سبب جلب توجه مشتریان شده است.

پوشک فله ای کالمرز پوشک فله ای نیز در بازار به دو صورت وجود دارد.

یکی به طور بسته بندی هایی نایلونی هست که با تعداد زیاد می باشند و توسط خود شرکت به فروش می رسد.

پوشک بچه دکمه دار

روز به روز با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع پوشک بچه دکمه دار و شلوار بچه گانه جدید تولید شده است که عیب و نقص هایی که محصولات قدیمی داشته اند درون آنها حذف شده و به همین خاطر نیز این محصولات به نسبت پوشکهای قدیمی مشتریان بیشتری را به خود جذب کرده اسا استفاده از بهترین نوع پی وی سی پوشک جدید را تولید کرده اند این جنس پوشک به گونه ای بوده که کاملا سازگار با پوست بدن کودک بوده و هیچ حساسیتی را بر روی بدن او ایجاد نمی کند و همچنین به خاطر اینکه گردش هوا از درون آن امکان پذیر بوده از عرق کردن او نیز جلوگیری می شود.

این پوشکها بسیار سبک هستند و برای استفاده در مسافرت نیز گزینه خوبی به شمار می رود علاوه بر به خاطر اینکه جنس پدهای مورد استفاده برای تولید آن نیز مرغوب و پنبه ای بوده از قابلیت جذب نم و رطوبت بسیار بالایی برخودار می باشد.

به صورت رایج این پوشکها در قسمت دور ران و همچنین کمر به صورت کشی است به همین خاطر استفاده کردن از آنها سخت نبوده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد.

پوشکهای دکمه دار در سایز بندیهای مختلف که هر کدام برای سن خاصی مورد استفاده بوده را به راحتی از طریق مجموعه ما که ارائه دهنده بهترین و مرغوب ترین جنس پوشک دکمه ای به مشتریان عمده بوده با استفاده از پر کردن فرمهای مورد نیاز تهیه نمایید و از این طریق خرید اطمینانی و بدون دردسری را تجربه کنید.