پیراهن هاوایی با کتانی+معرفی مرکز خرید

پیراهن هاوایی با کتانی+معرفی مرکز خرید

یکی از لباس‌های پرطرفدار مردانه در فصل تابستان پیراهن هاوایی است. امروزه در کشور ما انواع طرح‌های متنوع هاوایی وجود دارد. فروشگاه زئوس یکی از معتبرترین و متنوع‌ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش پیراهن‌های مردانه است و شما می‌توانید پیراهن‌های‌ هاوایی اورجینال خود را از این فروشگاه تهیه کنید.
در این مقاله قصد داریم استایل هاوایی و کفش مناسب با این لباس را بررسی کنیم و به معرفی مرکز خرید مخصوص این استایل بپردازیم.

کجا هاوایی بپوشیم؟


در هنگام خرید پیراهن هاوایی مردانه در نظر داشته باشید که این لباس برای مکان‌های رسمی مناسب نیست اما بهترین پوشش برای حضور در جمع‌های دوستانه، کنار دریا و مسافرت‌های تابستانی است. پیراهن مردانه هاوایی برخلاف پیراهن‌های مرسوم مردانه، محدود به رنگ نیست و انواع رنگ و طرح را می‌توان در آن مشاهده کرد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه زئوس پیراهن‌های هاوایی متنوع و اورجینال را مشاهده کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.


انتخاب سایز مناسب

با توجه به اینکه لباس‌های هاوایی برای روزهای گرم مناسب هستند ممکن است تصور برخی این باشد که اندازه این پیراهن مردانه اهمیتی ندارد. بله درست است که می‌شود این لباس را قدری بزرگ‌تر از سایز معمول پیراهن‌های رسمی مردانه خرید اما همواره باید به تناسب لباس دقت کنید تا تیپ‌تان بهم نریزد.

لباس بیش از حد بلند و گشاد تناسب ظاهری را از بین می‌برد. برخی افراد خرید پیراهن هاوایی اور سایز را درست می‌دانند و پیراهن را در شلوار می‌اندازند. این دو کار، استایل را خراب می‌کند. بهتر است حین خرید از فروشگاه پیراهنی را انتخاب کنید که دقیقا متناسب با سایز شما باشد. همچنین می‌توانید برای انتخاب بهتر، پهنای سینه پیراهن رسمی خود را اندازه بزنید و به همان تناسب، پیراهن هاوایی مردانه بخرید.
اکثر فروشگاه‌ها با اعلام سایز اسمال، لارژ و ایکس لارژ و… لباس‌ها را عرضه می‌کنند. اما فروشگاه زئوس دغدغه مشتریان را درک کرده است و اندازه آستین، پهنای سینه و مابقی قسمت‌های پیراهن مردانه را در قالب یک عکس به طور کامل توضیح داده است. به این ترتیب خریدار با خیال راحت لباس هاوایی خود را تهیه می‌کند.


انواع پیراهن هاوایی

درست است که پیراهن‌های هاوایی مشخصات ثابتی دارند اما طراحی‌های این لباس دسته‌بندی‌های جداگانه‌ای را تعریف می‌کنند. برای اینکه بتوانید لباس هاوایی مدنظر خود را پیدا و خریداری کنید خوب است که از این دسته‌بندی آگاه باشید:

۱.منظره‌ای

در خرید پیراهن مردانه هاوایی می‌توانید مدل منظره‌ای را انتخاب کنید. این طرح‌ها معمولا برای کنار دریا یا در مسافرت‌ها استفاده می‌شوند و حاوی تصاویری از جنگل و دریا هستند.

۲.سرتاسری


مدل سرتاسری یا All over به طرح گل و برگی گفته می‌شود که در کل لباس به صورت یکنواخت وجود دارد.

۳.مرزی


این مدل در حین چاپ فقط در بخش مرزی یا Border طرح هاوایی دارد. اگر قصد دارید پیراهن جلوباز تهیه کنید این طرح بسیار مناسب است. معمولا زیر این پیراهن‌ها یک تیشرت تک رنگ و عموما سفید می‌پوشند.

۴.قابی


در این حالت معمولا دکمه‌های پیراهن مردانه بسته است و طرح‌های عمودی روی پارچه وجود دارد.

۵.Engineered


خاص‌ترین نوع پیراهن هاوایی این طرح است که حتی روی دکمه‌های آن هم طرح هاوایی دارد و کلا شامل یک طرح مرکزی است. جنس پارچه‌های با طرح اینجینیرد بسیار مرغوب است و قیمت این مدل‌ها کمی از مابقی پیراهن‌های هاوایی گران‌تر است.
شما می‌توانید هرکدام از طرح‌های گفته شده را با مراجعه به فروشگاه زئوس با پرداخت قیمتی مناسب تهیه کنید.

استایل هاوایی تیپ هاوایی

کفش مناسب تیپ هاوایی

اگر تصمیم بگیرید پیراهن مردانه هاوایی بخرید و کفش رسمی بپوشید استایل اشتباهی را انتخاب کرده‌اید. کفش‌هایی که مناسب تیپ هاوایی هستند عبارت‌اند از: اگر

  • کتانی
  • کالج
  • صندل


در کل همان‌طور که پیداست کفشی برای این استایل مناسب است که راحتی فرد را تأمین کند. کفش کتانی از جمله کفش‌های مطلوبی است که با پیراهن هاوایی ست می‌شود. معمولا در این مواقع به فراخور رنگ زمینه پیراهن مردانه، کفش تک رنگی انتخاب می‌شود. کفش کتانی با شلوار کتان و پیراهن هاوایی تیپ تابستانی شما را تکمیل می‌کند. کافی است یک عینک دودی زیبا نیز روی چشمان خود بگذارید.
ترکیب موارد گفته شده استایلی است که مشهورترین و ثروتمندترین افراد آمریکایی در فصل‌ گرم سال انتخاب می‌کنند. همین امر محبوبیت این تیپ را در میان مردم دنیا گسترش داده است. در فروشگاه زئوس مرکز خرید این پیراهن‌های شاد تابستانی است. می‌توانید زیباترین و متنوع‌ترین پیراهن‌های اورجینال هاوایی مردانه را به صورت آنلاین از آن خریداری کنید.